Had eerlijk gezegd niet eens door dat mijn post #299 van het topic was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Litpho het volgende:
En bedankt voor de "goh, deze staat wel lang open"-post, Grobbel.
Welk nummer van welke artiest? (is nog wel eens gecovered, dus meerdere artiesten zijn mogelijk).quote:So I go back home, I tell the landlady I got a job,
I'm gonna pay the rent
She said yeah, I said oh yeah
And then she was so nice, lord she was lovey-dovey
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben voorlopig niet meer online, maar jullie mogen je hier even op stukbijten. Wie?
[ afbeelding ]
dyke parks nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.
Goeie grap!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dyke parks nooit van gehoord
hoezo goeie grap?quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ranja het volgende:
Gokje op Money Money van oa Billy Idol
Thorogood is goed. Origineel was van John Lee Hooker, door Thorogood stadaard in medleyvorm gespeeld met een ander nummer van Hooker.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bad to the Bone van George Thorogood?
dat sowieso.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is Bad to the Bone ook het enige Thorogood nummer dat ik ken
The Healer met Santana vast wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef ranja het volgende:
Ik ken eigenlijk niks van JL Hookerdwz geen idee wat hij heeft zo al gedaan en wat orgineel van hem is.
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Healer met Santana vast wel.
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Healer met Santana vast wel.
Klopt, I'm in the Moodquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Mark het volgende:
[..]
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?
Hey, jij zei dat je niks van 'm kendequote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer is
je hebt alle tijd gekregen... geen idee wat er de laatste 2 dagen aan de hand is dat het zo rustig isquote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ah was dus toch niet natalie cole,
dan maar reserve met james brown is still alive van holy noise
ranja + 1quote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef ranja het volgende:
Hm, lastiger dan ik dacht.
Bobby Brown
James Brown
Sam Brown
Vicki Brown
Miquel Brown
Julie Brown
Duncan Brown
VV Brown
O'Chi Brown
Tom Brown
er zullen vast ook John Brown's, Peter Brown's, Michael Brown's e.d. rondlopen in de muziek maar die ken ik geloof ik niet.
n00biedoobiedoo +1quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Miquel Brown is de moeder van Sinitta
De titel van dit album is ook niet echt Wite Album (die van de Beatles trouwens ook niet, maar goed).quote:Op woensdag 29 september 2010 21:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
de enige band die ik weet die een white album heeft gemaakt zijn de beatles
hm ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef cafca het volgende:
[..]
De titel van dit album is ook niet echt Wite Album (die van de Beatles trouwens ook niet, maar goed).
Deze is iets recenter.....
quote:Op woensdag 29 september 2010 21:38 schreef ranja het volgende:
Nooit eerder gezien, maar ik gok op een 2 mans band (maar dan wel een waar ik zelf geen muziek van heb).
Death from Above?
Wacht, foutje, gitaar juist niet natuurlijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Tijdje zitten lurken hier, is het Keane?
Aangezien die die drie instrumenten gebruikten..
Nee, idd. Trio uit Dallas,TXquote:Op donderdag 30 september 2010 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht, foutje, gitaar juist niet natuurlijk.
Zal wel geen ZZ Top zijnquote:
quote:is a genre of music where artists are often characterized by their heavy use of effects processing, synthesizers, looping, sampling, and heavily filtered vocals with simple melodic lines. Its musical predecessors are diverse and include the synthpop of the 1980s, shoegaze,[1] ambient, musique concrete and various types of music outside of the Western World. In this case, nostalgia of 80s synthpop is filtered through a distorted lens, re-envisioning the era in a more vague and lo-fi sense.
Of dreamwave / chillwave of whatever, maar dat is gewoon allemaal hetzelfde. Maar dingen als Washed Out, Neon Indian en Toro y moi vallen eronder.quote:
allemaal nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef Grobbel het volgende:
Of dreamwave / chillwave of whatever, maar dat is gewoon allemaal hetzelfde. Maar dingen als Washed Out, Neon Indian en Toro y moi vallen eronder.
Yeah.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Of dreamwave / chillwave of whatever, maar dat is gewoon allemaal hetzelfde. Maar dingen als Washed Out, Neon Indian en Toro y moi vallen eronder.
quote:Who are you girl?
Who are you boy?
Bet I know what you're up to
Can I come along
Your home number's on the wall
I just had to call, had to
I'm not the only one
Who will run with a knife
Ik draaide 'm vanochtend in de auto. Hardquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 07:59 schreef Mas het volgende:
Regular John, van de Queens of the Stone Age.
The Verve - Bitter Sweet Symphony, bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:36 schreef Mas het volgende:
Dan mag ik, als het goed begrepen heb, de volgende vraag posten...
Welke plaat, hoe dan ook van een Engelse band, was een grote hit in 1997, maar leverde de band zelf niets op?
te gemakkelijk?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
The Verve - Bitter Sweet Symphony, bedoel je?
Dit feitje over Bittersweet Symphony is iets wat bijna iedereen hier wel weet en wat ook regelmatig gemeld wordt op radio en TV als het nummer voorbij komt, maar ogenschijnlijk makkelijke vragen blijken hier soms moelijker te zijn dan de moeilijke...quote:
Ach, na een jaar of wat muziektrivia spelen kan ik nog steeds niet inschatten of een vraag makkelijk of moeilijk is. Het ligt er meer aan wie er op dat moment online is.quote:
Meneer is (mede)verantwoordelijk voor 5 Top 40 hits (allen Top 20) en nog eens 5 Tipparade noteringen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Mas het volgende:
Geen idee. De foto doet me een beetje denken aan zo'n Tros Muziekfeest op het Plein C-lijst artiest...
[b] says it all...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:07 schreef ranja het volgende:
het waarom, heeft dat iets met 'vandaag' te maken of met de vorige vraag of een recente gebeurtenis?
Geen Mark, maar wel de goede hoek qua muziekstroom....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef belsen het volgende:
Mark, oh, waarom kom je met deze coalitie aanzetten.
Timo Maas, daar heb ik vroeger nog aardig wat puntjes mee gehaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef ranja het volgende:
is dit niet Timo Maas? al wist ik niet dat die zoveel hits heeft...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef ranja het volgende:
Iets met 'vrijheid en verantwoordelijkheid' maar op z'n egels dan wel duits?
was die niet wereldkampioen geworden ofzo? die wielrenner dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Koppel het eens aan één van de headlines van het nieuws van gisteren/vandaag...
Contador die "betrapt" is op clenbuterol?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koppel het eens aan één van de headlines van het nieuws van gisteren/vandaag...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef ranja het volgende:
[..]
was die niet wereldkampioen geworden ofzo? die wielrenner dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ecuador dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was een soort van halve staatsgreep.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Van Sash niet, van Timo Maas wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet geheel onbekend, mag ik hopen?
nee, maar ik wist niet naar wat voor nieuws ding ik moest zoeken, bovendien heb ik gister niet veel nieuws gevolgd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet geheel onbekend, mag ik hopen?
Ah, toch maar weer eens het journaal volgen, want (net als ranja zegt) anders is het lastig te bedenken waar je naar op zoek bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef belsen het volgende:
Ecuador dus.
Daar was een soort van halve staatsgreep.
Nu wel.quote:
Klopt en mogen we een gokje noteren?quote:
Nee, helaas.quote:
Ook geen Beck helaas.quote:
Ook helaas geen Stevie Nicks.quote:
Strijkinstrumenten inderdaad.quote:
quote:We hadden weer eens ruzie
En we gooiden met servies
Maar zij gooide alleen met dure chineze vazen uit de Ming dynastie die ik op een van mijn verre buitenlandse reizen, voor weinig trouwens, op de kop had kunnen tikken
Ik zeg: ben je wel goed wijs
quote:
quote:Ik zit hele dagen
Met de kont voor de T.V
En vraag ik is 't eten klaar
Dan is 't antwoord: nee
quote:Ze was weer teruggekomen
Met een stuk in de kraag
Ik vind 't prima dat je schik hebt
Maar morgen geen geklaag
sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat van wie wordt er gevraagd, dus svp geen halve antwoorden geven...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:47 schreef belsen het volgende:
Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar ja, dan met wat... Het is niet Alcohol.
Nee, dan had ik het wel herkend...quote:
Ik heb trouwens niet gezegd dat ze uit het noorden kwamen, noord-oosten is wat breder wat mij betreftquote:, wat maak je me nou weer
, wat maak je me nou weer
Altijd wat te drammen, je zeurt 't hele jaar
idd... ik bedoelde een beetje uit die regio zoals achterhoek enz. skik en normaal zijn de enige bands die echt bekend zijn uit het oostenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
Maar Normaal komt gewoon uit het Oosten (Achterhoek). Met het Noorden hebben ze geen reet te maken.
Ik weet ook niet hoe dat ineens ontstaan is... MM vroeg of ze uit het noord-oosten, toen zei ik dat hij aardig in de richting zat en ineens denkt iedereen aan Groningenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
Maar Normaal komt gewoon uit het Oosten (Achterhoek). Met het Noorden hebben ze geen reet te maken.
Nou ja, je noemt in de post daarboven ook 'noord-oosten' als breder spectrum. Terwijl de Achterhoek natuurlijk zuidelijker ligt dan pakweg Utrecht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat ineens ontstaan is... MM vroeg of ze uit het noord-oosten, toen zei ik dat hij aardig in de richting zat en ineens denkt iedereen aan Groningen
Ok, maar als er ineens allemaal Groningse bands gepost worden denk ik dat dat eerder versmalling isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, je noemt in de post daarboven ook 'noord-oosten' als breder spectrum. Terwijl de Achterhoek natuurlijk zuidelijker ligt dan pakweg Utrecht. Doetichem ligt zelfs dichterbij Maastricht dan Groningen.
ErwinDikkie +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zie een link met lucille werner
lucille van normaal?
Ah, je bedoelde het dus meer als 'iets uit het Noorden of Oosten' in plaats van iets uit het 'Noord-Oosten'. Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar als er ineens allemaal Groningse bands gepost worden denk ik dat dat eerder versmalling isIk reken de achterhoek toch wel degelijk tot het Oosten en dus komt noord-oosten in de buurt. Bovendien ken ik niet veel Groningse bands die de top 40 gehaald hebben
Ik heb nooit noord-oosten gezegd, dat was MMquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Grobbel het volgende:
Ah, je bedoelde het dus meer als 'iets uit het Noorden of Oosten' in plaats van iets uit het 'Noord-Oosten'. Duidelijk.
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
kwam je op het nummer van normaal door lucille werner?
Is dat Eric Criss?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe heet de drummer van kiss die op dezelfde datum overleden als freddy mercury?
(ben even boodschapjes doen, ben over een kwartiertje terug ofzo)
quote:
Eric Carr (Peter Criss was de oorspronkelijke drummer en die leeft nog...)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe heet de drummer van kiss die op dezelfde datum overleden als freddy mercury?
(ben even boodschapjes doen, ben over een kwartiertje terug ofzo)
beeld is niet best maar voor de restquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
madmaster +1
peter criss leeft nog. en zijn plek is inmiddels weer ingenomen door eric singer
was eric singer. die heeft bij alice cooper gedrumt volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:18 schreef ranja het volgende:
Ik heb een keer op Graspop een concert van Alice Cooper gezien, die had toen volgens mij ook een drummer van Kiss. Ik weet niet meer welke. Wel een met een gave drumsolo in elk geval. Dat zal zo rond 2000 geweest zijn.
david bowie? welk nummer weet ik niet sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef MadMaster het volgende:
De getoonde 3 zijn de enige drummers van Kiss geweest en in 2000 zat Peter Criss er nog bij.
Lijkt me stug dat die met Alice Cooper heeft meegeroffeld...
Maar goed, ik was er niet bij...
[ afbeelding ]
Still uit welke videoclip van wie?
Ga je nu weer 'sorry' zeggen, maar dan bij voorbaat al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
david bowie? welk nummer weet ik niet sorry
omdat ik gepost had zonder volledig antwoord vandaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu weer 'sorry' zeggen, maar dan bij voorbaat al?![]()
Doe dat dan gewoon niet, hoef je ook gen sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
omdat ik gepost had zonder volledig antwoord vandaar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef ranja het volgende:
Bowie met Bing Crosby volgens mij... White Christmas?
Nee, iemand overzees.quote:
Britney spearsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, iemand overzees.
In Nederland was het concert al eerder verplaatst van HMH naar 013 in verband met de geringe belangstelling.
Die willen ze amper hebben in de 013.quote:
niet echt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Die willen ze amper hebben in de 013.
Aan deze heren heeft niet gelegen...quote:
Tot een week of 4 geleden of zo was ze gedurende ongeveer 10 weken elke avond op TV te bewonderen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:16 schreef ranja het volgende:
ik ken trouwens niet eens een nederlandse cheryl volgens mij
quote:neemt langer rust
30-09-2010
Het gaat een stuk beter met, maar helaas is het virus nog niet uit zijn lichaam. Op doktersadvies is dan ook besloten om de agenda van
tot en met volgende week zondag leeg te maken zodat hij nog wat langer kan rusten. 'Ik vind het erg spijtig dat ik de optredens die tot en met volgende week zondag in mijn agenda staan moet afzeggen, maar ik hoop dat de fans begrijpen dat rust de enige remedie is tegen het virus. Gelukkig voel ik me wel al een stuk beter dus de rust doet me goed', aldus
.
ranja+1quote:
Berkery +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:43 schreef Berkery het volgende:
John Fogerty - The old man down the road
Nee, wel zelfde clipmaker. De clip is waarschijnlijk bekender dan het nummer.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 22:19 schreef ranja het volgende:
eh,m tja wat ook weer... Beatie Boys - Sabotage?
Grobbel +1quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:20 schreef Grobbel het volgende:
Ikara Colt. Heb de linker ook in de kast staan (en die neem ik ook zo mee in m'n platenkoffer richting Venlo).
quote:, pioneering self-taught drummer for
, Tea Party supporter. Tis true. The 66-year-old Georgia resident was apparently interviewed at a rally for the controversial conservative offshoot party last April, and you can watch the news report below (fast forward to the 2:40 mark if you dare):
opgezocht en dat is goed.quote:
En met Amerikaanse Koreanen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef Gambolputty het volgende:
Tja, als Volvorijder heb ik niks met Japanners....
Dat zijn Daewoo's. Maar da's meer PTA.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
opgezocht en dat is goed.
bukgeit +1 namens Grobbel.
Zijn naam is Nosaj Thing.quote:
Verstandig.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:42 schreef bukgeit het volgende:
Hij zingt de nummers niet zelf, maar laat dat over aan iemand anders.
Ja hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2010 08:56 schreef belsen het volgende:
Reken je 'de zangeres van Hooverphonic' goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |