Eigen kutschuld.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer te laat voor de fipo zeker.
Ik had zowel de lapo als het eerst geopende topic. Fucking bullshit dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mag deze dicht en die van Ian open? Ian had de laatste
Succes dan straksquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!![]()
Mond open van verbazing. Hier gaat alles nog via de huisarts, ook in het ziekenhuis hoor. Zelfs daar zit dan eerst een huisarts maar voordat je bij de huisarts bent moet je telefonisch langs de assistente. Oh well, we overleven het wel. Ik wilde er nog net geen traumahelikopter voor bellen.
Omdat: Appel.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
ja sorry hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog wel netjes 4 minuten zitten wachten op CarO.
wegens deprimerende TT van die ander, Caro is immers baas.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
True, aan de andere kant denk ik toch dat ik op z'n minst in de lach schiet als ik dit krummeltje straks "garpje" hoor zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die woorden als "fipo" en "garpje" niet in real life gebruiken
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier mag je een slotje op zetten:
[RLS SC #94463734] WE GAAN ALLEMAAL DOOD!1!1!
Het nummer klopt ook niet, geloof ik. Maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Nee, die van jou en Pietjequote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje op de donderdagmorgen, en wie zijn SCHULD is dat??? Ja ja CaroLine![]()
Vervolg van [RLS SC #933] remlof gaat ondergronds.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |