en toen zat het liedje weeeer in mn hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet echt,maar hier in " het land van Maas en Waal " zien ze mij als "die Rotterdammer"
jij bent echt gek!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij bent nauwelijks te verstaan!
quote:
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik. Het leek mij haags zoals ik het eerst las. Later dacht ik dat je het ook wel op zn rotterdams kan lezen
Ah vet!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef rival het volgende:
Mata, geen nieuwe.... de circuitwagen kon ik maandagavond ophalen van de spuiter.. hij is nu rood!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
thnx ik nu ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en toen zat het liedje weeeer in mn hoofd
Hou op,schei uitquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengen
heul niet, zit me niet zo te pestenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
begin er dan niet steeds overquote:
Tyfus zeg ik echt nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussen
en dan klik je met opzet niet aan want je wil het niet in je hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je weet dat ik een stuk minder accent heb dan jij.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heul niet, zit me niet zo te pesten![]()
doe ik toch ook niet met jou accent enzo
ik tering welquote:
Ik wel. En hard ook vaak.quote:
Ik houd me in.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij leek me sowieso niet zo'n scheldend type..
Ik ben 25% Rotterdams en 75% Hagenees.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:
Geven wij melk?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Jullie gaan weer als een tiet zeg
Dat wel. Zojuist ook negen uur straight geslapen, dus ik kan voorzichtig stellen dat ik nu ook wel wakker ben.quote:
De tieten waar ik aangezeten heb deden dat ook niet hoorquote:
Ik vind 't wel grappigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal Zwols leren, zijn we klaar.
Vergeet op zn Rotterdams de Pleuris nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind ik dus nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik een stuk minder accent heb dan jij.
oke je bent wel te verstaan, maar zoveel buitenlandse/belgische woordenEn limburgers praten nu eenmaal vaak zacht en gewoon raar.
Daar kan jij ook niks aan doen
Ah. Gelukkig heb ik je niet boos gemaakt danquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd me in.Als ik boos ben is mijn woordenschat nog maar heel beperkt.
die kan je mensen heerlijk toewensen iddquote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeet op zn Rotterdams de Pleuris niet
qftquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Duim klinkt absoluut niet vervelend!
tsja, dat iedereen in het Westen zoals de lui uit oh oh cherso is, weten we nu ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig![]()
Had vannacht een bus vol met dat accent![]()
En ze zijn zo, aardig.. Vergeleken met westerse mensen..
ipv "Hey, chauffeur, we willen dat je onderweg stopt om even te kunnen roken" was het "Zou het ajb mogelijk zijn om onderweg een keer te stoppen om te roken?"
No way.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind ik dus niet
ik denk dat ik verstaanbaarder ben voor de gemiddelde nederlander dan jij.....
Ik ben het met je eens. Hij is gek. Je bent hartstikke goed te verstaan hoorquote:
Nee kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
quote:
Ik woon er toch,helaas,maar tochquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin er dan niet steeds over
Net zo goed als Rifoki en krengetje idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij is gek. Je bent hartstikke goed te verstaan hoor
Ik schijn ook een van de enige te zijn die het tof vind. Maar ik kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
Na alle noordelijke accenten (inclusief West-Fries![]()
![]()
) het ergste stadsdialect.
ja we zijn wel een stuk beleefder is me al vaker verteldquote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig![]()
Had vannacht een bus vol met dat accent![]()
En ze zijn zo, aardig.. Vergeleken met westerse mensen..
ipv "Hey, chauffeur, we willen dat je onderweg stopt om even te kunnen roken" was het "Zou het ajb mogelijk zijn om onderweg een keer te stoppen om te roken?"
Verstaanbaarheid is van jullie beiden prima, het accent ook even sterk aanwezigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind ik dus niet
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben 25% Rotterdams en 75% Hagenees.
Dus ik scheld nogal veel.
850.000 Amsterdammers zijn het met je eens hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn ook een van de enige te zijn die het tof vind. Maar ik kan er niets aan doen.
Da's waar.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schijn ook een van de enige te zijn die het tof vind. Maar ik kan er niets aan doen.
Tsja, die ken ik dan weer niet. Maar als ze hetzelfde klinken als duim, is er niks mis mee hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 13:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net zo goed als Rifoki en krengetje idd.
Oneens.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
vind ik dus niet
*Brabantse is*quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
Ik vind bij vrouwen de meeste accenten/dialecten niet mooi. Behalve Brabants en Rotterdams.
Ik doe het ook in het Engels, Spaans en Duits.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef YipYip het volgende:
[..]Ja dat is een echte scheld combi
eigenlijk moet ik deze allemaal in mn favorieten bewaren hequote:
Brabants en Rotterdams. Is dat even toevallig.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
Ik vind bij vrouwen de meeste accenten/dialecten niet mooi. Behalve Brabants en Rotterdams.
Euh.. Je slaat de spijker nog op z'n kop ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja we zijn wel een stuk beleefder is me al vaker verteld
als wij iets niet verstaan zeggen we ook: watblief ipv WAAAAAAAAAATH!!?!?
maar jij overdrijft weer het zou meer iets zijn als:
ik zou het enorm op prijs stellen als u onderweg een keer een rookpauze zou kunnen inlassen (en dan met meest lieve verleidelijke glimlach erbij...)
Wat zeggie? Alsie valt dan leggie.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
Ook die uit de provinciequote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef HeatWave het volgende:
850.000 Amsterdammers zijn het met je eens hoor.
Het is serieus.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brabants en Rotterdams. Is dat even toevallig.
Nou ik ga je zeker niet nemen,maar zal je zeker in je waarde latenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe het ook in het Engels, Spaans en Duits.![]()
Jammer dan, ze nemen me maar hoe ik ben.
Heb jij zo'n zachte g?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
Oneens.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:55 schreef Murmeli het volgende:
Verstaanbaarheid is van jullie beiden prima, het accent ook even sterk aanwezig
Die vind ik afschuwelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik vindt Vlamingen zomaar die hebben onderling al 80 accenten
Volgens mij piraat ik daar niet rotterdams genoeg voor...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's waar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Ik heb een zwak voor Limburgs en Vlaamsquote:Op woensdag 29 september 2010 13:58 schreef MissMSX het volgende:
Ik vindt Vlamingen zomaar die hebben onderling al 80 accenten
Zachte g is het probleem niet, dat hebben Nijmegenaren, brabo's en de echte Utregters ook. Het is het galmende keelgeluid van Limbo's.quote:
ik dacht het alwel want eigenlijk zijn limburgers ook maar gewoon best botquote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Je slaat de spijker nog op z'n kop ook![]()
Was iidd een leuke jongedame die het met zo'n glimlach zei ja.. *smelt weer* Hoe kon ik dát nou weigeren
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef rival het volgende:
Mooi rood is niet lelijk zeggen zeWanneer is rood mooi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mooi rood is niet lelijk zeggen zeLekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Extreem inderdaad! Vooral tegen niet-Limburgers.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht het alwel want eigenlijk zijn limburgers ook maar gewoon best bot
Het ging hier trouwens niet om Limburgers, maar Enschedeërsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik dacht het alwel want eigenlijk zijn limburgers ook maar gewoon best bot
alleen de leuke limburgse dames weten hun charmes op de beleefde juiste wijzen te misgebruiken
Woon jij nou ook in rotterdam? Waar? Noord of zuid?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat zeggie? Alsie valt dan leggie.
nee helemaal nietquote:
Hgroouwt?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zachte g is het probleem niet, dat hebben Nijmegenaren, brabo's en de echte Utregters ook. Het is het galmende keelgeluid van Limbo's.
Hggggroouwt = groot.
We gaan toch geen noord/zuid scheiding krijgen hier he?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Woon jij nou ook in rotterdam? Waar? Noord of zuid?
oh ja die kunnen dat ook goedquote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het ging hier trouwens niet om Limburgers, maar Enschedeërs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel joh, jij hebt echt wel een hele zachte g. Zon limburgsequote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee helemaal niet
voor mensen buiten limburg wel goed te horen
maar regelmatig dat limburgers me vragen: jij komt niet van hier he....
nah dat zijn alleen de maastrichtenarenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extreem inderdaad! Vooral tegen niet-Limburgers.
Zo'n beetje bij het centrum. Heerlijk wonen hoor! Ech wel!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Woon jij nou ook in rotterdam? Waar? Noord of zuid?
Dat hoor ik ook wel eens, maar ben wel hier geboren en getogen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
nee helemaal niet
voor mensen buiten limburg wel goed te horen
maar regelmatig dat limburgers me vragen: jij komt niet van hier he....
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ja die kunnen dat ook goedVan Cue heb ik maar weinig van gehoord op de meet, maar ze was goed verstaanbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of ze het ook zo kan/doet weet ik dus niet.. Maar de dame van vannacht wel
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ja maar jij bent dan niet limburgs hequote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jawel joh, jij hebt echt wel een hele zachte g. Zon limburgse
Nee hoor. Merk het elke keer weer. En ik kom meestal in Heerlen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah dat zijn alleen de maastrichtenaren
Nee, maar zuid is zo ver weg voor mij als ik zijn heb in een spontane meetquote:Op woensdag 29 september 2010 14:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We gaan toch geen noord/zuid scheiding krijgen hier he?
oh ja cue kan datquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van Cue heb ik maar weinig van gehoord op de meet, maar ze was goed verstaanbaar![]()
Of ze het ook zo kan/doet weet ik dus niet.. Maar de dame van vannacht wel
Dat klinkt vaagquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo'n beetje bij het centrum. Heerlijk wonen hoor! Ech wel!En jij dan?
Idd, Maastrichtenaren zijn apart.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
nah dat zijn alleen de maastrichtenaren
Mooi rood is niet lelijk zeggen zeMooi kleurtje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
dan zal je daar wel net zo overkomen als je hier op veel mensen doetquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Merk het elke keer weer. En ik kom meestal in Heerlen.
Kleiwegkwartier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo'n beetje bij het centrum. Heerlijk wonen hoor! Ech wel!En jij dan?
Vanaf jou wel.. Ik zit er binnen 5 minutenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, maar zuid is zo ver weg voor mij als ik zijn heb in een spontane meet
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt vaag
Delfshaven hier (Coolhaven)![]()
En voorheen van Zuid
Ik ben een harDstikke lieve jongen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zal je daar wel net zo overkomen als je hier op veel mensen doet
en dan wordt je behandeld zoals je anderen behandeld
Haha neequote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan niet limburgs he
Abrikoos? Zit hier nog maar kort, ken het dus nietquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!![]()
En vaag nee, centrum is niet vaag toch?
Omgeving Oostplein zo ongeveer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleiwegkwartier.
D jijus zit al een stuk dichter bij dan zuid
Ja vertel eens. Wat kan je goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag mijn naam langskomen.. WAT kan ik goed?
Murm.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
Kleiwegkwartier.
D jijus zit al een stuk dichter bij dan zuid
Die ken ik dan weer niet. Abrikoos is heel lekker tapas restaurant.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Abrikoos? Zit hier nog maar kort, ken het dus niet![]()
Wel de Machinist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Ik stem voor een Rotterdammers meet.
daar ben ik het dan weer niet mee eens....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een harDstikke lieve jongen!![]()
Duitsers zijn veel vriendelijker dan Limburgers. Echt, ik hoor het ook van anderen.
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goedquote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Ik stem voor een Rotterdammers meet.
Welke kant van het centrum?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!![]()
En vaag nee, centrum is niet vaag toch?
Ik kan niet weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu an 21:00? ik vind 't goed
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens....
Met alle Singles Rotterdammers he.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goed
McDonaldsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Je hebt zo'n lekker multikul restaurant in Rotterdam dat altijd vol zit, hoe heet dat ook alweer?
Ik zit er bijna in ja.. Tegenover Hogeschool Rotterdamquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum?
Hmm jofu, jij zit bij de maastunnel zeker?
Oostplein richting!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum?
Hmm jofu, jij zit bij de maastunnel zeker?
Dan komt je loverboy de sleutel weer brengen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik kan niet weg.Kan pas vrijdag mijn huis weer uit.
Bazaarquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Je hebt zo'n lekker multikul restaurant in Rotterdam dat altijd vol zit, hoe heet dat ook alweer?
Hogeschool Rotterdam heeft 11 locaties.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit er bijna in ja.. Tegenover Hogeschool Rotterdam
De voedselbankquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Zit vanavond in St.Michielsgestelquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goed
Jamaarquote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met alle Singles Rotterdammers he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Waarom mag je niet weg?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik kan niet weg.Kan pas vrijdag mijn huis weer uit.
LOL. Ghehe. Nee. Dan is de lak beneden droog op de vloer. Tot die tijd boven bivakkeren. Misschien kan er iemand wel wat warm eten door het raam omhoog gooien?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan komt je loverboy de sleutel weer brengen?![]()
Ik hoor het graag van anderen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vertel eens. Wat kan je goed.
Ja dat wassum.quote:
Dat was de andere SC maar plaatje is weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Rotterdammers hier? Waar zijn de Hagenezen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Rotterdammers hier? Waar zijn de Hagenezen?
Kan je daar niet overheen springen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
LOL. Ghehe. Nee. Dan is de lak beneden droog op de vloer. Tot die tijd boven bivakkeren. Misschien kan er iemand wel wat warm eten door het raam omhoog gooien?
Dan zou ik wel een award krijgen als ik dat zou kunnen denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je daar niet overheen springen?
Blame Duim! Iets met verleidelijk lief kunnen praten ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wist iemand al wat van mij!
Klote!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een award krijgen als ik dat zou kunnen denk ik.Hele verdieping.
Wanneer dan? En Wie? Jij, Myra en ik? Natalie kan blijkbaar niet 't huis uit..quote:
Of je bespreekt het gewoon via PM.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wanneer dan? En Wie? Jij, Myra en ik? Natalie kan blijkbaar niet 't huis uit..
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blame Duim! Iets met verleidelijk lief kunnen praten ofzo
Voor nu absoluut. Maar 't wordt wel mooi.quote:
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of je bespreekt het gewoon via PM.
J.A.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doen
Als we bij jou in de buurt afspreken vind ik het primaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Voor nu absoluut. Maar 't wordt wel mooi.Wil wel warm eten. Iemand uit 010 die even iets kan regelen? Met een touw en een emmer?
![]()
In Nijmegen is dat he?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ander plan.. Het fust moet nog leeg, dus nu bij pa en ma bier drinken
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doen
jupquote:
Murmpje wel inderdaad.quote:
Wat noem je eind van de middag? En ik vind het goed, moet wel rond kwart voor 9 weg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:15 schreef Murmeli het volgende:
Maar wat gaan we doen?
Eind vd middag ff de stad in?
Ben ff douchen en lunchen (met dank aan myra)
Topic killerquote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Heeeeeeeeeeerlijk wegdromen bij dit nummer....
![]()
![]()
![]()
![]()
nah dat was volgens mij al jullie meetbespreking in het topic terwijl er gevraagd werd dit via pm te doen.....quote:
Om half 3 al?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En tap weer aangesloten en spoelding gevuld.. Tijd voor bier
It's five o'clock somewhere!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En tap weer aangesloten en spoelding gevuld.. Tijd voor bier
dat ding wordt morgen opgehaald dus we moeten m legenquote:
omdat ik het niet eerder wistquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja echt he, ik vraag me ook af waarom dat zo laat pas begint
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ding wordt morgen opgehaald dus we moeten m legen
Wat Kluts zegt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".
"wat zal men wel niet denken"quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".
nja, ik ben meer van het ik neem savonds wel een biertjequote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
"wat zal men wel niet denken"
gelijk heb je
Amen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".Er zijn al zoveel regeltjes en dingen om rekening mee te houden, je moet het jezelf makkelijk maken.
Tegen ALLE bedrijfsregels in (geen alcohol onder werktijd) werd er om half 12 "bier" (Koelsch) gedronken hier. Ik had er geen zin in, maar de meesten wel. Moet kunnen bij een afscheid van mijn baas.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok, ik ben jaloers, moet vanavond nog werken
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".Er zijn al zoveel regeltjes en dingen om rekening mee te houden, je moet het jezelf makkelijk maken.
Verschil is dat ik met mensen over de weg moetquote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tegen ALLE bedrijfsregels in (geen alcohol onder werktijd) werd er om half 12 "bier" (Koelsch) gedronken hier. Ik had er geen zin in, maar de meesten wel. Moet kunnen bij een afscheid van mijn baas.
Jaa, ik weet het, in jouw geval is het IETSJE anders.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verschil is dat ik met mensen over de weg moet
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard benquote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kloonpost.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard ben
quote:
Blowen doe ik gewoon wanneer ik daar zin in heb. Maar de tijden dat ik voor het avondeten al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen had, dat is wel verleden tijd inmiddels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard ben
Dan ben je wel een baas als je dat in de baas zijn tijd doet! Gewoon even een stevige conifeer azen en blazen tijdens kantooruren!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blowen doe ik gewoon wanneer ik daar zin in heb. Maar de tijden dat ik voor het avondeten al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen had, dat is wel verleden tijd inmiddels.
Duh. Niet onder werktijd natuurlijk. Ik drink niet eens op bedrijfsfeestjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je wel een baas als je dat in de baas zijn tijd doet! Gewoon even een stevige conifeer azen en blazen tijdens kantooruren!
mja, als ik niks hoef te doen wil ik soms nog wel een jointje roken, maar over het algemeen gewoon nietquote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Blowen doe ik gewoon wanneer ik daar zin in heb. Maar de tijden dat ik voor het avondeten al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen had, dat is wel verleden tijd inmiddels.
Ik altijdquote:
Jammer, want dat had ik wel een grappig idee gevonden! Dat je daar even wat onkruid aan het verdampen was en ondertussen de telefoon opnam en zulks!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Niet onder werktijd natuurlijk. Ik drink niet eens op bedrijfsfeestjes.
Nee hoor, ik ben dan wel een blower, maar ook gewoon een goeie werknemer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer, want dat had ik wel een grappig idee gevonden! Dat je daar even wat onkruid aan het verdampen was en ondertussen de telefoon opnam en zulks!
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef Murmeli het volgende:
Ik altijd
maar ik zal liefjes verder via PM doen hoort was ook meer de manier waarop het werd gezegd dan de inhoud op zich
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai! Aangenaam.Er zit iets bij je mondhoek.
Klopt. Murm heeft dus andermaal gelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nee, het was omdat ik het zei. De manier waarop maakt geen flikker uit.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nee, het was omdat ik het zei. De manier waarop maakt geen flikker uit.
Is 't iets Zweeds?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
gebitch tussen murm en nouk. is dat nog steeds om dat gedoe vorig jaar?
Ik ken de details ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
het was en is nogal kinderachtig.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregen
Als je al dat gedoe hier moet bijhouden, dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregen
Al sla je me dood, ik heb geen idee waar dit vandaan komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
En ik wilde dat graag niet verder bespreken hierquote:
Ik dacht aan Knackebrod of zo.quote:
Ooooh, is dat het. Okay!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenen![]()
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.quote:
O. Is dat 't.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenen![]()
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik wilde dat graag niet verder bespreken hier
Dawg!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.
Als Nouk het voor zich wil houden ga ik het verder ook niet op internet gooien.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
vertel eens, ben erg nieuwsgierig
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
pm je zo terug.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dawg!![]()
Ik zat straks nog aan je te denken
Hey dawg! Fijn je weer even online te zien!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.
Fantasietjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dawg!![]()
Ik zat straks nog aan je te denken
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk isquote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooooh, is dat het. Okay!![]()
[ afbeelding ]
Van iedereen hier zou jij het best moeten weten wat er allemaal in dat zieke hoofd van mij omgaatquote:
Dus je weet het wel?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damnquote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk is
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk is
Ik ben 9 maanden(of zelfs langer) geleden al gestopt met bitchen, maar ga lekker verder als je je daarbij beter voelt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Murmeli het volgende:
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.
de reden(en) van haar boosheid snap ik wel, maar de mate van reactie (en de focus op alleen mij ipv op andere betrokkenen snap ik echt niet. dus ik bitch lekker mee
Hmmmm knäckebrödquote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht aan Knackebrod of zo.
Dat kruimelt heul erg.
Dat dat er dan zat!
De laatste paar keer heb ik jou met name weer zien beginnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.
de reden(en) van haar boosheid snap ik wel, maar de mate van reactie (en de focus op alleen mij ipv op andere betrokkenen snap ik echt niet. dus ik bitch lekker mee
Oh, maar dat kan dus ook uitgesmeerd over een langere periode? Zeg van.. .21 t/m 41?quote:
Ik weet wat dat gebitch een jaar geleden was, ik weet niet waar Murm het nodig vindt nog steeds zo tegen mij te bitchen. Soms schiet een opmerking in het verkeerde keelgat en bitch ik (weer) terug.quote:
Jaaa, hmmm, lang hard stevig knäckebrödquote:
Ik ben geen 31 meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste paar keer heb ik jou met name weer zien beginnen.
Zoals jij het beschrijft denk ik niet meteen aan kruimels hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, hmmm, lang hard stevig knäckebröd
Een soort van hoogvlakte in plaats van een piek bedoel je?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan dus ook uitgesmeerd over een langere periode? Zeg van.. .21 t/m 41?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Bahquote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, hmmm, lang hard stevig knäckebröd
Tsja, als het gemiddeld is... Dan zijn daar meerdere vormen denkbaar toch?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een soort van hoogvlakte in plaats van een piek bedoel je?
quote:
Ik ga vrijdag het levende bewijs zien dat dat totaal niet zo isquote:
Nee niet de HELE periode 21 t.m 41!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat kan dus ook uitgesmeerd over een langere periode? Zeg van.. .21 t/m 41?
OK, dat was niet hoe je op mij overkomt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben 9 maanden(of zelfs langer) geleden al gestopt met bitchen, maar ga lekker verder als je je daarbij beter voelt.
26 - 36 is te kortquote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de HELE periode 21 t.m 41!
Kies een leeftijd!
Met een lekker smeuige frisse spread er opquote:
En nu moet ik weer denken aan likkoekjesquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een lekker smeuige frisse spread er op
27,34561quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet de HELE periode 21 t.m 41!
Kies een leeftijd!
Lekkah likkuh!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu moet ik weer denken aan likkoekjes
Bahquote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een lekker smeuige frisse spread er op
*zet popcorn weer in de kast*quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
OK, dat was niet hoe je op mij overkomt.
maargoed, voorstel: stoppen we allebei met bitchen vanaf nu. en dus ook met denken dat de ander bitcht.
deal?
t is namelijk niet zo dat ik je haat ofzo.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
wacht, ik neem mijn woorden terug
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordtquote:
wordt je 32?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag het levende bewijs zien dat dat totaal niet zo is.
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
dus. mijn aanwezigheid doet goed, al 1 conflict opgelost.
natalie78 hier. heeft het datingtopic niet het gewenste effect?
Hier is de kans groot dat ik het binnen een uur weer uit de kast kan pakken,dus echt oud worden zal het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet lekkerder van worden.
welke vriendinquote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordt
Waaaaaaaaaaaaat een bullshit!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordt
je kan het beter opetenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet lekkerder van worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
dus. mijn aanwezigheid doet goed, al 1 conflict opgelost.
Dat ligt echt aan wie en welke leeftijdquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat een bullshit!
D'r tieten gaan zakken, d'r mond gaat rimpelen, de lellen gaan hangen, d'r flapjes gaan flubberen!
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.quote:
Je begint 'm al te leren kennen zie ikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:''
hey rival doe jij nu es ffdie klep dicht houden wil je
er komt echt alleen onzin uit
Ja sorry mevrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
''
hey rival doe jij nu es ffdie klep dicht houden wil je
er komt echt alleen onzin uit
Sorry, ik was even hardop aan het dromenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
welke vriendinEcht zo kut dat ik niet op vrouwen val
geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.
Klopt, maar daar is alle hoop nog niet verlorenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan wie en welke leeftijd![]()
Sommige mensen zien er op hun 20 al uit als patricia paai![]()
prima als jullie stoppen met bitchen hequote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |