Jammer, want dat had ik wel een grappig idee gevonden! Dat je daar even wat onkruid aan het verdampen was en ondertussen de telefoon opnam en zulks!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Duh. Niet onder werktijd natuurlijk. Ik drink niet eens op bedrijfsfeestjes.
Nee hoor, ik ben dan wel een blower, maar ook gewoon een goeie werknemer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jammer, want dat had ik wel een grappig idee gevonden! Dat je daar even wat onkruid aan het verdampen was en ondertussen de telefoon opnam en zulks!
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef Murmeli het volgende:
Ik altijd
maar ik zal liefjes verder via PM doen hoort was ook meer de manier waarop het werd gezegd dan de inhoud op zich
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hai! Aangenaam.Er zit iets bij je mondhoek.
Klopt. Murm heeft dus andermaal gelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nee, het was omdat ik het zei. De manier waarop maakt geen flikker uit.
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Nee, het was omdat ik het zei. De manier waarop maakt geen flikker uit.
Is 't iets Zweeds?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
gebitch tussen murm en nouk. is dat nog steeds om dat gedoe vorig jaar?
Ik ken de details ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
het was en is nogal kinderachtig.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregen
Als je al dat gedoe hier moet bijhouden, dan blijf je bezig.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat gedoe nooit meegekregen
Al sla je me dood, ik heb geen idee waar dit vandaan komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef dawg het volgende:
En ik wilde dat graag niet verder bespreken hierquote:
Ik dacht aan Knackebrod of zo.quote:
Ooooh, is dat het. Okay!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenen![]()
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.quote:
O. Is dat 't.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja dat is kwijl ... een slijmachtig speeksel dat van zelf uit den mond loopt bij een bepaalde stimulatie van de hersenen![]()
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En ik wilde dat graag niet verder bespreken hier
Dawg!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.
Als Nouk het voor zich wil houden ga ik het verder ook niet op internet gooien.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
vertel eens, ben erg nieuwsgierig
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
pm je zo terug.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dawg!![]()
Ik zat straks nog aan je te denken
Hey dawg! Fijn je weer even online te zien!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik was al klaar. als ik alles en iedereen moet beschrijven aan de hand van mijn mening en observaties ben ik nog lang niet klaar en ik heb eigenlijk wel wat betere dingen te doen.
Fantasietjes?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dawg!![]()
Ik zat straks nog aan je te denken
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk isquote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ooooh, is dat het. Okay!![]()
[ afbeelding ]
Van iedereen hier zou jij het best moeten weten wat er allemaal in dat zieke hoofd van mij omgaatquote:
Dus je weet het wel?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Damnquote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk is
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld dat 31 de leeftijd is waarop een vrouw het meest aantrekkelijk is
Ik ben 9 maanden(of zelfs langer) geleden al gestopt met bitchen, maar ga lekker verder als je je daarbij beter voelt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Murmeli het volgende:
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.
de reden(en) van haar boosheid snap ik wel, maar de mate van reactie (en de focus op alleen mij ipv op andere betrokkenen snap ik echt niet. dus ik bitch lekker mee
Hmmmm knäckebrödquote:Op woensdag 29 september 2010 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht aan Knackebrod of zo.
Dat kruimelt heul erg.
Dat dat er dan zat!
De laatste paar keer heb ik jou met name weer zien beginnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nouk heeft om < insert reden > een hekel aan mij gekregen en is begonnen te bitchen.
de reden(en) van haar boosheid snap ik wel, maar de mate van reactie (en de focus op alleen mij ipv op andere betrokkenen snap ik echt niet. dus ik bitch lekker mee
Oh, maar dat kan dus ook uitgesmeerd over een langere periode? Zeg van.. .21 t/m 41?quote:
Ik weet wat dat gebitch een jaar geleden was, ik weet niet waar Murm het nodig vindt nog steeds zo tegen mij te bitchen. Soms schiet een opmerking in het verkeerde keelgat en bitch ik (weer) terug.quote:
Jaaa, hmmm, lang hard stevig knäckebrödquote:
Ik ben geen 31 meer.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste paar keer heb ik jou met name weer zien beginnen.
Zoals jij het beschrijft denk ik niet meteen aan kruimels hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jaaa, hmmm, lang hard stevig knäckebröd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |