Ik heb trouwens niet gezegd dat ze uit het noorden kwamen, noord-oosten is wat breder wat mij betreftquote:, wat maak je me nou weer
, wat maak je me nou weer
Altijd wat te drammen, je zeurt 't hele jaar
idd... ik bedoelde een beetje uit die regio zoals achterhoek enz. skik en normaal zijn de enige bands die echt bekend zijn uit het oostenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
Maar Normaal komt gewoon uit het Oosten (Achterhoek). Met het Noorden hebben ze geen reet te maken.
Ik weet ook niet hoe dat ineens ontstaan is... MM vroeg of ze uit het noord-oosten, toen zei ik dat hij aardig in de richting zat en ineens denkt iedereen aan Groningenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
Maar Normaal komt gewoon uit het Oosten (Achterhoek). Met het Noorden hebben ze geen reet te maken.
Nou ja, je noemt in de post daarboven ook 'noord-oosten' als breder spectrum. Terwijl de Achterhoek natuurlijk zuidelijker ligt dan pakweg Utrecht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat ineens ontstaan is... MM vroeg of ze uit het noord-oosten, toen zei ik dat hij aardig in de richting zat en ineens denkt iedereen aan Groningen
Ok, maar als er ineens allemaal Groningse bands gepost worden denk ik dat dat eerder versmalling isquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Grobbel het volgende:
Nou ja, je noemt in de post daarboven ook 'noord-oosten' als breder spectrum. Terwijl de Achterhoek natuurlijk zuidelijker ligt dan pakweg Utrecht. Doetichem ligt zelfs dichterbij Maastricht dan Groningen.
ErwinDikkie +1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik zie een link met lucille werner
lucille van normaal?
Ah, je bedoelde het dus meer als 'iets uit het Noorden of Oosten' in plaats van iets uit het 'Noord-Oosten'. Duidelijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:50 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok, maar als er ineens allemaal Groningse bands gepost worden denk ik dat dat eerder versmalling isIk reken de achterhoek toch wel degelijk tot het Oosten en dus komt noord-oosten in de buurt. Bovendien ken ik niet veel Groningse bands die de top 40 gehaald hebben
Ik heb nooit noord-oosten gezegd, dat was MMquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Grobbel het volgende:
Ah, je bedoelde het dus meer als 'iets uit het Noorden of Oosten' in plaats van iets uit het 'Noord-Oosten'. Duidelijk.
tuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef ErwinDikkie het volgende:
kwam je op het nummer van normaal door lucille werner?
Is dat Eric Criss?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe heet de drummer van kiss die op dezelfde datum overleden als freddy mercury?
(ben even boodschapjes doen, ben over een kwartiertje terug ofzo)
quote:
Eric Carr (Peter Criss was de oorspronkelijke drummer en die leeft nog...)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
hoe heet de drummer van kiss die op dezelfde datum overleden als freddy mercury?
(ben even boodschapjes doen, ben over een kwartiertje terug ofzo)
beeld is niet best maar voor de restquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
madmaster +1
peter criss leeft nog. en zijn plek is inmiddels weer ingenomen door eric singer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |