Dat klinkt vaagquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo'n beetje bij het centrum. Heerlijk wonen hoor! Ech wel!En jij dan?
Idd, Maastrichtenaren zijn apart.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef Duimelot het volgende:
nah dat zijn alleen de maastrichtenaren
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:00 schreef rival het volgende:
Mooi rood is niet lelijk zeggen zeMooi kleurtje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
dan zal je daar wel net zo overkomen als je hier op veel mensen doetquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Merk het elke keer weer. En ik kom meestal in Heerlen.
Kleiwegkwartier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo'n beetje bij het centrum. Heerlijk wonen hoor! Ech wel!En jij dan?
Vanaf jou wel.. Ik zit er binnen 5 minutenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee, maar zuid is zo ver weg voor mij als ik zijn heb in een spontane meet
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat klinkt vaag
Delfshaven hier (Coolhaven)![]()
En voorheen van Zuid
Ik ben een harDstikke lieve jongen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan zal je daar wel net zo overkomen als je hier op veel mensen doet
en dan wordt je behandeld zoals je anderen behandeld
Haha neequote:Op woensdag 29 september 2010 14:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar jij bent dan niet limburgs he
Abrikoos? Zit hier nog maar kort, ken het dus nietquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!![]()
En vaag nee, centrum is niet vaag toch?
Omgeving Oostplein zo ongeveer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kleiwegkwartier.
D jijus zit al een stuk dichter bij dan zuid
Ja vertel eens. Wat kan je goed.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik zag mijn naam langskomen.. WAT kan ik goed?
Murm.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:05 schreef Murmeli het volgende:
Kleiwegkwartier.
D jijus zit al een stuk dichter bij dan zuid
Die ken ik dan weer niet. Abrikoos is heel lekker tapas restaurant.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Abrikoos? Zit hier nog maar kort, ken het dus niet![]()
Wel de Machinist
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Ik stem voor een Rotterdammers meet.
daar ben ik het dan weer niet mee eens....quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een harDstikke lieve jongen!![]()
Duitsers zijn veel vriendelijker dan Limburgers. Echt, ik hoor het ook van anderen.
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goedquote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Myraela het volgende:
Ik stem voor een Rotterdammers meet.
Welke kant van het centrum?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst heerlijk gegeten bij de Abrikoos!![]()
En vaag nee, centrum is niet vaag toch?
Ik kan niet weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu an 21:00? ik vind 't goed
Ik had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daar ben ik het dan weer niet mee eens....
Met alle Singles Rotterdammers he.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goed
McDonaldsquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Je hebt zo'n lekker multikul restaurant in Rotterdam dat altijd vol zit, hoe heet dat ook alweer?
Ik zit er bijna in ja.. Tegenover Hogeschool Rotterdamquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum?
Hmm jofu, jij zit bij de maastunnel zeker?
Oostplein richting!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Welke kant van het centrum?
Hmm jofu, jij zit bij de maastunnel zeker?
Dan komt je loverboy de sleutel weer brengen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik kan niet weg.Kan pas vrijdag mijn huis weer uit.
Bazaarquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Je hebt zo'n lekker multikul restaurant in Rotterdam dat altijd vol zit, hoe heet dat ook alweer?
Hogeschool Rotterdam heeft 11 locaties.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zit er bijna in ja.. Tegenover Hogeschool Rotterdam
De voedselbankquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef El_Matador het volgende:
Zit vanavond in St.Michielsgestelquote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tussen nu en 21:00? ik vind 't goed
Jamaarquote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met alle Singles Rotterdammers he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Waarom mag je niet weg?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik kan niet weg.Kan pas vrijdag mijn huis weer uit.
LOL. Ghehe. Nee. Dan is de lak beneden droog op de vloer. Tot die tijd boven bivakkeren. Misschien kan er iemand wel wat warm eten door het raam omhoog gooien?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan komt je loverboy de sleutel weer brengen?![]()
Ik hoor het graag van anderen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja vertel eens. Wat kan je goed.
Ja dat wassum.quote:
Dat was de andere SC maar plaatje is weg.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Rotterdammers hier? Waar zijn de Hagenezen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
Allemaal Rotterdammers hier? Waar zijn de Hagenezen?
Kan je daar niet overheen springen?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
LOL. Ghehe. Nee. Dan is de lak beneden droog op de vloer. Tot die tijd boven bivakkeren. Misschien kan er iemand wel wat warm eten door het raam omhoog gooien?
Dan zou ik wel een award krijgen als ik dat zou kunnen denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kan je daar niet overheen springen?
Blame Duim! Iets met verleidelijk lief kunnen praten ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wist iemand al wat van mij!
Klote!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een award krijgen als ik dat zou kunnen denk ik.Hele verdieping.
Wanneer dan? En Wie? Jij, Myra en ik? Natalie kan blijkbaar niet 't huis uit..quote:
Of je bespreekt het gewoon via PM.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wanneer dan? En Wie? Jij, Myra en ik? Natalie kan blijkbaar niet 't huis uit..
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blame Duim! Iets met verleidelijk lief kunnen praten ofzo
Voor nu absoluut. Maar 't wordt wel mooi.quote:
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of je bespreekt het gewoon via PM.
J.A.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Murmeli het volgende:
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doen
Als we bij jou in de buurt afspreken vind ik het primaquote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Voor nu absoluut. Maar 't wordt wel mooi.Wil wel warm eten. Iemand uit 010 die even iets kan regelen? Met een touw en een emmer?
![]()
In Nijmegen is dat he?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ander plan.. Het fust moet nog leeg, dus nu bij pa en ma bier drinken
Ze heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Of jij gaat gewoon een keer gezellig doen
jupquote:
Murmpje wel inderdaad.quote:
Wat noem je eind van de middag? En ik vind het goed, moet wel rond kwart voor 9 weg ofzoquote:Op woensdag 29 september 2010 14:15 schreef Murmeli het volgende:
Maar wat gaan we doen?
Eind vd middag ff de stad in?
Ben ff douchen en lunchen (met dank aan myra)
Topic killerquote:Op woensdag 29 september 2010 14:23 schreef El_Matador het volgende:
Heeeeeeeeeeerlijk wegdromen bij dit nummer....
![]()
![]()
![]()
![]()
nah dat was volgens mij al jullie meetbespreking in het topic terwijl er gevraagd werd dit via pm te doen.....quote:
Om half 3 al?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En tap weer aangesloten en spoelding gevuld.. Tijd voor bier
It's five o'clock somewhere!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En tap weer aangesloten en spoelding gevuld.. Tijd voor bier
dat ding wordt morgen opgehaald dus we moeten m legenquote:
omdat ik het niet eerder wistquote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ja echt he, ik vraag me ook af waarom dat zo laat pas begint
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ding wordt morgen opgehaald dus we moeten m legen
Wat Kluts zegt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".
"wat zal men wel niet denken"quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, waarom zou je, als je vrij bent en het verder niet uitmaakt, niet een biertje nemen als je daar zin in hebt "omdat het nog zo vroeg is".
nja, ik ben meer van het ik neem savonds wel een biertjequote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
"wat zal men wel niet denken"
gelijk heb je
Amen!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".Er zijn al zoveel regeltjes en dingen om rekening mee te houden, je moet het jezelf makkelijk maken.
Tegen ALLE bedrijfsregels in (geen alcohol onder werktijd) werd er om half 12 "bier" (Koelsch) gedronken hier. Ik had er geen zin in, maar de meesten wel. Moet kunnen bij een afscheid van mijn baas.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok, ik ben jaloers, moet vanavond nog werken
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe alles wanneer ik daar zin in heb, net zoiets als elke avond om 6 uur eten, ook al heb je geen honger nog, maar "omdat dat zo hoort".Er zijn al zoveel regeltjes en dingen om rekening mee te houden, je moet het jezelf makkelijk maken.
Verschil is dat ik met mensen over de weg moetquote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tegen ALLE bedrijfsregels in (geen alcohol onder werktijd) werd er om half 12 "bier" (Koelsch) gedronken hier. Ik had er geen zin in, maar de meesten wel. Moet kunnen bij een afscheid van mijn baas.
Jaa, ik weet het, in jouw geval is het IETSJE anders.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verschil is dat ik met mensen over de weg moet
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard benquote:Op woensdag 29 september 2010 14:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kloonpost.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard ben
quote:
Blowen doe ik gewoon wanneer ik daar zin in heb. Maar de tijden dat ik voor het avondeten al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen had, dat is wel verleden tijd inmiddels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik creeer mn eigen regels.. Ik ben niet zo van het overdag blowen en drinken, want dan weet ik dat ik savonds niks meer waard ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |