Dit feitje over Bittersweet Symphony is iets wat bijna iedereen hier wel weet en wat ook regelmatig gemeld wordt op radio en TV als het nummer voorbij komt, maar ogenschijnlijk makkelijke vragen blijken hier soms moelijker te zijn dan de moeilijke...quote:
Ach, na een jaar of wat muziektrivia spelen kan ik nog steeds niet inschatten of een vraag makkelijk of moeilijk is. Het ligt er meer aan wie er op dat moment online is.quote:
Meneer is (mede)verantwoordelijk voor 5 Top 40 hits (allen Top 20) en nog eens 5 Tipparade noteringen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 09:50 schreef Mas het volgende:
Geen idee. De foto doet me een beetje denken aan zo'n Tros Muziekfeest op het Plein C-lijst artiest...
[b] says it all...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:07 schreef ranja het volgende:
het waarom, heeft dat iets met 'vandaag' te maken of met de vorige vraag of een recente gebeurtenis?
Geen Mark, maar wel de goede hoek qua muziekstroom....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:11 schreef belsen het volgende:
Mark, oh, waarom kom je met deze coalitie aanzetten.
Timo Maas, daar heb ik vroeger nog aardig wat puntjes mee gehaald.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:14 schreef ranja het volgende:
is dit niet Timo Maas? al wist ik niet dat die zoveel hits heeft...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:03 schreef ranja het volgende:
Iets met 'vrijheid en verantwoordelijkheid' maar op z'n egels dan wel duits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |