Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een kopje thee zetten, voor het verboden wordt.
als zij het kunnen kan hij het ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.
Zo'n verandering gaat in ieder geval altijd veel meer geld kosten dan verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
In Palm Beach Gardens.... stukje noordelijker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch in de US of A gewoond, in Miami?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
Klinkt toch goed??? Niks mis mee.....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
Nou, sec kijkend naar de maatregelen, ben ik niet ontevreden
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is fijn voor je, Jian. Ik ben knock-out door de voorgestelde maatregelen.
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?
Okee, dat is puur persoonlijk dus, niets mis mee hoor, kijk ik ook naar, maar met dit lijstje (uit ander topic) heb ik nou niet direct op voorhand grote problemen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
- Denaturalisatie allochtonen met dubbele nationaliteit bij bepaalde soorten criminaliteit
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?
Hoezo, er moet toch juist zwaarder gestraft worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
Ach, laten we eerst maar eens zien dat elk akkoord uit beide akkoorden ook werkelijk een meerderheid krijgt in de tweede kamer.
Als zo'n door het lint gaande PVV'er iets langer vastzit dan een nachtje dan heb je al een probleem.
Als het alternatief 6 jaar de bak in is ? Volgens mij kun je dat wel rondbreien hoor. De vraag is natuurlijk kun je iemand de Nederlandse nationaliteit ontnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.
klinkt op zich niet verkeerd. hoor alleen dat ze wel aangeven 6 mld te willen bezuinigen op de overheid, alleen zeggen ze niet hoe.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, dat is puur persoonlijk dus, niets mis mee hoor, kijk ik ook naar, maar met dit lijstje (uit ander topic) heb ik nou niet direct op voorhand grote problemen.
- Denaturalisatie allochtonen met dubbele nationaliteit bij bepaalde soorten criminaliteit
- Boerkaverbod
- AOW-leeftijd 66
- 3000 extra politieagenten
- 6 miljard besparen op de overheid
- 1 miljard besparen op Europa
- 1 miljard minder voor ontwikkelingshulp
- fors minder geld voor de publieke omroep
- mes in subsidies
- 2,2 miljard bezuinigen op zorgtoeslag
- 200 miljoen minder naar Publieke Omroep
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze zietquote:Op donderdag 30 september 2010 17:59 schreef gomi het volgende:
[..]
klinkt op zich niet verkeerd. hoor alleen dat ze wel aangeven 6 mld te willen bezuinigen op de overheid, alleen zeggen ze niet hoe.
moet dus maar zien of t niet alleen loze woorden zijn
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als het alternatief 6 jaar de bak in is ? Volgens mij kun je dat wel rondbreien hoor. De vraag is natuurlijk kun je iemand de Nederlandse nationaliteit ontnemen?
oh ja, ik heb zo t idee dat je t makkelijk moet kunnen doen, ben alleen bang dat ze t niet zullen doen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze ziet
Ja, maar dat wordt je dus niet met een dubbele nationaliteit (een dubbele nationaliteit is sec kijkend naar de Nederlandse Wetgeving ook ongewenst en niet toegestaan)quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.
En volgens internationale verdragen mag iemand nooit statenloos worden.
statenloos worden zal niet gebeuren omdat t alleen geldt voor mensen met een dubbel paspoort.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dus, want de wet is voor alle Nederlandse burgers gelijk. Je kan dus niet de ene wel het Nederlanderschap ontnemen en de ander niet voor hetzelfde vergrijp.
En volgens internationale verdragen mag iemand nooit statenloos worden.
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:04 schreef gomi het volgende:
[..]
oh ja, ik heb zo t idee dat je t makkelijk moet kunnen doen, ben alleen bang dat ze t niet zullen doen.
net als minder eerste en tweede kamerleden bv. moet makkelijk kunnen.
en t klinkt ook leuk, maar is onhaalbaar omdat je er een grondwetswijziging voor nodig hebt geloof ik.
dat kun je dus nu al schrappen
De Rechterlijke macht voert de wet uit, wetten worden niet door de Rechterlijke Macht gemaakt/gewijzigd. Dus dat kan welquote:Op donderdag 30 september 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
Er staan wel meer zaken in het akkoord die helemaal niet door de regering geregeld kunnen worden....
Instroom TBS verlagen, een inbreker mogen slaan.... beslist een rechter daar niet over?
Het is geen simpel wetsvoorstelletje dat je daarvoor moet indienen, de politieke structuur van het land is vastgelegd in de grondwet..... daar moet dus een wijziging van de grondwet voor komen, en dat lijkt me van een iets andere orde en zwaarte dan een "simpel" wetje goed- of afkeuren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?
al die gasten in de 1e kamer die er wel lekker zittenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik dus echt bij de beesten af vinden. Stel dat uit gedegen onderzoek blijkt dat je met minder eerste en tweede kamerleden toe kan, welke partij haalt het dan in zijn botte harses om daar tegen stemmen?
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Jian het volgende:
[..]
De Rechterlijke macht voert de wet uit, wetten worden niet door de Rechterlijke Macht gemaakt/gewijzigd. Dus dat kan wel
yeah precies. wil wel zien hoe t kabinet ff regelt dat dat zal verminderenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....
Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen simpel wetsvoorstelletje dat je daarvoor moet indienen, de politieke structuur van het land is vastgelegd in de grondwet..... daar moet dus een wijziging van de grondwet voor komen, en dat lijkt me van een iets andere orde en zwaarte dan een "simpel" wetje goed- of afkeuren.
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeen
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je een inbreker gaan slaan, cool
.
meteen een nieuwe set honkbalknuppels halen morgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Op basis van een psychologisch rapport. Zou een mooie boel worden als een jurist gaat oordelen over iemands geestelijke toestand.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
nou een inbreker schop ik helemaal lek, en wie mij dan de bak in wil sleuren doet maar, maar kom niet binnen zonder kloppen hierquote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongensquote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.
op papier klinkt t leuk, maar ik wil nog wel zien dat ze ff 6 mld bij de overheid weghalen. zonder dat ze nu bv al hebben aangegeven hoe. ze zeggen alleen 6 mld. en hoe dat moeten ze maar uitzoeken.
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je overquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.
je mag hem met een paar ferme tikken je huis uit slaanquote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat hangt ervan af wanneer ie eindelijk stil blijft liggenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
die berekeningen liggen er elk kabinet.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongens
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
Precies, heb er in 3 jaar Rotterdam 1 gezien. Ever.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?
Volgens mij hebben we daar nog geen 500 van.
ik vermoed dan ook dat men de niqab bedoeltquote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef gomi het volgende:
[..]
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je over
yeah, zijn er niet zo heel veel van denk ik idd. maar al zijn t er niet veel, ik ben toch voorstander van t verbod.quote:[
eb]Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:[/b]
[..]
Okee, dat kan, ik dacht dat ik Wilders iets hoorde zeggen over de fouten bij het toekennen van verloven, vandaarquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.
hehe wat mij betreft noemen we dat gewoon slaan met wat hagel. mag dus ookquote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgen![]()
Valt in z'n kont schieten met een luchtbuks ook onder "slaan"??
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik vermoed dan ook dat men de niqab bedoelt
Nou, nou, nou Rouvoet met z'n commentaar over geen hervormingen en allemaal kleine postjes, ...., Als ze die 18 miljard halen met 2000 kleine postjes hebben ze mijn zegen hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen kwam weer met een uiterst zwak commentaar, Rouvoet legde de vinger meteen op de zere plek.
kan, maar de niqab wordt het meest gedragen met de ogen vrij, bovendien kun je die vrij snel optillen als je je moet identificeren, dat gaat bij een burka nietquote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?
Ik vermoed dat ze alles bedoelen wat het gezicht bedekt, maar dat daar gradaties in zijn zal wel te lastig zijn.
ik dacht juist burka met raster, en niqab gewoon alleen de ogen vrijuquote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is toch ook nog met een rastertje voor de ogen?
Ik vermoed dat ze alles bedoelen wat het gezicht bedekt, maar dat daar gradaties in zijn zal wel te lastig zijn.
ik zag in een ander topic al een alternatief, zo'n mondkapjequote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ik dacht juist burka met raster, en niqab gewoon alleen de ogen vriju
Als jij je nou es gewoon aan de regeltjes houdt, dan heb je helemaal geen last van die boetesquote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:28 schreef Jian het volgende:
Nou, nou, nou Rouvoet met z'n commentaar over geen hervormingen en allemaal kleine postjes, ...., Als ze die 18 miljard halen met 2000 kleine postjes hebben ze mijn zegen hoor
Ah, okay.... hoe dan ook is het dom van ze dat ze er een naam aan geven, als ze dan toch iets willen verbieden dan moeten ze simpelweg kleding verbieden die het gelaat bedekt, of dat nou een burka of een bivakmuts is maakt dan niet uit, maar het zo spelen is simpelweg niet handig.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan, maar de niqab wordt het meest gedragen met de ogen vrij, bovendien kun je die vrij snel optillen als je je moet identificeren, dat gaat bij een burka niet
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wildenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
ah k. wmb iig alle 2 gewoon verbieden. als t t hele gezicht bedekt, mag t van mij verboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
een burka is zeg maar 1 lap stof, zo over t hoofd en dan een raster voor de ogen. Een niqab is een veel kleinere lap stof, maar kan met en zonder raster zijn.
Dat moet op zich niet zo'n probleem zijn, als het maar niet van die onzin-boetes zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
2500 extra agenten, dat is dus 2500 * 125 verplichte boetes extra.
Per jaar.
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinningquote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, maar de PVV gaat 't 4 jaar vieren als een overwinning.
ach als ik een bank binnenloop met een bivakmuts op staan ze ws ook raar te kijken.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:34 schreef Jian het volgende:
die burka zal me toch echt aan m'n bips roesten hè, als jij nou zo lelijk bent dat je je hoofd op straat niet wil vertonen, doe dat dan lekker, big deal
Moah, zaterdag congres en op maandag stappen Koppejan en Ferrier op.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerst een meerderheid in de kamer zien te halen....
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Z'n punt was dat de bezuinigingen boterzacht zijn, en dat klopt voor een groot deel. De grote aangekondigde 'hervormingen' zijn ook niet gekomen.
Niet dat dat moet, maar vond 't wel een juiste conclusie.
Voor 6 miljard "efficiënter werken", dat is echt vreselijk veel. Al zou 't kunnen, dan nog zou 't de eerste jaren juist meer kosten omdat je moet onderzoeken waar precies (per kantoor / afdeling dus gedetailleerd) je die bezuinigingen kan realiseren.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Jian het volgende:
Hoezo boterzacht, heeft ie alles al zo snel in kaart gebracht en doorgerekend dan ... ?
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
De grenzen gaan toch niet dicht?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze gaan toch iets minder sinterklazen wat betreft het toekennen van rechten?
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook al, de uitvoering, maar ja aan de andere kant, ben je wel eens naar binnen geweest bij de gemiddelde gemeentelijke instantie? Als ik zie dat ze in het front-office al geen flikker uitvoeren dan vraag ik me wel eens af hoe het in het back-office is, waar niemand ze ziet
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Docenten belonen naar inzet, dat wordt heibel onderling, want hoe ga je het meten? Vriendjespolitiek., dat gaat het worden
Als je alleen al kijkt wie er tijdens het werken zitten te FOK!ken dan mag ik er toch vanuitgaan dat dat idd niet allemaal ambtenaren zijn....quote:Op donderdag 30 september 2010 18:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
'n Beetje goedkope en gemakkelijke opmerking. Ik denk dat ze daar wel degelijk werken en er buiten het ambtenarenapparaat net zoveel gasten er de kantjes vanaf lopen.
Wat je zou kunnen meten is het aantal neventaken dat iemand op zich neemt. Maar dat doet hij dan voor twee jaar, krijgt meer salaris (en behoud dat) om vervolgens met een burn out thuis te zitten.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
Tsja, Rutte had er met paarsgroen waarschijnlijk meer uit kunnen halen, maar z'n achterban wou niet in zee met die vieze linksenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
zoiets hoorde ik Femke ook zeggen, dat Rutte en Verhagen toch niet echt hebben gekregen wat ze zo graag wilden
nou ja meten aan resultaten zou nog kunnen ms.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Onmogelijk idd. Meten aan de leerlingen kan niet, ga je je 'populair' maken. Meten adhv resultaten kan ook niet, ga je de toetsen aanpassen. En adhv objectieve toetsen kan ook niet want je zal maar een mindere klas hebben.
Waardeloos plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |