Je moet de pilletjes ook blijven slikken die je van de doktor hebt gekregenquote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef Poeketje het volgende:
Ik moet heeeeeel erg aan de studie zitten... maar t wil niet lukken..... mijn hormonen zorgen ervoor dat ik emo-dramaqueen ben of iig me zo voel. Dacht gisteren nog dat t aan slaap tekort lag, maar helaas, na 10u slaap nog steeds in ernstige mate aanwezig. moet hormonen zijn... ik vervloek ze!!!!
Toch niet toevallig maandag een kennistoets?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:31 schreef Poeketje het volgende:
Ik moet heeeeeel erg aan de studie zitten... maar t wil niet lukken..... mijn hormonen zorgen ervoor dat ik emo-dramaqueen ben of iig me zo voel. Dacht gisteren nog dat t aan slaap tekort lag, maar helaas, na 10u slaap nog steeds in ernstige mate aanwezig. moet hormonen zijn... ik vervloek ze!!!!
Nee morgenquote:Op donderdag 30 september 2010 17:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Toch niet toevallig maandag een kennistoets?
Ja ,.....maar.... ik wil ze nieet!!!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je moet de pilletjes ook blijven slikken die je van de doktor hebt gekregen
Thnx.. jij ook succes!quote:Op donderdag 30 september 2010 17:29 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Veel succes![]()
Ik heb m maandag pas
Iets van een....?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:30 schreef Gezicht het volgende:
Dalijk bij vriend in ziekenhuis langs. Als alles goed gaat mag hij morgen naar huis. Was blijkbaar iets van een blindedarmontsteking ofzo.
heb je nog wat leuks gekocht?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:47 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb me vandaag zelfs nog even aan de 3 doldwaze dagen gewaagd en ik heb het overleefd
Alleen een zwarte pashmina...verder niksquote:Op donderdag 30 september 2010 18:00 schreef sproetjes het volgende:
[..]
heb je nog wat leuks gekocht?
voor shoppenkom ik uit ziek/lurk modus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |