Sociale vaardigheden ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:30 schreef sproetjes het volgende:
ik weet niet wat ze hieronder bij de hans anders aan t doen zijn... zullen wel een of andere training hebben maar.. werd net uit bed geschreeuwd (en t gaat al 1,5 uur regelmatig zo door) met:
"ja natuurlijk ben ik boos klootzak! ik wilde toch lenzen! zak!"wtf
Ben ik ook ff overheen gelopen... de old-timers en de mini's waren leuk!quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:35 schreef Gezicht het volgende:
Lekker gefitnesst en zuuchtig broodje gezond gehad in Geleen. Was iets van een autoshow op de markt volgens mij. Vanavond Eaters.
Welcome back!!! was t leuk, lekker, gezellig, alles wat je ervan had verwacht?quote:
Ja top!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:49 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Welcome back!!! was t leuk, lekker, gezellig, alles wat je ervan had verwacht?
nummer kwijt ofzoquote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef Poeketje het volgende:
keeeev nou sms ff pleaaaasee.. heb je nr niett!!!!
DANK!quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nummer kwijt ofzoik sms je wacht even
Die mini's kwamen allemaal aangeracet toen ik daar even was.quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:47 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ben ik ook ff overheen gelopen... de old-timers en de mini's waren leuk!
Weet je de mijne wel nog?quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:04 schreef Poeketje het volgende:
keeeev nou sms ff pleaaaasee.. heb je nr niett!!!!
Jao, dat wel lukken, ik moet tot 20.00 werken. Heb je toegevoegd aan de Pinquote:Op maandag 4 oktober 2010 23:03 schreef Boy23 het volgende:
He kev mieke en ivo. Zaterdag bloem. ? Moet zaterdag wel werken van 6 tot 3 kan ook uitlopen tot 6 uur. Maar kan altijd nog even pitten van te voren. En tasch is dan fotoshooten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |