Welke film?..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:28 schreef Boy23 het volgende:
Wij doen het weekend helemaal niks. heb nu net pas weekend. morgen ga ik wel lekker met tasch naar de bios gezellig
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussenquote:
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Zien we dan wel, maar we denken aan inception. steeds in de planning maar kwam steeds iets tussen
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijkenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, die moet ik ook nog eens gaan kijken, schijnt een goede film te zijn..
Zeker doen..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:39 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gehoord, dus ik ga nou maar eens kijken
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Zeker doen..Ik wacht nog ff, ik ga zelden naar een bios, ik denk dat ik deze ook gewoon lekker thuis ga kijken..
Jazeker!..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:48 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Moet het vrouwtje toch tevreden houden he. En wij hebben toch 2 bioscoop bonnen dus het kost ons alleen de consumpties.![]()
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..quote:heb 2 keer over die zin moeten doen
Nee nog niet. zit aan de Malibu. en Tasch te pestenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Jazeker!..![]()
[..]
Hmm, ik ga maar eens naar bed idd..
Goed idee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Middag
Net sjpek en ei gegeten.
Gewoon, ik wil tompoucen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nee, ik kom vandaag niet langs, hoe kom je daar bij?
Hoe heb je dat gedaan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:59 schreef Tassiepassie het volgende:
Nepleren motorjasje,jurkje,legging,beenwarmers,topje,panty en een sjawl voor 20 euro op de kop getiktdat is nog eens leuk kopen
![]()
Zo frietjes eten en vanavond naar de bios
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |