en toen zat het liedje weeeer in mn hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet echt,maar hier in " het land van Maas en Waal " zien ze mij als "die Rotterdammer"
jij bent echt gek!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij bent nauwelijks te verstaan!
quote:
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik. Het leek mij haags zoals ik het eerst las. Later dacht ik dat je het ook wel op zn rotterdams kan lezen
Ah vet!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef rival het volgende:
Mata, geen nieuwe.... de circuitwagen kon ik maandagavond ophalen van de spuiter.. hij is nu rood!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
thnx ik nu ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en toen zat het liedje weeeer in mn hoofd
Hou op,schei uitquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengen
heul niet, zit me niet zo te pestenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
begin er dan niet steeds overquote:
Tyfus zeg ik echt nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussen
en dan klik je met opzet niet aan want je wil het niet in je hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je weet dat ik een stuk minder accent heb dan jij.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heul niet, zit me niet zo te pesten![]()
doe ik toch ook niet met jou accent enzo
ik tering welquote:
Ik wel. En hard ook vaak.quote:
Ik houd me in.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij leek me sowieso niet zo'n scheldend type..
Ik ben 25% Rotterdams en 75% Hagenees.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat zeker.quote:
Geven wij melk?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Jullie gaan weer als een tiet zeg
Dat wel. Zojuist ook negen uur straight geslapen, dus ik kan voorzichtig stellen dat ik nu ook wel wakker ben.quote:
De tieten waar ik aangezeten heb deden dat ook niet hoorquote:
Ik vind 't wel grappigquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heul niet, zit me niet zo te pesten![]()
doe ik toch ook niet met jou accent enzo
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef stbabylon het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal Zwols leren, zijn we klaar.
Vergeet op zn Rotterdams de Pleuris nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind ik dus nietquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik een stuk minder accent heb dan jij.
oke je bent wel te verstaan, maar zoveel buitenlandse/belgische woordenEn limburgers praten nu eenmaal vaak zacht en gewoon raar.
Daar kan jij ook niks aan doen
Ah. Gelukkig heb ik je niet boos gemaakt danquote:Op woensdag 29 september 2010 13:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd me in.Als ik boos ben is mijn woordenschat nog maar heel beperkt.
die kan je mensen heerlijk toewensen iddquote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vergeet op zn Rotterdams de Pleuris niet
qftquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef stbabylon het volgende:
Duim klinkt absoluut niet vervelend!
tsja, dat iedereen in het Westen zoals de lui uit oh oh cherso is, weten we nu ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind 't wel grappig![]()
Had vannacht een bus vol met dat accent![]()
En ze zijn zo, aardig.. Vergeleken met westerse mensen..
ipv "Hey, chauffeur, we willen dat je onderweg stopt om even te kunnen roken" was het "Zou het ajb mogelijk zijn om onderweg een keer te stoppen om te roken?"
No way.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vind ik dus niet
ik denk dat ik verstaanbaarder ben voor de gemiddelde nederlander dan jij.....
Ik ben het met je eens. Hij is gek. Je bent hartstikke goed te verstaan hoorquote:
Nee kloptquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo handig he, met kloontjes
quote:
Ik woon er toch,helaas,maar tochquote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begin er dan niet steeds over
Net zo goed als Rifoki en krengetje idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Hij is gek. Je bent hartstikke goed te verstaan hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |