Welke film?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:28 schreef Boy23 het volgende:
Wij doen het weekend helemaal niks. heb nu net pas weekend. morgen ga ik wel lekker met tasch naar de bios gezellig
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussenquote:
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussen
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..
Zeker doen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijken
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeker doen..Ik wacht nog ff, ik ga zelden naar een bios, ik denk dat ik deze ook gewoon lekker thuis ga kijken..
Jazeker!..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.![]()
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..quote:heb 2 keer over die zin moeten doen
Nee nog niet. zit aan de Malibu. en Tasch te pestenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Jazeker!..![]()
[..]
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Middag
Net sjpek en ei gegeten.
Gewoon, ik wil tompoucen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, ik kom vandaag niet langs, hoe kom je daar bij?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Nepleren motorjasje,jurkje,legging,beenwarmers,topje,panty en een sjawl voor 20 euro op de kop getiktdat is nog eens leuk kopen
![]()
Zo frietjes eten en vanavond naar de bios
onder strikte voorwaarden danwel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we eens moeten daten.
Mmz. Zolang het maar niet onmogelijk is, lijkt me leuk om eens flink over muziek te beppen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog over bezinnen. Zal mijn verlanglijstje tzt wel opsturen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed plan.
Ik ga er nu een nachtje over slapen. Eerst douchen en rustig slapen en morgenvroeg mag ik weer aantreden om te voetballen.
Het kan nog is nog vroeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Best raar dit weekend niet uitgaan
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Met zn twee. ? Tasch gaat al niet mee. Mischien mieke en ivo.
Mieke heeft al gesmst. Wilde rond half 1 gaan. Veel te laat man. Mischien dat jij meegaat kevinquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellen
sms haar want is al laat
Fout. Over 2 wekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 04:00 schreef Boy23 het volgende:
en was het gezellig. volgende week is Marijke de verjaardag kerel. dacht ik
Naja over 2 weken dan. was je iig niet vergetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fout. Over 2 weken
Volgende week sta ik te spacen bij The Field.
En Walls
En Pivot / PVT
BaasGoedemorgen allemaal. Dadelijk werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |