Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is geen simpel wetsvoorstelletje dat je daarvoor moet indienen, de politieke structuur van het land is vastgelegd in de grondwet..... daar moet dus een wijziging van de grondwet voor komen, en dat lijkt me van een iets andere orde en zwaarte dan een "simpel" wetje goed- of afkeuren.
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een simpel wetje. Maar los daarvan denk ik dat het aantal kamerleden helemaal niet zo'n issue is, om hoeveel mensen gaat het nu eigenlijk. Het gaat natuurlijk meer om overheden en hun medewerkers in het algemeen
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je een inbreker gaan slaan, cool
.
meteen een nieuwe set honkbalknuppels halen morgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Op basis van een psychologisch rapport. Zou een mooie boel worden als een jurist gaat oordelen over iemands geestelijke toestand.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de rechterlijke macht bepaalt wel of iemand TBS krijgt....
nou een inbreker schop ik helemaal lek, en wie mij dan de bak in wil sleuren doet maar, maar kom niet binnen zonder kloppen hierquote:Op donderdag 30 september 2010 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag nu ook al, alleen moet je nu heel hard slaan en daarna zorgen dat ze m nooit meer terugvinden, want anders ga je de bak in.
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongensquote:Op donderdag 30 september 2010 18:18 schreef gomi het volgende:
[..]
kamerleden is ook maar een voorbeeld om aan te geven hoe leuk t klinkt, maar hoe anders t in t echie zal gaan.
op papier klinkt t leuk, maar ik wil nog wel zien dat ze ff 6 mld bij de overheid weghalen. zonder dat ze nu bv al hebben aangegeven hoe. ze zeggen alleen 6 mld. en hoe dat moeten ze maar uitzoeken.
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je overquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Binnen de kaders van de wet die wordt uitgevaardigd door de regering. Daarnaast ging het in dit geval volgens mij niet zo zeer om TBS op zich, maar meer om hoe daar met bijv. verloven wordt omgesprongen.
je mag hem met een paar ferme tikken je huis uit slaanquote:Op donderdag 30 september 2010 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dat hangt ervan af wanneer ie eindelijk stil blijft liggenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd waar.... alleen binnen of ook nog op je oprit, in je tuin, op de stoep, 3 straten verderop?
die berekeningen liggen er elk kabinet.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er liggen hieraan natuurlijk wel degelijk berekeningen ten grondslag, maar het zal moeten blijken. Maar om het nu van te voren af te schieten, nu ze eindelijk bereid zijn om eens naar die geweldige bureaucratie te kijken, gaat me te ver. Ik zou zeggen, succes jongens
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die strenge immigratie, welke maatregelen gaan daar nou precies toe lijden? Ok, een boerkaverbod, maar dat zijn misschien 500 mensen in 't land. Symboolpolitiek.
Verder alleen de kosten opschroeven voor inhuwelijking (of hoe noem je dat). Alleen alles duurder maken?
Precies, heb er in 3 jaar Rotterdam 1 gezien. Ever.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een boerka is een volledige sluier, waarbij alleen de ogen zichtbaar zijn toch?
Volgens mij hebben we daar nog geen 500 van.
ik vermoed dan ook dat men de niqab bedoeltquote:Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgenquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef gomi het volgende:
[..]
tot aan de stoep gok ik, daar nemen de stadscdommando's t van je over
yeah, zijn er niet zo heel veel van denk ik idd. maar al zijn t er niet veel, ik ben toch voorstander van t verbod.quote:[
eb]Op donderdag 30 september 2010 18:25 schreef Leandra het volgende:[/b]
[..]
Okee, dat kan, ik dacht dat ik Wilders iets hoorde zeggen over de fouten bij het toekennen van verloven, vandaarquote:Op donderdag 30 september 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging om een beperking van de instroom in TBS..... dat lijkt mij dus meer om het aantal personen dat TBS opgelegd krijgt, en niet om het al dan niet op verlof mogen, dat is geen instroom.
hehe wat mij betreft noemen we dat gewoon slaan met wat hagel. mag dus ookquote:Op donderdag 30 september 2010 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het dus echt tijd om een boerderijtje in Drenthe te kopen met een paar bunder grond..... dan is de oprit iig lang genoeg om een inbreker te pakken te krijgen![]()
Valt in z'n kont schieten met een luchtbuks ook onder "slaan"??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |