Jij vindt dit dom klinken?quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
Nie zo he.
Ik klink altijd geil door die zachte g.
M'n vriendin heeft ook een zachte G. Past perfect in het toch al zo charmante plaatjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
Nie zo he.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
Nie zo he.
Maar kennelijk dus ook raar en dom.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:43 schreef friekin_ het volgende:
Nie zo he.
Nee.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar kennelijk dus ook raar en dom.
Maar ik kom uit Twentequote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:50 schreef friekin_ het volgende:
Nee.Kom dat zelf maar een keer ontdekken.
Technisch gezien ben ik ook een Brabantse. Misschien is dat het ook wel een beetje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Recht op dat doel af hè, die Limburgers. Dat dan weer wel.
Niet gaan terugkrabbelen nu, da's niet leuk voor de andere Limbo's.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef friekin_ het volgende:
Technisch gezien ben ik ook een Brabantse. Misschien is dat het ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Technisch gezien ben ik ook een Brabantse. Misschien is dat het ook wel een beetje.
Sorry schatje. (met zachte ch)quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet gaan terugkrabbelen nu, da's niet leuk voor de andere Limbo's.
Ah, kijk... Limburgers zijn Bourgondiers, en Brabanders boeren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat heb ik een Brabander nog nooit horen zeggen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat dan pas echt leuk is als een Brabander zegt dat hij liever bij België wil horen.
Dus ik naar mijn Vlaamse schoonouders toe met de vraag Brabanders wat vinden jullie daar nou van.
Kreeg ik als antwoord dat zijn toch die schreeuw mensen die altijd zo schreeuwen als ze in Antwerpen zijn ?
Prachtig Brabanders die maar roepen dat ze liever bij België willen horen terwijl die er helemaal niet op zitten te wachten.
Amsterdammersquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:06 schreef Michhas het volgende:
Limburgers
Brabanders
Friezen
Achterhoekers
Tukkers
Da;s extra verleidelijk.quote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:01 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je nodigt me uit dus? Wat gaan we allemaal doen dan?
Je maakt me emotioneel zo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ah, kijk... Limburgers zijn Bourgondiers, en Brabanders boeren.
Jammer joh.
Potje poolen. Ik laat je alle hoeken van die tafel zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da;s extra verleidelijk.![]()
Ik had nog geëdit:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat heb ik een Brabander nog nooit horen zeggen?
quote:Op woensdag 15 september 2010 17:26 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Omdat Vlamingen en Hollanders nogal van elkaar verschillen. Er is al een groot verschil tussen Hollanders en Brabanders. Als Brabo heb ik persoonlijk meer met Vlamingen dan met Hollanders.
En WAAROM zou Vlaanderen zich bij NL willen voegen? Wat is het voordeel daarvan. Men wil af van de Federale staat omdat men ZELF wil beslissen wat er met de centen gebeurt, dan ga je toch niet vervolgens zeggen, kom aan, we geven die zelfstandigheid weer uit handen en laten de kruideniers uit den Haag voor ons beslissen.
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:58 schreef Pinterman het volgende:
Belgische broeders, bezint u! Sluit u aan bij de Bourgondische Unie en vormt vandaag nog een onafhankelijke staat met Brabant en Limburg erbij. Het land der levensgenieters
Niet zo fappen achter je pc jij, komen rare posts vanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da;s extra verleidelijk.![]()
Ik had nog geëdit:
[..]
Ferme taal, now we're talking. Met de hoeken heb ik namelijk het meeste moeite altijd.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:08 schreef friekin_ het volgende:
Potje poolen. Ik laat je alle hoeken van die tafel zien.
quote:
Ik leer het je wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ferme taal, now we're talking. Met de hoeken heb ik namelijk het meeste moeite altijd.
Valt meequote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gekke mensen heb je overal denk ik
Zeeuwen ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:21 schreef NekoKoneko het volgende:
Limburgs is nog altijd 100x beter om aan te horen dan alles uit het Westen of het Noorden van NL
Friezen en Groningers moeten ze de mond dichtnaaien, en alles uit N- en Z-Holland ook
Weer een Limbootje die het niet kan hebben dat Limburgse dames doorgaans mannen uit het westen prefereren, vooral met accent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:21 schreef NekoKoneko het volgende:
Limburgs is nog altijd 100x beter om aan te horen dan alles uit het Westen of het Noorden van NL
Friezen en Groningers moeten ze de mond dichtnaaien, en alles uit N- en Z-Holland ook
Wat dacht je van de stad Haarlem? Zo ongeveer hét schoolvoorbeeldquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeeuwen ook
Eigenlijk wordt er alleen in Gelderland en Utrecht vrij dialectloos Nederlandsch gesproken, muv de Achterhoek
Right...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zeeuwen ook
Eigenlijk wordt er alleen in Gelderland en Utrecht vrij dialectloos Nederlandsch gesproken, muv de Achterhoek
Om hier op in te haken: Je hebt gelijk. Ik vind Limburgse mannen ontzettend onaantrekkelijk. Puur vanwege het accent.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Weer een Limbootje die het niet kan hebben dat Limburgse dames doorgaans mannen uit het westen prefereren, vooral met accent.
fix'dquote:Op donderdag 7 oktober 2010 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, oké, alleen Overijssel muv die halve duitsers bij de grens en richting Gelderland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |