Eigen kutschuld.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weer te laat voor de fipo zeker.
Ik had zowel de lapo als het eerst geopende topic. Fucking bullshit dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mag deze dicht en die van Ian open? Ian had de laatste
Succes dan straksquote:Op donderdag 30 september 2010 09:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik op SBS ook altijd. Die mensen stappen daar gewoon naar binnen en dan krijgen ze hulp!![]()
Mond open van verbazing. Hier gaat alles nog via de huisarts, ook in het ziekenhuis hoor. Zelfs daar zit dan eerst een huisarts maar voordat je bij de huisarts bent moet je telefonisch langs de assistente. Oh well, we overleven het wel. Ik wilde er nog net geen traumahelikopter voor bellen.
Omdat: Appel.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
ja sorry hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog wel netjes 4 minuten zitten wachten op CarO.
wegens deprimerende TT van die ander, Caro is immers baas.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
En waarom is het eerdere topic van de juiste TS gesloten en deze open??
True, aan de andere kant denk ik toch dat ik op z'n minst in de lach schiet als ik dit krummeltje straks "garpje" hoor zeggenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die woorden als "fipo" en "garpje" niet in real life gebruiken
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).quote:Op donderdag 30 september 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier mag je een slotje op zetten:
[RLS SC #94463734] WE GAAN ALLEMAAL DOOD!1!1!
Het nummer klopt ook niet, geloof ik. Maar dat zou ik even na moeten kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar vrij zeker wel waar.... ik had tenminste geen plannen tot eeuwig leven (alsjeblief niet zeg).
quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Nee, die van jou en Pietjequote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje op de donderdagmorgen, en wie zijn SCHULD is dat??? Ja ja CaroLine![]()
Vervolg van [RLS SC #933] remlof gaat ondergronds.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
het nummer van deze TT klopt inderdaad niet, pietje maak er ff 935 van
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).quote:
die kijk ik op uitzendinggemist altijd, maar door dat voetballen moet ik nog zoveel terug kijken, wat een leven, gewoon druk, druk, drukquote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).
en Laysa, 6e zintuig niet vergetenquote:Op donderdag 30 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
wat een zooitje op de donderdagmorgen, en wie zijn SCHULD is dat??? Ja ja CaroLine![]()
vanavond ER dus niet vergeten
Wat een leegte.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
"vrijheid & verantwoordelijkheid", motto van Rutte I
o ja mag maar hoop dat Pietje dat even kan fiksen erbij.quote:
ja vanavond zet ik weer kleine tv gids neer voor elk wat wilsquote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
en Laysa, 6e zintuig niet vergeten
Dank je! Ja, het is nogal een protocol en die zullen ze niet voor niks hebben verzonnen hoor, er zal wel over nagedacht zijn. Als het echt levensbedreigend is hebben we gelukkig 112 nog.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Succes dan straks![]()
Overigens loopt het gros de eerste hulp van het ziekenhuis binnen zonder eerst te bellen, dat is ook niet altijd even handig, vooral in het weekend wil het daardoor nogal eens een lange zit zijn, ook als je wel gebeld hebt en "legitiem" aanwezig bent.
In A'foort is de huisartsenpost overigens ook bij het ziekenhuis, maar vreemd genoeg wordt er vrijwel niemand van de SEH naar de HAP gestuurd, terwijl het in een hoop gevallen makkelijk zou kunnen, en een deel van die mensen daar volgens mij zit omdat ze simpelweg niet weten dat de HAP aan de andere kant van het ziekenhuis is.
Ieder motto is leegte, het moet immers kort en krachtig zijn.quote:
Die van de Jumbo is sneller over datum dan die van de AH...quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vanavond keuringsdienst van waarde over de houdbaarheidsdata van melk (en de verschillen tussen de merken).
Neuh, dat is niet helemaal waar. Kort en krachtig kan ook nog wel iets zeggen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ieder motto is leegte, het moet immers kort en krachtig zijn.
Oeh, dat moet ik eigenlijk zien want ik ben een ware tht neuroot.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
dan geven we gewoon Pietje de schuldquote:Op donderdag 30 september 2010 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, die van jou en Pietje
Ik heb gewoon 4 minuten netjes zitten wachten en toen maar een SC open gedaan omdat ik immers de lapeaux had.![]()
!
Nou, ik merk dat dat protocol ook nog wel eens iets teveel gebaseerd is op de gemiddelde aanstelleritus van de moderne stadsbewoner, die vaak al denkt dat een dwarszittende scheet operatief verwijderd dient te worden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Dank je! Ja, het is nogal een protocol en die zullen ze niet voor niks hebben verzonnen hoor, er zal wel over nagedacht zijn. Als het echt levensbedreigend is hebben we gelukkig 112 nog.
Wel merk ik, los van de pink en alles, dat de zorg wel erg traag wordt. Via allerlei lijnen dankzij fusies blabla. Vroeger was het lekker helder vond ik. Vroeger!
Staat voor "Zoek het lekker zelf uit, wij voelen ons niet aangesproken!"quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Toverheks het volgende:
en werd er nog zieker van, letterlijk zo tegen de muur gekotst, leek linda blair wel
Dat geldt ook alleen maar voor degenen met de juiste religie, of zonder religie.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Staat voor "Zoek het lekker zelf uit, wij voelen ons niet aangesproken!"
dat is ook waar, van de week zat vriendin op de 1e hulp, komt er echtpaar binnen, man schreeuwen *zij doodgaan,jou schuld* en meer van dat bla bla bla, volgens man had zijn vrouw het aan haar hart, ze liep daarna gewoon weer vrolijk de 1e hulp uit.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik merk dat dat protocol ook nog wel eens iets teveel gebaseerd is op de gemiddelde aanstellerietus van de moderne stadsbewoner, die vaak al denkt dat een dwarszittende scheet operatief verwijderd dient te worden.
Waar men in een hoop dorpjes nog respect voor de dokter heeft, en dus niet 's avonds, in het weekend en helemaal niet op zondag gaat bellen tenzij men letterlijk aan het doodgaan is.
En degenen die de telefoon opnemen bij de HAP zijn kennelijk voornamelijk ingesteld op stadsbewoner, en zien daardoor nogal eens de ernst van een belletje uit het buitengebied over het hoofd, en dat is erg vervelend.
Heeft iemand iets tegen atheïsten in de politiek? Nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Leandra het volgende:
Dat geldt ook alleen maar voor degenen met de juiste religie, of zonder religie.
nee echt was zo ontzettend goor, en ik lag in hans zijn bed boven hele muur ondergekost, was weer geluk bij een ongeluk dat het zijn kamer wasquote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat verwacht je gewoon niet hè, van heks.
Nee, juist de atheïsten hebben weinig te vrezen als het gaat om "Zoek het lekker zelf uit".quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heeft iemand iets tegen atheïsten in de politiek? Nooit wat van gemerkt.
Volgens Henk Spaan wordt het ; Bruin gaat 'm trekken!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige wat ik moet doen is de facturen verzamelen en mailen en dan ben ik er weer vanaf. Zodra ik die melding krijg, mail ik dat altijd direct door. Ge kent ut maor gehad hebbuh, tenslotte.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:29 schreef Leandra het volgende:
Oh ja, koffie.... dat moet eerst![]()
Cc wat ben je netjes op tijd met het doorsturen van het 3de kwartaal
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:38 schreef Toverheks het volgende:Voor Ian, zijn we nu weer vriendjes?
![]()
Verstandig, ik gok zo dat een hoop accountants graag meer van zulke klanten zouden hebben.... maar het gros stuurt het zo ergens in de tweede helft van oktober op, en dan ben je dus de rest van de maand druk met aangiftes doenquote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het enige wat ik moet doen is de facturen verzamelen en mailen en dan ben ik er weer vanaf. Zodra ik die melding krijg, mail ik dat altijd direct door. Ge kent ut maor gehad hebbuh, tenslotte.
That's mequote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Verstandig, ik gok zo dat een hoop accountants graag meer van zulke klanten zouden hebben.... maar het gros stuurt het zo ergens in de tweede helft van oktober op, en dan ben je dus de rest van de maand druk met aangiftes doen
Die kunnen weer rustig doorslapen.quote:in Staphorst zal de zondagsrust behouden blijven.
Meer asfaltquote:Op donderdag 30 september 2010 10:49 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - Hoewel de onderhandelaars van VVD, CDA en PVV nog niet naar buiten zijn getreden met details over het regeer- en het gedoogakkoord, zijn er toch al enkele maatregelen uitgelekt.
Zitten goede punten bijen Marianne Thieme gaat ook gedogen nu
![]()
"en komt er een dierenpolitie van 500 agenten"
bron Volkskrant: http://www.volkskrant.nl/(...)_weer_roken_in_cafes
Je stuurt het zo rond de 24ste van de maand op? Dan hebben ze nog net 3 dagen om het te verwerken, en jou het bedrag te melden dat je wederom binnen 3 dagen overgemaakt moet hebben?quote:
Die zijn daar, als het over bedrijfsvoering gaat, in veel gevallen een stuk moderner dan jij in je stoutste dromen kunt bevroeden.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen weer rustig doorslapen.
Dat is toch sowieso een gemeentelijk besluit?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kunnen weer rustig doorslapen.
Ja, ik ben laks, maar ik betaal ze genoeg dus ze klagen nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stuurt het zo rond de 24ste van de maand op? Dan hebben ze nog net 3 dagen om het te verwerken, en jou het bedrag te melden dat je wederom binnen 3 dagen overgemaakt moet hebben?
Net als bij de kinderopvangtoeslag voornamelijk de inkomens van minder dan 2 keer modaal.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Meer asfalt![]()
![]()
![]()
Ziet er niet slecht uit tot nu toe. Maar wie gaat de rekening betalen, daar ben ik vooral nieuwsgierig naar.
Wat doet dat dan in dit gelekte akkoord?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:53 schreef Leandra het volgende:
Dat is toch sowieso een gemeentelijk besluit?
Het duurt nog wel even voor de SGP in Staphorst geen serieus aandeel meer heeft....
Ik weet niet goed hoe dat uitpakt. Immers, als je op het ene kort, dan kom je belastingtechnisch weer in aanmerking voor meer tegemoetkoming voor het ander?quote:Op donderdag 30 september 2010 10:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net als bij de kinderopvangtoeslag voornamelijk de inkomens van minder dan 2 keer modaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |