en toen zat het liedje weeeer in mn hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik hoor het ook niet echt,maar hier in " het land van Maas en Waal " zien ze mij als "die Rotterdammer"
jij bent echt gek!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
jij bent nauwelijks te verstaan!
quote:
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Weet ik. Het leek mij haags zoals ik het eerst las. Later dacht ik dat je het ook wel op zn rotterdams kan lezen
Ah vet!quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef rival het volgende:
Mata, geen nieuwe.... de circuitwagen kon ik maandagavond ophalen van de spuiter.. hij is nu rood!
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
thnx ik nu ookquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en toen zat het liedje weeeer in mn hoofd
Hou op,schei uitquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Haags heeft naar mijn bescheiden mening meer â en eû ..tering wat is dat lastig in schrift onder woorden te brengen
heul niet, zit me niet zo te pestenquote:Op woensdag 29 september 2010 13:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
begin er dan niet steeds overquote:
Tyfus zeg ik echt nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en hagenezen kankeren natuurlijk, waar wij teringen en tyfussen
en dan klik je met opzet niet aan want je wil het niet in je hoofdquote:Op woensdag 29 september 2010 13:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je weet dat ik een stuk minder accent heb dan jij.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heul niet, zit me niet zo te pesten![]()
doe ik toch ook niet met jou accent enzo
ik tering welquote:
Ik wel. En hard ook vaak.quote:
Ik houd me in.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij leek me sowieso niet zo'n scheldend type..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |