was die niet wereldkampioen geworden ofzo? die wielrenner dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Koppel het eens aan één van de headlines van het nieuws van gisteren/vandaag...
Contador die "betrapt" is op clenbuterol?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koppel het eens aan één van de headlines van het nieuws van gisteren/vandaag...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:47 schreef ranja het volgende:
[..]
was die niet wereldkampioen geworden ofzo? die wielrenner dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]Ecuador dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was een soort van halve staatsgreep.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
Van Sash niet, van Timo Maas wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet geheel onbekend, mag ik hopen?
nee, maar ik wist niet naar wat voor nieuws ding ik moest zoeken, bovendien heb ik gister niet veel nieuws gevolgd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Toch niet geheel onbekend, mag ik hopen?
Ah, toch maar weer eens het journaal volgen, want (net als ranja zegt) anders is het lastig te bedenken waar je naar op zoek bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:53 schreef belsen het volgende:
Ecuador dus.
Daar was een soort van halve staatsgreep.
Nu wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |