ik zag in een ander topic al een alternatief, zo'n mondkapjequote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze alles bedoelen wat het gezicht bedekt, maar dat daar gradaties in zijn zal wel te lastig zijn.
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht juist burka met raster, en niqab gewoon alleen de ogen vriju
Als jij je nou es gewoon aan de regeltjes houdt, dan heb je helemaal geen last van die boetesquote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Nou, nou, nou Rouvoet met z'n commentaar over geen hervormingen en allemaal kleine postjes, ...., Als ze die 18 miljard halen met 2000 kleine postjes hebben ze mijn zegen hoor
Ah, okay.... hoe dan ook is het dom van ze dat ze er een naam aan geven, als ze dan toch iets willen verbieden dan moeten ze simpelweg kleding verbieden die het gelaat bedekt, of dat nou een burka of een bivakmuts is maakt dan niet uit, maar het zo spelen is simpelweg niet handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan, maar de niqab wordt het meest gedragen met de ogen vrij, bovendien kun je die vrij snel optillen als je je moet identificeren, dat gaat bij een burka niet
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wildenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
ah k. wmb iig alle 2 gewoon verbieden. als t t hele gezicht bedekt, mag t van mij verboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn, als het maar niet van die onzin-boetes zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinningquote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinning.
ach als ik een bank binnenloop met een bivakmuts op staan ze ws ook raar te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Moah, zaterdag congres en op maandag stappen Koppejan en Ferrier op.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
Voor 6 miljard "efficiënter werken", dat is echt vreselijk veel. Al zou 't kunnen, dan nog zou 't de eerste jaren juist meer kosten omdat je moet onderzoeken waar precies (per kantoor / afdeling dus gedetailleerd) je die bezuinigingen kan realiseren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Jian het volgende:
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
De grenzen gaan toch niet dicht?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze ziet
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Docenten belonen naar inzet, dat wordt heibel onderling, want hoe ga je het meten? Vriendjespolitiek., dat gaat het worden
Als je alleen al kijkt wie er tijdens het werken zitten te FOK!ken dan mag ik er toch vanuitgaan dat dat idd niet allemaal ambtenaren zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.
Wat je zou kunnen meten is het aantal neventaken dat iemand op zich neemt. Maar dat doet hij dan voor twee jaar, krijgt meer salaris (en behoud dat) om vervolgens met een burn out thuis te zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
Tsja, Rutte had er met paarsgroen waarschijnlijk meer uit kunnen halen, maar z'n achterban wou niet in zee met die vieze linksenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wilden
nou ja meten aan resultaten zou nog kunnen ms.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |