Eigen kutschuld.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer te laat voor de fipo zeker.
Ik had zowel de lapo als het eerst geopende topic. Fucking bullshit dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mag deze dicht en die van Ian open? Ian had de laatste
Succes dan straksquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!![]()
Mond open van verbazing. Hier gaat alles nog via de huisarts, ook in het ziekenhuis hoor. Zelfs daar zit dan eerst een huisarts maar voordat je bij de huisarts bent moet je telefonisch langs de assistente. Oh well, we overleven het wel. Ik wilde er nog net geen traumahelikopter voor bellen.
Omdat: Appel.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
ja sorry hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog wel netjes 4 minuten zitten wachten op CarO.
wegens deprimerende TT van die ander, Caro is immers baas.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
True, aan de andere kant denk ik toch dat ik op z'n minst in de lach schiet als ik dit krummeltje straks "garpje" hoor zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die woorden als "fipo" en "garpje" niet in real life gebruiken
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier mag je een slotje op zetten:
[RLS SC #94463734] WE GAAN ALLEMAAL DOOD!1!1!
Het nummer klopt ook niet, geloof ik. Maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Nee, die van jou en Pietjequote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje op de donderdagmorgen, en wie zijn SCHULD is dat??? Ja ja CaroLine![]()
Vervolg van [RLS SC #933] remlof gaat ondergronds.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).quote:
die kijk ik op uitzendinggemist altijd, maar door dat voetballen moet ik nog zoveel terug kijken, wat een leven, gewoon druk, druk, drukquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).
en Laysa, 6e zintuig niet vergetenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje op de donderdagmorgen, en wie zijn SCHULD is dat??? Ja ja CaroLine![]()
vanavond ER dus niet vergeten
Wat een leegte.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
"vrijheid & verantwoordelijkheid", motto van Rutte I
o ja mag maar hoop dat Pietje dat even kan fiksen erbij.quote:
ja vanavond zet ik weer kleine tv gids neer voor elk wat wilsquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
en Laysa, 6e zintuig niet vergeten
Dank je! Ja, het is nogal een protocol en die zullen ze niet voor niks hebben verzonnen hoor, er zal wel over nagedacht zijn. Als het echt levensbedreigend is hebben we gelukkig 112 nog.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes dan straks![]()
Overigens loopt het gros de eerste hulp van het ziekenhuis binnen zonder eerst te bellen, dat is ook niet altijd even handig, vooral in het weekend wil het daardoor nogal eens een lange zit zijn, ook als je wel gebeld hebt en "legitiem" aanwezig bent.
In A'foort is de huisartsenpost overigens ook bij het ziekenhuis, maar vreemd genoeg wordt er vrijwel niemand van de SEH naar de HAP gestuurd, terwijl het in een hoop gevallen makkelijk zou kunnen, en een deel van die mensen daar volgens mij zit omdat ze simpelweg niet weten dat de HAP aan de andere kant van het ziekenhuis is.
Ieder motto is leegte, het moet immers kort en krachtig zijn.quote:
Die van de Jumbo is sneller over datum dan die van de AH...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).
Neuh, dat is niet helemaal waar. Kort en krachtig kan ook nog wel iets zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ieder motto is leegte, het moet immers kort en krachtig zijn.
Oeh, dat moet ik eigenlijk zien want ik ben een ware tht neuroot.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan geven we gewoon Pietje de schuldquote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, die van jou en Pietje
Ik heb gewoon 4 minuten netjes zitten wachten en toen maar een SC open gedaan omdat ik immers de lapeaux had.![]()
!
Nou, ik merk dat dat protocol ook nog wel eens iets teveel gebaseerd is op de gemiddelde aanstelleritus van de moderne stadsbewoner, die vaak al denkt dat een dwarszittende scheet operatief verwijderd dient te worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dank je! Ja, het is nogal een protocol en die zullen ze niet voor niks hebben verzonnen hoor, er zal wel over nagedacht zijn. Als het echt levensbedreigend is hebben we gelukkig 112 nog.
Wel merk ik, los van de pink en alles, dat de zorg wel erg traag wordt. Via allerlei lijnen dankzij fusies blabla. Vroeger was het lekker helder vond ik. Vroeger!
Staat voor "Zoek het lekker zelf uit, wij voelen ons niet aangesproken!"quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Toverheks het volgende:
en werd er nog zieker van, letterlijk zo tegen de muur gekotst, leek linda blair wel
Dat geldt ook alleen maar voor degenen met de juiste religie, of zonder religie.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat voor "Zoek het lekker zelf uit, wij voelen ons niet aangesproken!"
dat is ook waar, van de week zat vriendin op de 1e hulp, komt er echtpaar binnen, man schreeuwen *zij doodgaan,jou schuld* en meer van dat bla bla bla, volgens man had zijn vrouw het aan haar hart, ze liep daarna gewoon weer vrolijk de 1e hulp uit.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat dat protocol ook nog wel eens iets teveel gebaseerd is op de gemiddelde aanstellerietus van de moderne stadsbewoner, die vaak al denkt dat een dwarszittende scheet operatief verwijderd dient te worden.
Waar men in een hoop dorpjes nog respect voor de dokter heeft, en dus niet 's avonds, in het weekend en helemaal niet op zondag gaat bellen tenzij men letterlijk aan het doodgaan is.
En degenen die de telefoon opnemen bij de HAP zijn kennelijk voornamelijk ingesteld op stadsbewoner, en zien daardoor nogal eens de ernst van een belletje uit het buitengebied over het hoofd, en dat is erg vervelend.
Heeft iemand iets tegen atheïsten in de politiek? Nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Dat geldt ook alleen maar voor degenen met de juiste religie, of zonder religie.
nee echt was zo ontzettend goor, en ik lag in hans zijn bed boven hele muur ondergekost, was weer geluk bij een ongeluk dat het zijn kamer wasquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat verwacht je gewoon niet hè, van heks.
Nee, juist de atheïsten hebben weinig te vrezen als het gaat om "Zoek het lekker zelf uit".quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft iemand iets tegen atheïsten in de politiek? Nooit wat van gemerkt.
Volgens Henk Spaan wordt het ; Bruin gaat 'm trekken!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige wat ik moet doen is de facturen verzamelen en mailen en dan ben ik er weer vanaf. Zodra ik die melding krijg, mail ik dat altijd direct door. Ge kent ut maor gehad hebbuh, tenslotte.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, koffie.... dat moet eerst![]()
Cc wat ben je netjes op tijd met het doorsturen van het 3de kwartaal
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:Voor Ian, zijn we nu weer vriendjes?
![]()
Verstandig, ik gok zo dat een hoop accountants graag meer van zulke klanten zouden hebben.... maar het gros stuurt het zo ergens in de tweede helft van oktober op, en dan ben je dus de rest van de maand druk met aangiftes doenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het enige wat ik moet doen is de facturen verzamelen en mailen en dan ben ik er weer vanaf. Zodra ik die melding krijg, mail ik dat altijd direct door. Ge kent ut maor gehad hebbuh, tenslotte.
That's mequote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, ik gok zo dat een hoop accountants graag meer van zulke klanten zouden hebben.... maar het gros stuurt het zo ergens in de tweede helft van oktober op, en dan ben je dus de rest van de maand druk met aangiftes doen
Die kunnen weer rustig doorslapen.quote:in Staphorst zal de zondagsrust behouden blijven.
Meer asfaltquote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - Hoewel de onderhandelaars van VVD, CDA en PVV nog niet naar buiten zijn getreden met details over het regeer- en het gedoogakkoord, zijn er toch al enkele maatregelen uitgelekt.
Zitten goede punten bijen Marianne Thieme gaat ook gedogen nu
![]()
"en komt er een dierenpolitie van 500 agenten"
bron Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)_weer_roken_in_cafes
Je stuurt het zo rond de 24ste van de maand op? Dan hebben ze nog net 3 dagen om het te verwerken, en jou het bedrag te melden dat je wederom binnen 3 dagen overgemaakt moet hebben?quote:
Die zijn daar, als het over bedrijfsvoering gaat, in veel gevallen een stuk moderner dan jij in je stoutste dromen kunt bevroeden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen weer rustig doorslapen.
Dat is toch sowieso een gemeentelijk besluit?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen weer rustig doorslapen.
Ja, ik ben laks, maar ik betaal ze genoeg dus ze klagen nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stuurt het zo rond de 24ste van de maand op? Dan hebben ze nog net 3 dagen om het te verwerken, en jou het bedrag te melden dat je wederom binnen 3 dagen overgemaakt moet hebben?
Net als bij de kinderopvangtoeslag voornamelijk de inkomens van minder dan 2 keer modaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meer asfalt![]()
![]()
![]()
Ziet er niet slecht uit tot nu toe. Maar wie gaat de rekening betalen, daar ben ik vooral nieuwsgierig naar.
Wat doet dat dan in dit gelekte akkoord?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch sowieso een gemeentelijk besluit?
Het duurt nog wel even voor de SGP in Staphorst geen serieus aandeel meer heeft....
Ik weet niet goed hoe dat uitpakt. Immers, als je op het ene kort, dan kom je belastingtechnisch weer in aanmerking voor meer tegemoetkoming voor het ander?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net als bij de kinderopvangtoeslag voornamelijk de inkomens van minder dan 2 keer modaal.
Nou ja, zolang je zelf maar tijd genoeg overhoudt om het op de rekening van de BD te storten is er weinig aan de hand, want eventuele boetes voor te laat overmaken neemt je accountant iig niet van je over.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik ben laks, maar ik betaal ze genoeg dus ze klagen niet
Minder ambtenaren, minder immigranten, verlagen bijdragen EU, ik kan er nog wel een paar verzinnenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meer asfalt![]()
![]()
![]()
Ziet er niet slecht uit tot nu toe. Maar wie gaat de rekening betalen, daar ben ik vooral nieuwsgierig naar.
Minder ambtenaren? Dat betekend per definitie meer inhuur van externe krachten. Bovendien: 2500 extra agenten, dat zijn toch echt ambtenaren.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Minder ambtenaren, minder immigranten, verlagen bijdragen EU, ik kan er nog wel een paar verzinnen
Nee, dat is waar, maar het is natuurlijk ook zo overgemaaktquote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je zelf maar tijd genoeg overhoudt om het op de rekening van de BD te storten is er weinig aan de hand, want eventuele boetes voor te laat overmaken neemt je accountant iig niet van je over.
Ik las vd week de aanpassingen van de vergoeding van kinderopvang in de krant, en 4 keer modaal gaat er zelfs maandelijks een paar euro op vooruit.... de rest niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet niet goed hoe dat uitpakt. Immers, als je op het ene kort, dan kom je belastingtechnisch weer in aanmerking voor meer tegemoetkoming voor het ander?
quote:De Telegraaf weet donderdag te melden dat het aantal immigranten de komende jaren substantieel zal dalen
En als die 2500 agenten nu eens gaan doen wat ze moeten doen, dan heb ik daar geen moeite meequote:Op donderdag 30 september 2010 10:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Minder ambtenaren? Dat betekend per definitie meer inhuur van externe krachten. Bovendien: 2500 extra agenten, dat zijn toch echt ambtenaren.
Na 30 jaar ben je toch echt wel je aftrek kwijt en schiet je in je eigen voet.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het loont dus aan alle kanten een zo dik mogelijke hypotheek in een zo asociaal mogelijke vorm (aflossingsvrij) te nemen.... je huurt je huis zo ongeveer van de bank en je krijgt nog een bonus van de overheid ook.
Als het er maar op tijd opstaat, dat is wat telt bij de BDquote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar het is natuurlijk ook zo overgemaakt
Thats me tooquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het loont dus aan alle kanten een zo dik mogelijke hypotheek in een zo asociaal mogelijke vorm (aflossingsvrij) te nemen.... je huurt je huis zo ongeveer van de bank en je krijgt nog een bonus van de overheid ook.
Je denkt dat ze opeens, omdat dit kabinet het zegt, een cultuuromslag maken? Ik geloof daar niets van, die gasten hebben hun eigen ritme en cultuurtje, zo werkt dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
En als die 2500 agenten nu eens gaan doen wat ze moeten doen, dan heb ik daar geen moeite mee
Ja, en heb je je huis nog niet afbetaald... maar hoe je het ook wendt of keert is de hele HRA failliet aan het gaan door die aflossingsvrije hypotheken. Het is niet voor niets dat de totale hypotheekschuld, en de HRA in de afgelopen 10 jaar verveelvoudigd is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na 30 jaar ben je toch echt wel je aftrek kwijt en schiet je in je eigen voet.
Geen idee, maar kennelijk blijft het dus bij de gemeentes, en wellicht was dat een onderwerp bij sommige partijenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat doet dat dan in dit gelekte akkoord?
Ja hoor Teun, tuurlijk, want wij zijn domquote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Na 30 jaar ben je toch echt wel je aftrek kwijt en schiet je in je eigen voet.
Ze zijn strikt, dat is een gegeven, maar ik moet eerlijk zeggen dat zijn ze bij teruggave ook, altijd correct en als ze een fout maken of te laat zijn gewoon rente meeboeken. Niks te klagen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het er maar op tijd opstaat, dat is wat telt bij de BD
Ik geloof dat 30 april zo ongeveer de enige uitzondering is op de standaard "laatste dag van de maand" regeling, en dat het dan op 1 mei mag zijn... het was tenminste ooit een uitzondering.
Je moet je huis ook niet afbetalen. En als je 30 jaar geleden een huis hebt gekocht (stel dat je het 30 jaar houdt) dan betaal je dat huis lachend af van je overwaarde bij verkoopquote:Op donderdag 30 september 2010 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en heb je je huis nog niet afbetaald... maar hoe je het ook wendt of keert is de hele HRA failliet aan het gaan door die aflossingsvrije hypotheken. Het is niet voor niets dat de totale hypotheekschuld, en de HRA in de afgelopen 10 jaar verveelvoudigd is.
Dan moet je het dus wel verkopen om het te kunnen aflossen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet je huis ook niet afbetalen. En als je 30 jaar geleden een huis hebt gekocht (stel dat je het 30 jaar houdt) dan betaal je dat huis lachend af van je overwaarde bij verkoop
Jep, denk het wel. Pietje is daar toch een stuk slimmer in met zijn banksparen.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor Teun, tuurlijk, want wij zijn dom
Jij denkt dat er dan nog HRA is en jij denkt dat jouw buurt dan nog gewild is en jij denkt dat na het afsterven van al die baby-babyboomers er geen woningoverschot zal zijn, wat prijsdrukkend werkt?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet je huis ook niet afbetalen. En als je 30 jaar geleden een huis hebt gekocht (stel dat je het 30 jaar houdt) dan betaal je dat huis lachend af van je overwaarde bij verkoop
Joh, mensen met aflossingsvrije hypotheken die het goed doen verkopen hun huis vaak op een goed moment met winst en kopen met een nieuwe hypotheek weer iets anders, groter of kleiner al naar gelang hun omstandigheden. En vergeet je nu niet het voordeel van een aflossingsvrije hypotheek over al die jaren voordat dat huis vrij is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet je het dus wel verkopen om het te kunnen aflossen.
En 30 jaar geleden waren er nog geen aflossingsvrije hypotheken, dus iedereen die 30 jaar geleden zijn huis kocht heeft het nu vrij als hij niet bijgeleed heeft.
Lees mijn post hiervoor. O ja, als ik het nu verkoop hou ik 2 a 2,5 ton overquote:Op donderdag 30 september 2010 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij denkt dat er dan nog HRA is en jij denkt dat jouw buurt dan nog gewild is en jij denkt dat na het afsterven van al die baby-babyboomers er geen woningoverschot zal zijn, wat prijsdrukkend werkt?
Grappig, want in een ander topic werd het de 65-plussers juist verweten dat ze "zoveel winst gepakt hebben op hun huis" terwijl ik denk dat het gros van de 65-plussers hun huis gewoon nog afbetaald heeft, en dus meestal tegen een jaarlijkse beperking van de HRA aangekeken heeft, en de generatie daarna juist die groep is die aan alle kanten de winsten heeft gepakt op woningen, en dan zo ongeveer op de wijze die jij beschrijftquote:Op donderdag 30 september 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, mensen met aflossingsvrije hypotheken die het goed doen verkopen hun huis vaak op een goed moment met winst en kopen met een nieuwe hypotheek weer iets anders, groter of kleiner al naar gelang hun omstandigheden. En vergeet je nu niet het voordeel van een aflossingsvrije hypotheek over al die jaren voordat dat huis vrij is.
Je kan daar goed mee uit de voeten in Nederland hoor. Ik heb gekocht en weer verkocht en gespeeld met m'n hypotheken, ondertussen woon ik in een behoorlijk groot huis met 5 slaapkamers, grote voortuin, grote achtertuin, tuinhuis, etc. in één van de duurdere gebieden van Nederland en ik betaal netto 320 euro per maand. Bite me
Meegelift op de hype van aandelen, prijsstijgingen, etc. Goed gedaan, maar 't is nu voorlopig wel afgelopen denk ik. Dat spelletje wat je gespeeld hebt, samen met veel anderen, lijkt mij over te zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh, mensen met aflossingsvrije hypotheken die het goed doen verkopen hun huis vaak op een goed moment met winst en kopen met een nieuwe hypotheek weer iets anders, groter of kleiner al naar gelang hun omstandigheden. En vergeet je nu niet het voordeel van een aflossingsvrije hypotheek over al die jaren voordat dat huis vrij is.
Je kan daar goed mee uit de voeten in Nederland hoor. Ik heb gekocht en weer verkocht en gespeeld met m'n hypotheken, ondertussen woon ik in een behoorlijk groot huis met 5 slaapkamers, grote voortuin, grote achtertuin, tuinhuis, etc. in één van de duurdere gebieden van Nederland en ik betaal netto 320 euro per maand. Bite me
Nee, het is niet asociaal daar gebruik van te maken, hoewel ik het wel asociaal van de overheid vind dat ze geen beperking hebben ingesteld voor de aftrekbaarheid van aflossingsvrije hypotheken, dat was ook voor de huizenmarkt gezonder geweest.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:23 schreef Jian het volgende:
Is dat asociaal, nee, ik vind van niet. Ik doe niets illegaals, ik probeer wel zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de mogelijkheden die Nederland op dit terrein biedt
Dat denk ik ook hoor, maar aan één ieder die gebruikt maakt van de mogelijkheden die er zijn, doe je best. En die kift, want dat is het vaak, van anderen ... leg dat lekker naast je neer!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Grappig, want in een ander topic werd het de 65-plussers juist verweten dat ze "zoveel winst gepakt hebben op hun huis" terwijl ik denk dat het gros van de 65-plussers hun huis gewoon nog afbetaald heeft, en dus meestal tegen een jaarlijkse beperking van de HRA aangekeken heeft, en de generatie daarna juist die groep is die aan alle kanten de winsten heeft gepakt op woningen, en dan zo ongeveer op de wijze die jij beschrijft
Ach Teun de huidige omstandigheden bieden weer andere mogelijkheden, je moet gewoon een beetje alert blijvenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meegelift op de hype van aandelen, prijsstijgingen, etc. Goed gedaan, maar 't is nu voorlopig wel afgelopen denk ik. Dat spelletje wat je gespeeld hebt, samen met veel anderen, lijkt mij over te zijn.
Sommige mensen zitten gewoon op hun werk en moeten nog een dag of 2 a 3 voor het weekend is en dan is het deprimerend als iemand zo binnenkomtquote:
Ahja, sorry, de week is in ieder geval door de helft voor sommige mensen.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten gewoon op hun werk en moeten nog een dag of 2 a 3 voor het weekend is en dan is het deprimerend als iemand zo binnenkomt![]()
Nee hoor, geniet ervan
BRON yoetube EN DE TELEGRAAFquote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Jian het volgende:
Tony Curtis is overleden, hoor ik net.
Lekker joh, geniet ervanquote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, sorry, de week is in ieder geval door de helft voor sommige mensen.
Maar ik was er echt even aan toe, ik ga denk ik 4 lange dagen, helemaal niets doen.
Geen huiswerk, geen scriptie, niets
Yep!quote:
Misschien heeft zijn leeftijd er iets mee te maken?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
BRON yoetube EN DE TELEGRAAF
AMSTERDAM - De legendarische acteur Tony Curtis is overleden. Hij werd 85 jaar.
.
Zijn dochter Jamie Lee Curtis heeft aan The Insider bevestigd dat hij dood is. Het is nog onduidelijk waaraan hij is overleden.
Tony speelde onder andere met Marilyn Monroe in de klassieker Some like it Hot.
Je hebt er hard aan gewerkt dus je verdient die vrije dagen ruimschootsquote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep!
En ik heb de opbouw van mijn scriptie al af hoor, de probleemstelling en de deelvragen. Straks is het alleen nog een kwestie van invullen en onderbouwen en een onderzoek.
Maar dat ik al zover ben geeft mij lucht.
Gebrek aan adem.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn leeftijd er iets mee te maken?
Soms een beetje SCmoe, maar vooral erg moe, drukke weken gehad, en oktober wordt ook vrij druk, maar nu even niets.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vroeg me gisteren ook al even af waar je was, maar je bent er weer
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn leeftijd er iets mee te maken?
lekker, even niets, dat wil ik soms ook welquote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soms een beetje SCmoe, maar vooral erg moe, drukke weken gehad, en oktober wordt ook vrij druk, maar nu even niets.
Alles goed met de kleine?
Komt hij nog steeds om de 2 uur?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
lekker, even niets, dat wil ik soms ook wel![]()
Ja, groeit als koolMag ook wel als ie zoveel melk drinkt he
(om de 2 uur aan het voeden snachts, al was het afgelopen nacht iets beter, richting de 3 uur ipv 2 uur)
bv, als het niet voedend genoeg zou zijn dan zou ie niet zo groeienquote:Op donderdag 30 september 2010 12:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt hij nog steeds om de 2 uur?
En hoeveel drinkt hij dan? Of geef je borstvoeding, dan zijn cc's lastig te meten he?
En als je borstvoeding geeft heb je dan wel genoeg voeding? Want om de 2 uur lijkt mij vrij slopend!
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:28 schreef liesje1979 het volgende:
Is het een bollie Marrije? Ja he?
Ja dat is waar, maar omdat hij zo vaak komt dacht ik dat.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
bv, als het niet voedend genoeg zou zijn dan zou ie niet zo groeien
Het is ook van de zotte dat ze op die leeftijd nog een reden van overlijden willen melden.... maar ik gok, niet gehinderd door enige medische kennis, op een hartstilstandquote:Op donderdag 30 september 2010 12:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
als ie onder een auto zou zijn gekomen dan had zn dochter het vast wel geweten inderdaad
Whehehheheh!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
met 8 weken was ie 6420 gram en hij zal nu met 10 weken zo'n 60 cm zijn
overdag komt ie aanzienlijk minder vaakquote:Op donderdag 30 september 2010 12:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar omdat hij zo vaak komt dacht ik dat.
Op het werk hebben we ook wel bv kinderen en een aantal krijgt dan bij ons gewoon flessen.
Hebben ze thuis om half 8 nog bv gehad, komen ze rond half 10 alweer, dan krijgen ze dus een nutrilonfles en daarna zit er gewoon 4 uur tussen voordat ze weer komen.
Misschien moet hij wel zo vaak drinken om er genoeg voeding uit te halen om als kool te groeien?
En dan te bedenken dat kinderen nog harder zouden groeien op kunstvoeding.... alsof dat bij sommige kinderen wenselijk zou zijnquote:Op donderdag 30 september 2010 12:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
bv, als het niet voedend genoeg zou zijn dan zou ie niet zo groeien
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
overdag komt ie aanzienlijk minder vaak![]()
Hij moet ff dag en nachtritme opdraaien
ben je daar eindelijkquote:Op donderdag 30 september 2010 12:15 schreef CarOnline het volgende:
Ahhh
Sorry Heks en Ian en Pietje
Ik open hem wel een keer aangekondigd oke?
Voor vandaag is het wel genoeg zo
Wel een toffe TT en geen kutTT Heks!
Vooralsnog heb ik bijna alleen nog maar dingen gelezen die verboden worden en/of geld gaan kosten.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:56 schreef remlof het volgende:
Nou alle positieve maatregelen uit het regeerakkoord zijn nu onderhand wel uitgelekt, laat nu het zuur maar komen
Maar bij lange na geen 18 miljardquote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik bijna alleen nog maar dingen gelezen die verboden worden en/of geld gaan kosten.
Bevriezen van de ambtenarensalarissen, dan gaat 't hard.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar bij lange na geen 18 miljard
Ik bedoelde meer dat er veel extra uitgaven van de overheid worden voorgesteld. 2500 agenten extra, 500 man dierenpolitie, aanleg van extra wegen etc.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja precies, dus er gaan nog een hele zooi heel erg impopulaire maatregelen aankomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er veel extra uitgaven van de overheid worden voorgesteld. 2500 agenten extra, 500 man dierenpolitie, aanleg van extra wegen etc.
Geheel in de lijn van "we gaan de moslima bevrijden van haar burka door 'm te verbieden" verwacht ik dat er ook flinke klappen gaan vallen bij kunst en cultuur want de Nederlandse cultuur moet immers behouden worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja precies, dus er gaan nog een hele zooi heel erg impopulaire maatregelen aankomen.
Bevriezen van de HRA zou veel harder gaan....quote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bevriezen van de ambtenarensalarissen, dan gaat 't hard.
die stonden gisteren toch al te demonstreren?quote:Op donderdag 30 september 2010 13:32 schreef remlof het volgende:
Straks kunnen Henk en Ingrid geen tickets voor een concert van Jan Smit meer betalen
Dan zal je ze eens horen.
Ja, maar gelukkig houdt Rutte van mij.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:36 schreef Marrije het volgende:
die stonden gisteren toch al te demonstreren?
Een van de enige dingen waar ik 't mee oneens ben met de VVDquote:Op donderdag 30 september 2010 13:26 schreef remlof het volgende:
Maar behalve de HRA zullen ze de JSF er ook wel doordrukken
Terwijl daar juist miljarden te halen zijn.
Geen uitbreiding vrijheid koopzondag.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben toch benieuwd of het SGP nu ook gaat gedogen nu Koppejan en Ferrier nog steeds dissident zijn. Wat zullen ze daar voor terug krijgen? Een SGP-minister voor Jeugd en Gezin?
Nee, want met die mannenbroeders wordt geen gedoogakkoord getekend, laat staan een regeerakkoord.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben toch benieuwd of het SGP nu ook gaat gedogen nu Koppejan en Ferrier nog steeds dissident zijn. Wat zullen ze daar voor terug krijgen? Een SGP-minister voor Jeugd en Gezin?
quote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen uitbreiding vrijheid koopzondag.
Oh wacht, dat strookt al niet met 't motto.
O ja, achterkamertjes-politiek.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want met die mannenbroeders wordt geen gedoogakkoord getekend, laat staan een regeerakkoord.
Zo hè:quote:Op donderdag 30 september 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, achterkamertjes-politiek.
Ik ben trouwens benieuwd hoe Sinterklaas er uitziet zonder gezichtsbedekking.
Ja, en niet alleen in Schubbekutteveen, gewoon nergens.....quote:Op donderdag 30 september 2010 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen uitbreiding vrijheid koopzondag.
Oh wacht, dat strookt al niet met 't motto.
Dat mag ook niet meer als het weer zo'n winter wordt als afgelopen winter?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
You're under arrest!
Misschien krijg je wel iets van Ikea op 5 december danquote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die zag ik een tijdje geleden bij de Ikea in Utrecht....
Ik kom alleen maar lullige BN'ers tegen tegenwoordig. Op m'n verjaardag kwam ik Dries Roelvink tegen en bijna dagelijks kom ik Hans vd Togt tegenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die zag ik een tijdje geleden bij de Ikea in Utrecht....
Nou ja, dat lijkt me verboden, want gezichtsbedekkende kledij.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag ook niet meer als het weer zo'n winter wordt als afgelopen winter?
Als ze dat in Zwitserland ook in gaan voeren draaien ze hun eigen economie de nek om.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt me verboden, want gezichtsbedekkende kledij.
en die kutkerels hebben nergens last vanquote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
overdag komt ie aanzienlijk minder vaak![]()
Hij moet ff dag en nachtritme opdraaien
Ik zat even aan deze te denken:quote:Op donderdag 30 september 2010 14:27 schreef remlof het volgende:
Als ik de muziek mocht uitzoeken voor het CDA-congres zaterdag zou ik dit vlak voor aanvang keihard draaien:
Kwam ie voor je zingen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar lullige BN'ers tegen tegenwoordig. Op m'n verjaardag kwam ik Dries Roelvink tegen en bijna dagelijks kom ik Hans vd Togt tegen
Nee, ik zag hem uit de Hugo Boss winkel komen. Ik denk dat hij net z'n geleende trouwpak terug had gebracht.quote:
Hij is broke he? Staat ie straks in zijn gele zwembroekquote:Op donderdag 30 september 2010 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zag hem uit de Hugo Boss winkel komen. Ik denk dat hij net z'n geleende trouwpak terug had gebracht.
Zit jij nou te suggereren dat ik niet zwanger ben van N. maar van Ikea?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien krijg je wel iets van Ikea op 5 december dan
Maakt hem niet uit, als de mensen hem maar zien. De meeste BN-ers zijn nogal schuw in het openbaar maar hij loopt echt door de Leidschestraat om zich heen te kijken of hij wel herkend wordt. Ik kijk natuurlijk nadrukkelijk de andere kant op.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is broke he? Staat ie straks in zijn gele zwembroek
Rob de Nijs heeft er ook een handje van om luidkeels aanwezig te zijn, ook als hij boodschappen doet in de dorpssupermarkt....quote:Op donderdag 30 september 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt hem niet uit, als de mensen hem maar zien. De meeste BN-ers zijn nogal schuw in het openbaar maar hij loopt echt door de Leidschestraat om zich heen te kijken of hij wel herkend wordt. Ik kijk natuurlijk nadrukkelijk de andere kant op.
Daar heeft Maarten Spanjer ook wel eens iets over geschreven. Die woonde vroeger bij hem in de buurt en schreef dat Rob de Nijs 's avonds rondjes door de buurt reed in z'n nieuwe sportauto met de binnenverlichting aanquote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rob de Nijs heeft er ook een handje van om luidkeels aanwezig te zijn, ook als hij boodschappen doet in de dorpssupermarkt....
quote:Op donderdag 30 september 2010 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit jij nou te suggereren dat ik niet zwanger ben van N. maar van Ikea?
Je realiseert je wel dat we het zelf gedaan hebben hè, dat het niet zo'n petrischaaltje zwangerschap is.... en nou hou je er serieus rekening mee dat ik het met bejaarde Bram....??quote:Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Of van sinterklaas
Die kleine van je valt natuurlijk wel met de neus in de boter als ie op pakjesavond wordt geboren
Verbaast me niets. Nare man. Narcist.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:53 schreef Leandra het volgende:
Rob de Nijs heeft jaren in Garderen gewoond, voor hij naar Wekerom verhuisde, en afgezien van het feit dat tijdens het de stoep opknallen van zijn Mercedes een keer bijna over m'n voet reed (letterlijk) was het destijds voor in de supermarkt wel duidelijk als hij achterin de supermarkt ergens liep.
Ik ken Ede alleen uit de kruiswoordpuzzels. Wat is er mis met Ede?quote:Sinds hij in Wekerom woont heb ik daar minder last van, daar kom ik zelf zo min mogelijk; gemeente Ede
Die arme man is natuurlijk weer eerst tot het uiterste gedreven door zo'n doortrapte linkse zuigerquote:Op donderdag 30 september 2010 14:54 schreef spuitje het volgende:
DEN HAAG - Het PVV-Kamerlid Marcial Hernandez (36) is gisteravond in Den Haag aangehouden op verdenking van geweldpleging. Hij heeft de nacht doorgebracht in een politiecel.
Het opgepakte Kamerlid zou een 30-jarige medewerker van het ministerie van Economische Zaken hebben door het geven van een kopstoot hebben mishandeld bij een ruzie op het Plein, e
Het is een dorp met grootheidswaanzin.... ze hebben ook een "Stadspoort"quote:Op donderdag 30 september 2010 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ken Ede alleen uit de kruiswoordpuzzels. Wat is er mis met Ede?
Ja, dat zijn de types die op het ministerie van Economische zaken werken meestal..... linkse zuigers.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die arme man is natuurlijk weer eerst tot het uiterste gedreven door zo'n doortrapte linkse zuiger
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een dorp met grootheidswaanzin.... ze hebben ook een "Stadspoort"![]()
![]()
Anyway, je wilt er nog niet dood gevonden worden, maar gezien de kwaliteit van het ziekenhuis aldaar is die kans wel relatief groot.
Gaan we allemaal toch stoppen met roken en drinken...quote:Op donderdag 30 september 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
niksquote:Op donderdag 30 september 2010 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
Fann, wat betekent anufri eigenlijk?
niet dat ik weetquote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dus Papadopoulos is geen fan van Abba?
Anufri --> Annafrid.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef anufri het volgende:
[..]
niet dat ik weet![]()
HOEZO ???![]()
Heb ik een geheime code over het hoofd gezien?
yepquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anufri --> Annafrid.
Bijna hetzelfde toch?
En dan volgende week geert ook nog voor de rechter, de PVV heeft het maar zwaarquote:Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Die arme man is natuurlijk weer eerst tot het uiterste gedreven door zo'n doortrapte linkse zuiger
Ze gaan alleen niet zo hard... ik haalde er gisteren nog een in, met mijn oude barrel, en ik overschreed de maximaal toegestane snelheid niet eensquote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom echt overal achter, ik zou zo bij CSI Miami kunnen gaan werken![]()
Krijg ik een dikke Hummert onder mijn kont
Als ik bij CSI Miami ga werken ga ik natuurljk ook in Miami wonen, in een huis met een giga oprit en dan elke dag zon.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan alleen niet zo hard... ik haalde er gisteren nog een in, met mijn oude barrel, en ik overschreed de maximaal toegestane snelheid niet eens![]()
Ik denk dat een Hummert hier niet eens op de oprit zou passen trouwens, nou ja, hij past misschien wel maar dan kun je er niet meer uit
Ze kunnen vast wel hard, maar misschien had de bestuurder gewoon geen zin om in het programma "wegmisbruikers" te komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaan alleen niet zo hard... ik haalde er gisteren nog een in, met mijn oude barrel, en ik overschreed de maximaal toegestane snelheid niet eens![]()
Ik denk dat een Hummert hier niet eens op de oprit zou passen trouwens, nou ja, hij past misschien wel maar dan kun je er niet meer uit
Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een kopje thee zetten, voor het verboden wordt.
als zij het kunnen kan hij het ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.
Zo'n verandering gaat in ieder geval altijd veel meer geld kosten dan verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
In Palm Beach Gardens.... stukje noordelijker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch in de US of A gewoond, in Miami?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
Klinkt toch goed??? Niks mis mee.....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
Nou, sec kijkend naar de maatregelen, ben ik niet ontevreden
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is fijn voor je, Jian. Ik ben knock-out door de voorgestelde maatregelen.
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?
Okee, dat is puur persoonlijk dus, niets mis mee hoor, kijk ik ook naar, maar met dit lijstje (uit ander topic) heb ik nou niet direct op voorhand grote problemen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
- Denaturalisatie allochtonen met dubbele nationaliteit bij bepaalde soorten criminaliteit
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?
Hoezo, er moet toch juist zwaarder gestraft worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
Ach, laten we eerst maar eens zien dat elk akkoord uit beide akkoorden ook werkelijk een meerderheid krijgt in de tweede kamer.
Als zo'n door het lint gaande PVV'er iets langer vastzit dan een nachtje dan heb je al een probleem.
Als het alternatief 6 jaar de bak in is ? Volgens mij kun je dat wel rondbreien hoor. De vraag is natuurlijk kun je iemand de Nederlandse nationaliteit ontnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.
klinkt op zich niet verkeerd. hoor alleen dat ze wel aangeven 6 mld te willen bezuinigen op de overheid, alleen zeggen ze niet hoe.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, dat is puur persoonlijk dus, niets mis mee hoor, kijk ik ook naar, maar met dit lijstje (uit ander topic) heb ik nou niet direct op voorhand grote problemen.
- Denaturalisatie allochtonen met dubbele nationaliteit bij bepaalde soorten criminaliteit
- Boerkaverbod
- AOW-leeftijd 66
- 3000 extra politieagenten
- 6 miljard besparen op de overheid
- 1 miljard besparen op Europa
- 1 miljard minder voor ontwikkelingshulp
- fors minder geld voor de publieke omroep
- mes in subsidies
- 2,2 miljard bezuinigen op zorgtoeslag
- 200 miljoen minder naar Publieke Omroep
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze zietquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt op zich niet verkeerd. hoor alleen dat ze wel aangeven 6 mld te willen bezuinigen op de overheid, alleen zeggen ze niet hoe.
moet dus maar zien of t niet alleen loze woorden zijn
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het alternatief 6 jaar de bak in is ? Volgens mij kun je dat wel rondbreien hoor. De vraag is natuurlijk kun je iemand de Nederlandse nationaliteit ontnemen?
oh ja, ik heb zo t idee dat je t makkelijk moet kunnen doen, ben alleen bang dat ze t niet zullen doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze ziet
Ja, maar dat wordt je dus niet met een dubbele nationaliteit (een dubbele nationaliteit is sec kijkend naar de Nederlandse Wetgeving ook ongewenst en niet toegestaan)quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.
En volgens internationale verdragen mag iemand nooit statenloos worden.
statenloos worden zal niet gebeuren omdat t alleen geldt voor mensen met een dubbel paspoort.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.
En volgens internationale verdragen mag iemand nooit statenloos worden.
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja, ik heb zo t idee dat je t makkelijk moet kunnen doen, ben alleen bang dat ze t niet zullen doen.
net als minder eerste en tweede kamerleden bv. moet makkelijk kunnen.
en t klinkt ook leuk, maar is onhaalbaar omdat je er een grondwetswijziging voor nodig hebt geloof ik.
dat kun je dus nu al schrappen
De Rechterlijke macht voert de wet uit, wetten worden niet door de Rechterlijke Macht gemaakt/gewijzigd. Dus dat kan welquote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Er staan wel meer zaken in het akkoord die helemaal niet door de regering geregeld kunnen worden....
Instroom TBS verlagen, een inbreker mogen slaan.... beslist een rechter daar niet over?
Het is geen simpel wetsvoorstelletje dat je daarvoor moet indienen, de politieke structuur van het land is vastgelegd in de grondwet..... daar moet dus een wijziging van de grondwet voor komen, en dat lijkt me van een iets andere orde en zwaarte dan een "simpel" wetje goed- of afkeuren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?
al die gasten in de 1e kamer die er wel lekker zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
De Rechterlijke macht voert de wet uit, wetten worden niet door de Rechterlijke Macht gemaakt/gewijzigd. Dus dat kan wel
yeah precies. wil wel zien hoe t kabinet ff regelt dat dat zal verminderenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....
Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen simpel wetsvoorstelletje dat je daarvoor moet indienen, de politieke structuur van het land is vastgelegd in de grondwet..... daar moet dus een wijziging van de grondwet voor komen, en dat lijkt me van een iets andere orde en zwaarte dan een "simpel" wetje goed- of afkeuren.
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeen
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je een inbreker gaan slaan, cool
.
meteen een nieuwe set honkbalknuppels halen morgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Op basis van een psychologisch rapport. Zou een mooie boel worden als een jurist gaat oordelen over iemands geestelijke toestand.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
nou een inbreker schop ik helemaal lek, en wie mij dan de bak in wil sleuren doet maar, maar kom niet binnen zonder kloppen hierquote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongensquote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.
op papier klinkt t leuk, maar ik wil nog wel zien dat ze ff 6 mld bij de overheid weghalen. zonder dat ze nu bv al hebben aangegeven hoe. ze zeggen alleen 6 mld. en hoe dat moeten ze maar uitzoeken.
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je overquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.
je mag hem met een paar ferme tikken je huis uit slaanquote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat hangt ervan af wanneer ie eindelijk stil blijft liggenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
die berekeningen liggen er elk kabinet.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongens
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
Precies, heb er in 3 jaar Rotterdam 1 gezien. Ever.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?
Volgens mij hebben we daar nog geen 500 van.
ik vermoed dan ook dat men de niqab bedoeltquote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef gomi het volgende:
[..]
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je over
yeah, zijn er niet zo heel veel van denk ik idd. maar al zijn t er niet veel, ik ben toch voorstander van t verbod.quote:[
eb]Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:[/b]
[..]
Okee, dat kan, ik dacht dat ik Wilders iets hoorde zeggen over de fouten bij het toekennen van verloven, vandaarquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.
hehe wat mij betreft noemen we dat gewoon slaan met wat hagel. mag dus ookquote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgen![]()
Valt in z'n kont schieten met een luchtbuks ook onder "slaan"??
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vermoed dan ook dat men de niqab bedoelt
Nou, nou, nou Rouvoet met z'n commentaar over geen hervormingen en allemaal kleine postjes, ...., Als ze die 18 miljard halen met 2000 kleine postjes hebben ze mijn zegen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen kwam weer met een uiterst zwak commentaar, Rouvoet legde de vinger meteen op de zere plek.
kan, maar de niqab wordt het meest gedragen met de ogen vrij, bovendien kun je die vrij snel optillen als je je moet identificeren, dat gaat bij een burka nietquote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?
Ik vermoed dat ze alles bedoelen wat het gezicht bedekt, maar dat daar gradaties in zijn zal wel te lastig zijn.
ik dacht juist burka met raster, en niqab gewoon alleen de ogen vrijuquote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?
Ik vermoed dat ze alles bedoelen wat het gezicht bedekt, maar dat daar gradaties in zijn zal wel te lastig zijn.
ik zag in een ander topic al een alternatief, zo'n mondkapjequote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht juist burka met raster, en niqab gewoon alleen de ogen vriju
Als jij je nou es gewoon aan de regeltjes houdt, dan heb je helemaal geen last van die boetesquote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Nou, nou, nou Rouvoet met z'n commentaar over geen hervormingen en allemaal kleine postjes, ...., Als ze die 18 miljard halen met 2000 kleine postjes hebben ze mijn zegen hoor
Ah, okay.... hoe dan ook is het dom van ze dat ze er een naam aan geven, als ze dan toch iets willen verbieden dan moeten ze simpelweg kleding verbieden die het gelaat bedekt, of dat nou een burka of een bivakmuts is maakt dan niet uit, maar het zo spelen is simpelweg niet handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan, maar de niqab wordt het meest gedragen met de ogen vrij, bovendien kun je die vrij snel optillen als je je moet identificeren, dat gaat bij een burka niet
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wildenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
ah k. wmb iig alle 2 gewoon verbieden. als t t hele gezicht bedekt, mag t van mij verboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn, als het maar niet van die onzin-boetes zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinningquote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinning.
ach als ik een bank binnenloop met een bivakmuts op staan ze ws ook raar te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Moah, zaterdag congres en op maandag stappen Koppejan en Ferrier op.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
Voor 6 miljard "efficiënter werken", dat is echt vreselijk veel. Al zou 't kunnen, dan nog zou 't de eerste jaren juist meer kosten omdat je moet onderzoeken waar precies (per kantoor / afdeling dus gedetailleerd) je die bezuinigingen kan realiseren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Jian het volgende:
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
De grenzen gaan toch niet dicht?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze ziet
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Docenten belonen naar inzet, dat wordt heibel onderling, want hoe ga je het meten? Vriendjespolitiek., dat gaat het worden
Als je alleen al kijkt wie er tijdens het werken zitten te FOK!ken dan mag ik er toch vanuitgaan dat dat idd niet allemaal ambtenaren zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.
Wat je zou kunnen meten is het aantal neventaken dat iemand op zich neemt. Maar dat doet hij dan voor twee jaar, krijgt meer salaris (en behoud dat) om vervolgens met een burn out thuis te zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
Tsja, Rutte had er met paarsgroen waarschijnlijk meer uit kunnen halen, maar z'n achterban wou niet in zee met die vieze linksenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wilden
nou ja meten aan resultaten zou nog kunnen ms.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
Absoluut niet waar. Er zijn geen breekpunten gebroken nu, het akkoord blinkt uit in zaken die allemaal niet hoeven.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, Rutte had er met paarsgroen waarschijnlijk meer uit kunnen halen, maar z'n achterban wou niet in zee met die vieze linksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |