Had eerlijk gezegd niet eens door dat mijn post #299 van het topic was.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Litpho het volgende:
En bedankt voor de "goh, deze staat wel lang open"-post, Grobbel.
Welk nummer van welke artiest? (is nog wel eens gecovered, dus meerdere artiesten zijn mogelijk).quote:So I go back home, I tell the landlady I got a job,
I'm gonna pay the rent
She said yeah, I said oh yeah
And then she was so nice, lord she was lovey-dovey
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ben voorlopig niet meer online, maar jullie mogen je hier even op stukbijten. Wie?
[ afbeelding ]
dyke parks nooit van gehoordquote:Op woensdag 29 september 2010 16:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vervolgvraagje, het was Van Dyke Parks.
Goeie grap!quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dyke parks nooit van gehoord
hoezo goeie grap?quote:
Nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:16 schreef ranja het volgende:
Gokje op Money Money van oa Billy Idol
Thorogood is goed. Origineel was van John Lee Hooker, door Thorogood stadaard in medleyvorm gespeeld met een ander nummer van Hooker.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bad to the Bone van George Thorogood?
dat sowieso.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:44 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is Bad to the Bone ook het enige Thorogood nummer dat ik ken
The Healer met Santana vast wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:43 schreef ranja het volgende:
Ik ken eigenlijk niks van JL Hookerdwz geen idee wat hij heeft zo al gedaan en wat orgineel van hem is.
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?quote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
The Healer met Santana vast wel.
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer isquote:Op woensdag 29 september 2010 16:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Healer met Santana vast wel.
Klopt, I'm in the Moodquote:Op woensdag 29 september 2010 16:47 schreef Mark het volgende:
[..]
had hij ook niet een nummer met Bonnie Raitt?
Hey, jij zei dat je niks van 'm kendequote:Op woensdag 29 september 2010 16:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat het een 'iets' ouder nummer is
je hebt alle tijd gekregen... geen idee wat er de laatste 2 dagen aan de hand is dat het zo rustig isquote:Op woensdag 29 september 2010 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ah was dus toch niet natalie cole,
dan maar reserve met james brown is still alive van holy noise
ranja + 1quote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef ranja het volgende:
Hm, lastiger dan ik dacht.
Bobby Brown
James Brown
Sam Brown
Vicki Brown
Miquel Brown
Julie Brown
Duncan Brown
VV Brown
O'Chi Brown
Tom Brown
er zullen vast ook John Brown's, Peter Brown's, Michael Brown's e.d. rondlopen in de muziek maar die ken ik geloof ik niet.
n00biedoobiedoo +1quote:Op woensdag 29 september 2010 19:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Miquel Brown is de moeder van Sinitta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |