Had eerlijk gezegd niet eens door dat mijn post #299 van het topic was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Litpho het volgende:
En bedankt voor de "goh, deze staat wel lang open"-post, Grobbel.
Welk nummer van welke artiest? (is nog wel eens gecovered, dus meerdere artiesten zijn mogelijk).quote:So I go back home, I tell the landlady I got a job,
I'm gonna pay the rent
She said yeah, I said oh yeah
And then she was so nice, lord she was lovey-dovey
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben voorlopig niet meer online, maar jullie mogen je hier even op stukbijten. Wie?
[ afbeelding ]
dyke parks nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.
Goeie grap!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dyke parks nooit van gehoord
hoezo goeie grap?quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ranja het volgende:
Gokje op Money Money van oa Billy Idol
Thorogood is goed. Origineel was van John Lee Hooker, door Thorogood stadaard in medleyvorm gespeeld met een ander nummer van Hooker.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bad to the Bone van George Thorogood?
dat sowieso.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is Bad to the Bone ook het enige Thorogood nummer dat ik ken
The Healer met Santana vast wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef ranja het volgende:
Ik ken eigenlijk niks van JL Hookerdwz geen idee wat hij heeft zo al gedaan en wat orgineel van hem is.
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Healer met Santana vast wel.
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Healer met Santana vast wel.
Klopt, I'm in the Moodquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Mark het volgende:
[..]
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?
Hey, jij zei dat je niks van 'm kendequote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |