Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Even een kopje thee zetten, voor het verboden wordt.
als zij het kunnen kan hij het ookquote:Op donderdag 30 september 2010 16:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je wel eerst even je bivakmuts af? Dat drinkt zo lastig.
Zo'n verandering gaat in ieder geval altijd veel meer geld kosten dan verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
In Palm Beach Gardens.... stukje noordelijker.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef Deisyy het volgende:
Jij hebt toch in de US of A gewoond, in Miami?
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef beequeen het volgende:
Wat zou nationale politie betekenen? Een soort Stasi?
[ afbeelding ]
Klinkt toch goed??? Niks mis mee.....quote:Op donderdag 30 september 2010 16:58 schreef Jian het volgende:
Nou, sec kijkend naar de maatregelen, ben ik niet ontevreden
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is fijn voor je, Jian. Ik ben knock-out door de voorgestelde maatregelen.
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat staat er voor vreselijks in sec de hoofdmaatregelen volgens jou dan, waar jij knock out van gaat, ik heb het nog niet over de uitvoering , dat zal moeten blijken?
Okee, dat is puur persoonlijk dus, niets mis mee hoor, kijk ik ook naar, maar met dit lijstje (uit ander topic) heb ik nou niet direct op voorhand grote problemen.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de sector waar het grootste gedeelte van mijn klanten opereren wordt zo'n 27% van het budget wegbezuinigd, bijvoorbeeld.
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:18 schreef Jian het volgende:
- Denaturalisatie allochtonen met dubbele nationaliteit bij bepaalde soorten criminaliteit
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus niet want dan pas je de wet verschillend toe op verschillende personen. En voor de wet is elke burger gelijk.
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet elke burger heeft toch een dubbel paspoort ?
Hoezo, er moet toch juist zwaarder gestraft worden?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:45 schreef Leandra het volgende:
Ach, laten we eerst maar eens zien dat elk akkoord uit beide akkoorden ook werkelijk een meerderheid krijgt in de tweede kamer.
Als zo'n door het lint gaande PVV'er iets langer vastzit dan een nachtje dan heb je al een probleem.
Als het alternatief 6 jaar de bak in is ? Volgens mij kun je dat wel rondbreien hoor. De vraag is natuurlijk kun je iemand de Nederlandse nationaliteit ontnemen?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de bestraffing moet wel voor iedereen even zwaar zijn. En het land uitzetten is nogal wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |