quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
wacht, ik neem mijn woorden terug
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordtquote:
wordt je 32?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag het levende bewijs zien dat dat totaal niet zo is.
Oh jawel hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
dus. mijn aanwezigheid doet goed, al 1 conflict opgelost.
natalie78 hier. heeft het datingtopic niet het gewenste effect?
Hier is de kans groot dat ik het binnen een uur weer uit de kast kan pakken,dus echt oud worden zal het nietquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet lekkerder van worden.
welke vriendinquote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordt
Waaaaaaaaaaaaat een bullshit!quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef mahlah het volgende:
[..]
5 heerlijke jaren waarin je vriendin elke dag alleen maar mooier en aantrekkelijk wordt
je kan het beter opetenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet lekkerder van worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef dawg het volgende:
dus. mijn aanwezigheid doet goed, al 1 conflict opgelost.
Dat ligt echt aan wie en welke leeftijdquote:Op woensdag 29 september 2010 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaat een bullshit!
D'r tieten gaan zakken, d'r mond gaat rimpelen, de lellen gaan hangen, d'r flapjes gaan flubberen!
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.quote:
Je begint 'm al te leren kennen zie ikquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:''
hey rival doe jij nu es ffdie klep dicht houden wil je
er komt echt alleen onzin uit
Ja sorry mevrouwquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
''
hey rival doe jij nu es ffdie klep dicht houden wil je
er komt echt alleen onzin uit
Sorry, ik was even hardop aan het dromenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Evie het volgende:
[..]
welke vriendinEcht zo kut dat ik niet op vrouwen val
geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan wel reageren, maar wat zeggen die woorden precies? Ik merk het vanzelf wel aan jou en jij aan mij.
Klopt, maar daar is alle hoop nog niet verlorenquote:Op woensdag 29 september 2010 15:33 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan wie en welke leeftijd![]()
Sommige mensen zien er op hun 20 al uit als patricia paai![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |