was eric singer. die heeft bij alice cooper gedrumt volgens mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:18 schreef ranja het volgende:
Ik heb een keer op Graspop een concert van Alice Cooper gezien, die had toen volgens mij ook een drummer van Kiss. Ik weet niet meer welke. Wel een met een gave drumsolo in elk geval. Dat zal zo rond 2000 geweest zijn.
david bowie? welk nummer weet ik niet sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:24 schreef MadMaster het volgende:
De getoonde 3 zijn de enige drummers van Kiss geweest en in 2000 zat Peter Criss er nog bij.
Lijkt me stug dat die met Alice Cooper heeft meegeroffeld...
Maar goed, ik was er niet bij...
[ afbeelding ]
Still uit welke videoclip van wie?
Ga je nu weer 'sorry' zeggen, maar dan bij voorbaat al?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
david bowie? welk nummer weet ik niet sorry
omdat ik gepost had zonder volledig antwoord vandaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je nu weer 'sorry' zeggen, maar dan bij voorbaat al?![]()
Doe dat dan gewoon niet, hoef je ook gen sorry te zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
omdat ik gepost had zonder volledig antwoord vandaar
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef ranja het volgende:
Bowie met Bing Crosby volgens mij... White Christmas?
Nee, iemand overzees.quote:
Britney spearsquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, iemand overzees.
In Nederland was het concert al eerder verplaatst van HMH naar 013 in verband met de geringe belangstelling.
Die willen ze amper hebben in de 013.quote:
niet echt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Die willen ze amper hebben in de 013.
Aan deze heren heeft niet gelegen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |