onder strikte voorwaarden danwel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we eens moeten daten.
Mmz. Zolang het maar niet onmogelijk is, lijkt me leuk om eens flink over muziek te beppen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik me nog over bezinnen. Zal mijn verlanglijstje tzt wel opsturen.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed plan.
Ik ga er nu een nachtje over slapen. Eerst douchen en rustig slapen en morgenvroeg mag ik weer aantreden om te voetballen.
Het kan nog is nog vroeg.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Best raar dit weekend niet uitgaan
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:54 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Met zn twee. ? Tasch gaat al niet mee. Mischien mieke en ivo.
Mieke heeft al gesmst. Wilde rond half 1 gaan. Veel te laat man. Mischien dat jij meegaat kevinquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ivo is niet op msn. heb zijn tel niet. Zal mieke eens bellen
sms haar want is al laat
Fout. Over 2 wekenquote:Op zondag 3 oktober 2010 04:00 schreef Boy23 het volgende:
en was het gezellig. volgende week is Marijke de verjaardag kerel. dacht ik
Naja over 2 weken dan. was je iig niet vergetenquote:Op zondag 3 oktober 2010 10:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Fout. Over 2 weken
Volgende week sta ik te spacen bij The Field.
En Walls
En Pivot / PVT
BaasGoedemorgen allemaal. Dadelijk werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |