Die opsomming zijn toch ook geen boterhammen? Wat als mevrouw niet lui is maar gewoon geen zin heeft in boterhammen?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
Net in de supermarkt wat boodschappen gedaan. Deze supermarkt is bij mijn huis om de hoek en staat in het ´financiële hart´ van Friesland. Rond lunchtijd komen daar veel mensen ´van kantoren´ een lunch kopen terwijl zij voor nog geen paar dubbeltjes een paar boterhammen mee kunnen nemen van thuis.
Ongelofelijk, hoe men daar ongegeneerd tot 10 euro neerlegt voor een lunch omdat men te lui is om ´s ochtends wat boterhammen te smeren en mee te nemen in het boterhamtrommeltje naar het werk.
Iedere keer als ik rond het middaguur in die supermarkt ben, zie ik het weer. Vandaag een vrouw die gewoon even rond de EUR 8,50. aftikt voor:
- Een maaltijdsalade
- Fles vers geperste sinaasappelsap
- Twee mueslirepen
- Pepermunt
Precies. Zonde toch. Terwijl een paar boterhammen van thuis, een appeltje en een pakkie melk veel goedkoper zijn en gezonder. Want die zogenaamde ´maaltijdsalades´ zijn helemaal niet gezond, hoor. Kun je net zo goed een Macmenu eten.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef vosss het volgende:
Als ze dat elke dag doet is ze dik 180 euro in de maand kwijt aan vreten tijdens werktijd.
Ik neem boterhammen mee. Altijd.
neen, TS is slimquote:
Jij gaat ook voor anderen bepalen wat ze zouden moeten eten?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Zonde toch. Terwijl een paar boterhammen van thuis, een appeltje en een pakkie melk veel goedkoper zijn en gezonder. Want die zogenaamde ´maaltijdsalades´ zijn helemaal niet gezond, hoor. Kun je net zo goed een Macmenu eten.
Nee, maar veel mensen denken gewoon niet na. Verder is het vaak het type ´haast, haast en nog eens haast´.quote:Jij gaat ook voor anderen bepalen wat ze zouden moeten eten?
ik vreet ook één keer in de week buiten de deur.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
Net in de supermarkt wat boodschappen gedaan. Deze supermarkt is bij mijn huis om de hoek en staat in het ´financiële hart´ van Friesland. Rond lunchtijd komen daar veel mensen ´van kantoren´ een lunch kopen terwijl zij voor nog geen paar dubbeltjes een paar boterhammen mee kunnen nemen van thuis.
Ongelofelijk, hoe men daar ongegeneerd tot 10 euro neerlegt voor een lunch omdat men te lui is om ´s ochtends wat boterhammen te smeren en mee te nemen in het boterhamtrommeltje naar het werk.
Iedere keer als ik rond het middaguur in die supermarkt ben, zie ik het weer. Vandaag een vrouw die gewoon even rond de EUR 8,50. aftikt voor:
- Een maaltijdsalade
- Twee mueslirepen
- Pepermunt
Waarschijnlijk geeft ze geen ruk omdat zij (of beter nog, manlief) genoeg doekoes hebben en zich niet druk hoeven maken om dergelijke bijzaken ..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Precies. Zonde toch. Terwijl een paar boterhammen van thuis, een appeltje en een pakkie melk veel goedkoper zijn en gezonder. Want die zogenaamde ´maaltijdsalades´ zijn helemaal niet gezond, hoor. Kun je net zo goed een Macmenu eten.
slim? Omdat ts alleen zijn droge boterham eet en mevrouw geniet van het mooie weer op het terras en daar iets eet wat veeeeel lekkerder is dan ts zijn boterhammen?quote:
Hoezo? Het kost meer tijd om van kantoor naar de supermarkt te lopen, lunch ´bij elkaar te zoeken´, af te rekenen, weer teruglopen etc. Men is zo een kwartier kwijt. ´s Ochtends maak je thuis binnen een paar minuten een lunchpakketje klaar.quote:Wanneer je een full-time baan hebt zal je het begrijpen
Vrouw stond in de supermarkt dus ik denk dat ze gewoon aan haar bureau eet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
slim? Omdat ts alleen zijn droge boterham eet en mevrouw geniet van het mooie weer op het terras en daar iets eet wat veeeeel lekkerder is dan ts zijn boterhammen?
Ik werk ook ´op kantoor´, hoor. Het kantoorleven is mij niet vreemd. Echter kijk ik niet neer op andere mensen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef wise het volgende:
tja, wij van het kantoorleven kunnen die 8,5 makkelijk missen. Je krijgt daarvoor een heerlijke lunch
Dat mensen zoals straatvegers, winkelhulp, cassieres en conducteurs dat niet kunnen missen, hebben we schijt aanWe kijken op ze neer. en dan niet vanuit ons hoge gebouw.
Ik ga ook met de fiets naar het werk. Sterker nog, ik kan er gewoon naartoe lopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Misschien reist ze minder met de trein en pakt de fiets, omdat ze liever iedere dag lunch koopt.
Same here, ja, het is maar een half uurtje werken, maar het is tegelijkertijd ook een extra keertje naar de bioscoop of zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef vosss het volgende:
Als ze dat elke dag doet is ze dik 180 euro in de maand kwijt aan vreten tijdens werktijd.
Ik neem boterhammen mee. Altijd.
Bullcrap, ook ik ga weleens naar de super of naar de dure kantine.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
- Een maaltijdsalade
- Twee mueslirepen
- Pepermunt
Tijdens de lunchpauze moet je pauzeren en niet de helft van de tijd verspillen aan een tochtje naar de supermarkt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef r8ality het volgende:
's Ochtends moet je slapen. Geen brood smeren.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Verse boterhammen uit de diepvries
Niets moet.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze moet je pauzeren en niet de helft van de tijd verspillen aan een tochtje naar de supermarkt.
Ik snap niet wat dat met dit topic te maken heeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar slapen ´moet´ dan ook niet.
Een stukje lopen is een prima besteding van je lunchpauze lijkt me.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Tijdens de lunchpauze moet je pauzeren en niet de helft van de tijd verspillen aan een tochtje naar de supermarkt.
Daar begon r8ality over:quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik snap niet wat dat met dit topic te maken heeft.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef r8ality het volgende:
Melk gezonder? Dacht het niet, doe eens wat research.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Melk is uitermate gezond.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Melk gezonder? Dacht het niet, doe eens wat research.
Dus jij wil bepalen wat iemand eet en hoe hij of zij zijn of haar pauze invult?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
zoveel zakgeld heb ik je niet gegeven!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik ga ff lunchen voor een tientje ofzo...
Bron dat die dame dat dagelijks doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef Lubbert het volgende:
Zo slecht gaat het dus met Nederland. Als je dagelijks 8,50 over hebt voor een lunch dan heb je niks te klagen.
Nee, maar ik laat zien hoe het ook anders (en beter) kan. Ook als tip. Het is toch zonde om zoveel geld uit te geven aan een lunch die niet eens voedzamer is dan een ´eigen gemaakte lunch´.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:38 schreef Keltie het volgende:
Dus jij wil bepalen wat iemand eet en hoe hij of zij zijn of haar pauze invult?
Net uit de huishoudpot gepakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zoveel zakgeld heb ik je niet gegeven!
Ook dit is weer een fantastische uitspraak...quote:
Dat ´melkgeneuzel´ slaat echt nergens op. Men drinkt dat al eeuwen en wordt er groot mee. Het past uitstekend in de dagelijkse voeding. Die hype van de afgelopen jaren om dat te bekritiseren slaat nergens op.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ook dit is weer een fantastische uitspraak...
Waarom zijn wij de enige zoogdieren die melk van een ander zoogdier drinken als we ons eigen moedermelk niet meer nodig hebben?
Melk, de witte motor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ´melkgeneuzel´ slaat echt nergens op. Men drinkt dat al eeuwen en wordt er groot mee. Het past uitstekend in de dagelijkse voeding. Die hype van de afgelopen jaren om dat te bekritiseren slaat nergens op.
Nee, dan kun je beter in je muffe kantoor, je pas ontdooide boterhammen met zure melk naar binnen werken.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja. FOK! is ontzettend veel beter met een FOK!pimpabonnement.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
je zit nu te zeiken op mensen die 10euro uitgeven voor een lunch.
en jij hebt godverdomme een 'fok pimp' abbo. haha wtf.![]()
Dat zeiden ze van asbest ook....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat ´melkgeneuzel´ slaat echt nergens op. Men drinkt dat al eeuwen en wordt er groot mee. Het past uitstekend in de dagelijkse voeding. Die hype van de afgelopen jaren om dat te bekritiseren slaat nergens op.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
het ´financiële hart´ van Friesland.
quote:
Nee, het is iets wat jij beter vind.. Het is ook iets wat jij zonde vind... Als zij het waard vind, laat haarquote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat zien hoe het ook anders (en beter) kan. Ook als tip. Het is toch zonde om zoveel geld uit te geven aan een lunch die niet eens voedzamer is dan een ´eigen gemaakte lunch´.
Nee. Zonde van het geld.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja. FOK! is ontzettend veel beter met een FOK!pimpabonnement.
Goede bijdrage.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
Met water wordt je ook groot, er is nooit bewezen dat je met melk gezonder leeft.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat het lekker is. Is ook gelijk de belangrijkste redenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ook dit is weer een fantastische uitspraak...
Waarom zijn wij de enige zoogdieren die melk van een ander zoogdier drinken als we ons eigen moedermelk niet meer nodig hebben?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef _GdR_ het volgende:
Hoezo?quote:
Of zij Fokt ook een jaar en 1 weekje van dat jaar doet ze dat terwijl ze een heerlijke lunch weg zit te buffelen.. Doet zij het beter.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik FOK! een jaar van dat geld, zij luncht er een week van.
OK, ik kan het mij inderdaad niet verloorloven om iedere dag EUR 8,50. voor een lunch neer te leggen. Maar als ik dat wel zou kunnen of ga kunnen dan zou ik dat nog niet doen.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef HugoBaas het volgende:
Hoezo?
Jij hebt daar blijkbaar geen geld voor. Anders zou je niet zo zeiken.
Ik koop ook elke dag ergens lunch. Geen probleem. Dus waarom zou jij je er druk over maken?
TS lokt het ook totaal niet uit met 'het financiële hart van Friesland'quote:Op woensdag 29 september 2010 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Friesland en trein geneuzel mag achterwehen blijven.
Dat is wat anders dan het feit dat het gezond zou zijn en je het nodig hebt in een evenwichtige voeding.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat het lekker is. Is ook gelijk de belangrijkste reden
Dus je redeneert uit afgunst?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef Socios het volgende:
[..]
OK, ik kan het mij inderdaad niet verloorloven om iedere dag EUR 8,50. voor een lunch neer te leggen. Maar als ik dat wel zou kunnen of ga kunnen dan zou ik dat nog niet doen.
En van een jaar Fokken gaat je honger ook weg?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik FOK! een jaar van dat geld, zij luncht er een week van.
Vind ik niet. Ik heb veel meer plezier van mijn FOK!abonnement. Het FOK!t zoveel beter. Daar kunnen geen vijf ´dure lunches´ i.p.v. een paar lekkere boterhammen tegenop.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Keltie het volgende:
Of zij Fokt ook een jaar en 1 weekje van dat jaar doet ze dat terwijl ze een heerlijke lunch weg zit te buffelen.. Doet zij het beter.
Leeuwarden is het ´financiële hart´ van de provincie Friesland. Amsterdam is het ´financiële hart´ van Nederland. Frankfurt is het ´financiële hart´ van Europa. New York is het ´financiële hart´ van de wereld.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:47 schreef Remzz het volgende:
TS lokt het ook totaal niet uit met 'het financiële hart van Friesland'
quote:
Voor jou ja, maar zij denkt daar misschien wel heel anders over.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb veel meer plezier van mijn FOK!abonnement. Het FOK!t zoveel beter. Daar kunnen geen vijf ´dure lunches´ i.p.v. een paar lekkere boterhammen tegenop.
Daarom woon ik ook aan het rand van leeuwarden tussen de paupers. die hebben daar het geld niet voor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
- Een maaltijdsalade
- Twee mueslirepen
- Pepermunt
Waarom?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef magik7777 het volgende:
Als TS een paar jaartjes langer werkt, gaat die zijn lunch ook buiten de deur halen.
Ik vermaak mij anders prima in de binnenstad. Alles op loopafstand. Het treinstation, de supermarkt, werk, winkels, kroegen etc. etc.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:51 schreef Gewoonik het volgende:
Daarom woon ik ook aan het rand van leeuwarden tussen de paupers. die hebben daar het geld niet voor.
Nee, ik huil hier niet om, hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb gisteren samen met mijn vriendin voor 21 Euro bij de plaatstelijke shoarmazaak aan eten besteld, en opgegeten, ga je nu huilen????
Zo stoer zegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb gisteren samen met mijn vriendin voor 21 Euro bij de plaatstelijke shoarmazaak aan eten besteld, en opgegeten, ga je nu huilen????
Ik prefereer boterhammen sowieso boven ´luxe broodjes´. Ik prefereer boterhammen zelfs boven ´eten van een BBQ´.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Omdat na verloop van tijd, die boterhammen je strot uitkomen...
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Prima, maar anderen willen graag wel maaltijd salade en luxe broodjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik prefereer boterhammen sowieso boven ´luxe broodjes´. Ik prefereer boterhammen zelfs boven ´eten van een BBQ´.
Ja, maar niet op de manier waarop jij het prettig vind..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo stoer zegIk eet gerust in een normale tent met een leuke vrouw ¤50-¤ 100 weg.. wil je mij nu aanraken?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??
Daar gaat mijn dagquote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de manier waarop jij het prettig vind..
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?
En zij had geen shoarma besteld, ik zei alleen dat het bij een shoarmazaak besteld is....nitwit
Dus voor jou is het beter..?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb veel meer plezier van mijn FOK!abonnement. Het FOK!t zoveel beter. Daar kunnen geen vijf ´dure lunches´ i.p.v. een paar lekkere boterhammen tegenop.
Wat had ze dan besteld ? Lekker neuken met de bestelboy zeker ?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?
En zij had geen shoarma besteld, ik zei alleen dat het bij een shoarmazaak besteld is....nitwit
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef LoggedIn het volgende:
Gast, kom opJe gaat toch niet met je broodtrommeltje met uitgedroogd brood met warm beleg zitten..
In die uren dat je trommel in je rugzak of whatever ligt, blijft je plakje ham echt niet lekker vers hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.
En treinspotters.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef wise het volgende:
mensen zoals straatvegers, winkelhulp, cassieres en conducteurs dat niet kunnen
Brood uit de vriezer is niet hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij vandaan komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.
Ik bespeur enige vorm van onzekerheid bij jou, spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat had ze dan besteld ? Lekker neuken met de bestelboy zeker ?
Vermoeiend, zulke types...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Bemoeizuchtige conservatieve drol.
Ik had ook zo'n collega die nadrukkelijk commentaar moest leveren op wat mensen in de lunch aten.
Is dat een kaiserbroodje? Doe maar luxe... Wat is er mis met een boterham?
Is dat filet americain? Doe maar duur!
Is dat merk kaas? Wat is er mis met de huismerk kaas?
Waarom eet je wit brood? Bruin gezonder en bovendien lekkerder!
Waarom smeer je je brood aan je bureau? Normaal doe je dat gewoon thuis en ik doe het tegelijk met het brood voor mijn zoontje!
AAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Daarom doe ik dat de avond ervoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef r8ality het volgende:
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
50-100 euroquote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo stoer zegIk eet gerust in een normale tent met een leuke vrouw ¤50-¤ 100 weg.. wil je mij nu aanraken?
Dat dus. Van die Philips-doorsnee-mentaliteitquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Bemoeizuchtige conservatieve drol.
Ik had ook zo'n collega die nadrukkelijk commentaar moest leveren op wat mensen in de lunch aten.
Is dat een kaiserbroodje? Doe maar luxe... Wat is er mis met een boterham?
Is dat filet americain? Doe maar duur!
Is dat merk kaas? Wat is er mis met de huismerk kaas?
Waarom eet je wit brood? Bruin gezonder en bovendien lekkerder!
Waarom smeer je je brood aan je bureau? Normaal doe je dat gewoon thuis en ik doe het tegelijk met het brood voor mijn zoontje!
AAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo maaaaaan jij bent kankerstoer gekquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
50-100 eurodat is lafjes. Laatst nog 420 euro afgerekend na een etentje, dat is wat echte mannen doen
Handtekeningen en foto's worden na betaling van 10 euro opgestuurd.
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van onzekerheid bij jou, spreek je uit eigen ervaring?
Mijn vriendin heeft genoeg aan mij, iets wat jij waarschijnlijk nooit zult meemaken.
Pizza Margarita.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuis
Vanaf hier ook. het is maar net hoever je wilt lopen..... Leeuwarden is ook meer een groot dorp.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vermaak mij anders prima in de binnenstad. Alles op loopafstand. Het treinstation, de supermarkt, werk, winkels, kroegen etc. etc.
Hoe dan ook, het smaakt als hondenvoer als het vergelijkt met een lekker warm broodje beenham of een broodje mario met vers, koud drinken erbijquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet, brood vier à vijf uur uit de vriezer is niet ´uitgedroogd´.
Dat je dat maar weetquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo maaaaaan jij bent kankerstoer gek![]()
Mijn vriendin heeft smaak, dus de kans dat jij haar hebt volgeblaft is nihil.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuis
Daarom bestelt ze ook een pizza margarita bij de shoarmatentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft smaak, dus de kans dat jij haar hebt volgeblaft is nihil.
Een half uur.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef LoggedIn het volgende:
Daarnaast heb ik geen zin om sochtends een half uur eerder op te staan om mn 'boterhammen' te smeren
Ik ontbijt in de auto.. En 's middags ben ik aan het werk, of vrijwillig wakker. 's Ochtends niet, en dat is een wereld van verschilquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een half uur.![]()
Dat tochtje naar de supermarkt duurt langer dan ´s ochtends wat boterhammen smeren, dat is maar een paar minuten werk. Gewoon tegelijk met het ontbijt bereiden.
Maar het lijkt ook niet meer op het brood wat vers bij de bakker vandaan komtquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet, brood vier à vijf uur uit de vriezer is niet ´uitgedroogd´.
Precies die bemoeizucht en hypocrisie mbt andermans uitgaven altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef Dastan het volgende:
Jij zegt: dat FOK!t beter. Zij vindt het eten beter. We hebben allemaal iets waar we ons geld aan willen uitgeven. Zij het een NS-jaarabonnement, zij het wat lekkerder eten in de pauze, waarom zou jij dat afkeuren?
Qua mannen betreft heeft ze zeker smaak. (jammer voor jou he?)quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom bestelt ze ook een pizza margarita bij de shoarmatent![]()
faler !
Toen was Theo Maassen nog goed, nu is het een vervelende zeurderige aandachtshoer.quote:
Nee, lees elders. Lopend om de hoek.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef banaantjeEE het volgende:Tevens, ga je met de trein naar de supermarkt?
5 euro smaakt hetquote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
hoe smaakt dat nou... zo'n supermarkt?
Jij veroordeelt ook mensen op wat ze eten, en op waar ze dat eten halen, dus ik zie wel enige gelijkenis.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergelijk mij en betrek mij niet bij die discussie. Ik heb daar niets mee te maken.
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Deckard het volgende:
Ik hou van diversiteit. Dus af en toe eet ik een boterham en af en toe een supermarkt. nomnomnom
Ik wel, bewaar maarquote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.
Ik weet niet of ze dat iedere dag doet. Ik jank niet. Het is haar geld, maar ik gun haar het ´inzicht op betere keuzes´.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef L.no het volgende:
Soms heb je nou eenmaal geen zin om even brood te maken, dat is toch menselijk. Wie zegt dat ze het elke dag doet? Stel je voor dat ze het een keer doet in de zoveel maanden hè? Ga je dan ook klagen en janken?
Het is toch haar geld? Je doet net alsof ze honderden euro's kwijt heeft aan haar lunch.
Redelijk smaken die. Alhoewel ik die kinderen die 'hallo jumbo' meer belief.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.
Hoe smaken fratsen trouwens?
Ik eet normaal altijd C1000 maar als ze goed te doen zijn wil ik ook wel eens een andere supermarkt eten.
Je jankt wel anders zou je er geen topic over openen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat iedere dag doet. Ik jank niet. Het is haar geld, maar ik gun haar het ´inzicht op betere keuzes´.
Nogmaals, ik jank niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef L.no het volgende:
Je jankt wel anders zou je er geen topic over openen.
Nee, ze was er als ´een haas vandoor´.quote:Heb je haar persoonlijk advies gegeven dan?
Nee. Wat een stomme vraag ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom gebruik je telkens 'aanhalingstekens' ? Kick je daar op?
Ik constateer gewoon.quote:
Oooh nee he, deze onzin weer.... zuchtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Melk gezonder? Dacht het niet, doe eens wat research.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Roellie80 het volgende:
Wanneer je een full-time baan hebt zal je het begrijpen
Nee, hoor. Ik ga later op de dag pas met de trein.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat ben jij chagrijnig man, trein gemist ofzo?
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef r8ality het volgende:
Zo, net voor 9,50 bij de Mac gelunched.
Nee, hoor. Dit topic faalt helemaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
TS geef gewoon toe dat je faalt met je topic.![]()
Een uur werken voor 9,50?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.![]()
Om nog maar niet te spreken over ´macvoedsel´ opzich.
Mensen die niet naar de asser van die vrouw kijken maar kijken wat ze kooptquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die afkeurend kijken als die vrouw lekker wil eten
Mensen die bij de politie klikken voor geldquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg netto nog meer. En verder klik ik een uurtje. Veel meer is het niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef r8ality het volgende:zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar dequote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Bruto, hè. Of ben je jonger dat je nog niet aan dat bedrag zit?
Het gaat erom ´wat voor eten´. Het is een verspilling omdat voor dat geld veel meer, beter en gezonder voedsel geproduceerd kan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef BlueMage het volgende:
Schandalig dat iemand geld durft uit te geven aan zoiets als eten! Wat een verspillilng! Mensen weten tegenwoordig absoluut niet meer met geld om te gaan!
Er is geen minimum uurloonquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar de
9,50 is minimum loon![]()
Ohw, okey. Ik hoop ook eens beter te verdienen. Maar dan nog zal ik niet zo´n bedrag aan een lunch uitgeven.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar de
Waar geef jij zoal je geld aan uit? Jij besteedt iedere Euro die je uitgeeft nuttig?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat erom ´wat voor eten´. Het is een verspilling als voor dat geld veel meer, beter en gezonder voedsel geproduceerd kan worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef magik7777 het volgende:
Waar geef jij zoal je geld aan uit? Jij besteedt iedere Euro die je uitgeeft nuttig?
'goed te maken'quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.![]()
Om nog maar niet te spreken over ´macvoedsel´ opzich.
TS is arm.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.
Je hebt geen andere hobby's? Geen andere uitgaves waarvan andere mensen denken "das toch zonde van je geld?"quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.
Wat heeft treinspotter daar nou weer mee te maken? Dat is een hobby, hoor. Daar word ik niet voor betaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Sh0t het volgende:
Ernaast....één compleet uur werken voor een tientjeBen je treinspotter ofzo?
quote:
De helft ongeveer. Maar tijdens een treinreis is het ook aan te raden om gewoon boterhammen in een broodtrommeltje mee te nemen. Zelf gebruik ik deze:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef Catch_me het volgende:
Socios hoeveel kost een fatsoenlijke lunch als ik deze op het station haal?
Nee, ik heb geen andere hobby´s. FOK!ken dan nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef magik7777 het volgende:
Je hebt geen andere hobby's? Geen andere uitgaves waarvan andere mensen denken "das toch zonde van je geld?"
Er is wel een minimum uurloon.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, er is minimum dagloon en weekloon, niet uurloon
9,50 is minimumloon ja.quote:
Die treinreizen zijn fantastisch, hoor. Vrijdag ga ik weer naar Frankfurt (Main) Hbf. 300 km/u erbij over een hogesnelheidslijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Omdat je nooit iets leuks doet. En maar zuinig doen en dan ga je dood.
Uhhh, nee, nee, en nog eens nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Best zielig hoe al die users (die wss 14 jaar zijn en afhankelijk van de mama wat eten en dergelijke betreft) op Socios zitten te geven
Volgens mijn loonstrook is het minimum 1416 euro.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
9,50 is minimumloon ja.
9,50 x 168 uur = 1568 Euro bruto.
Dat is dus bijna minimunloon.
Nou ja, aan de hand van de hobby's die een bepaald persoon bezigt, heb je toch een hoop informatie mbt de financiële richting.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat heeft treinspotter daar nou weer mee te maken? Dat is een hobby, hoor. Daar word ik niet voor betaald.
Dus dat scheelt 150 bruto en is dus bijna minimumloon.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mijn loonstrook is het minimum 1416 euro.
Wat een kromme redenatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Sh0t het volgende:
Nou ja, aan de hand van de hobby's die een bepaald persoon bezigt, heb je toch een hoop informatie mbt de financiële richting.
Door onder andere niet iedere dag een dure lunch te kopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
Hoe kan iemand daar in godsnaam van rondkomen?
Ja maar mensen die het dubbele verdienen kunnen dat dan dus wel betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Door onder andere niet iedere dag een dure lunch te kopen.
Zo moeilijk is het niet. Mijn zus heeft het zelfde. 1250 netto. 570 vaste lasten dan heb je nog 680 euro voor eten en drinken en andere dingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus dat scheelt 150 bruto en is dus bijna minimumloon.
Als ik op termijn hopelijk ook het dubbele of meer verdien, dan koop ik nog niet iedere dag een lunch op die manier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef HugoBaas het volgende:
Ja maar mensen die het dubbele verdienen kunnen dat dan dus wel betalen.
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Mijn zus heeft het zelfde. 1250 netto. 570 vaste lasten dan heb je nog 680 euro voor eten en drinken en andere dingen.
Dat gaat prima hoor, wij zitten hier gezamelijk aan zo'n 1200 euro vaste lasten (uitgaan, kleding etc. zit daar niet bij, boodschappen, mobieltjes, de gemeentelijke heffingen weer wel), kun je dan ook weer 400 vanaf trekken door de zorg en huurtoeslag, waardoor je maar 800 aan vaste lasten hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De vrouw die jij bekritiseert doe dat wel, maar ik denk niet dat zij jou bekritiseert dat je braaf je bammetjes opeet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik op termijn hopelijk ook het dubbele of meer verdien, dan koop ik nog niet iedere dag een lunch op die manier.
Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?
Nee, daar leek mij ook het type niet voor. Sommige anderen voelen zich echter wel verheven.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef magik7777 het volgende:
De vrouw die jij bekritiseert doe dat wel, maar ik denk niet dat zij jou bekritiseert dat je braaf je bammetjes opeet.
1100 Euro en daar komen de gemeenteheffingen nog bij.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?
Ik nog minder.
Holey shit, ik ben aan huur, G/W/L, verzekeringen en gemeentebelasting al ongeveer 850,- per maand kwijt. EN dan moet ik nog tv, internet en mobiel betalenquote:Op woensdag 29 september 2010 14:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo gek? Wat ben jij kwijt aan vaste lasten dan?
Ik nog minder.
nee bij ons in de schuur!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:44 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?
mijn zus woont in mijn atelier en daar betaald ze 450 euro all-in voor. En 120 voor ziekte kosten en de rest van de verzekeringen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
1100 Euro en daar komen de gemeenteheffingen nog bij.
Dus vandaar dat ik verbaasd ben.
Misschien lekkerder (kwestie van smaak), maar absoluut niet voedzamer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
Dat eten klinkt in iedergeval een stuk lekkerder dan een boterham. Logisch dus.
Ben alleen aan jonko al meer kwijt per dagquote:Op woensdag 29 september 2010 14:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik ben wel meer kwijt iedere dag. Bemoei je lekker met je eigen zaken gast.
van boterhammen wordt je dik van sla niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien lekkerder (kwestie van smaak), maar absoluut niet voedzamer.
Is duur he?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:53 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ben alleen aan jonko al meer kwijt per dag
Maar sla met spek en weet ik veel wat welquote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
van boterhammen wordt je dik van sla niet.
wijf!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja meng, ik weet nog dat je voor 5 euro echt een dikke gram had, nu heb je nog net een mixzakje daarvoorquote:
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:54 schreef ColtZ40 het volgende:
8.50 p/gr voor de zooi die ik rook. Goed spul, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja meng, ik weet nog dat je voor 5 euro echt een dikke gram had, nu heb je nog net een mixzakje daarvoor
Hou eens op met die aanhalingstekens want ze kloppen helemaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.
vezels zijn dikmakers.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Bovendien die dure ´maaltijdsalades´, die bevatten niet louter ´gezonde sla´. Nee, kijk maar eens op een etiket. Er zit allemaal onzin in om het ´lekker´ te maken, maar daardoor wordt het niet gezonder. Logisch ook, indien het alleen maar ´puur konijnenvoer´ zou zijn, werden ze veel minder verkocht. Dus er moet wel mee ´geknoeid´ worden. Een boterham is puur en bestaat uit goede voedingstoffen en -vezels.
Ze kloppen wel. Niet weten hoe de Nederlandse taal in elkaar zit.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
Hou eens op met die aanhalingstekens want ze kloppen helemaal niet.
Ja het goede spul begint hier ook pas vanaf 8 euroquote:Op woensdag 29 september 2010 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
8.50 p/gr voor de zooi die ik rook. Goed spul, dat dan weer wel.
Het zijn twee open, ipv een open en gesloten haakje. Ze kloppen dus niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
Ze kloppen wel. Niet weten hoe de Nederlandse taal in elkaar zit.
Precies, en daar gaat het om, gewoon genieten, dan als een bezetene op je geld zitten. met een koude hand kun je niks (uit)geven.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zijn twee open, ipv een open en gesloten haakje. Ze kloppen dus niet.
En verder lunch ik hoe en met wat ik wil. Gisteren heb ik er een tientje voor betaald. Incl. fooi. En genoten!
Ik pak m d'r even bij:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze kloppen wel. Niet weten hoe de Nederlandse taal in elkaar zit.
Door aanhalingstekens te zetten om maaltijdsalade impliceer je in eerste instantie dat het geen maaltijdsalade is, wat natuurlijk onzin is, omdat het wel een maaltijdsalade is, het is immers een salade en een maaltijd, ergo een maaltijdsalade, in tegenstelling tot een salade die naast de maaltijd wordt gegeten.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:56 schreef Socios het volgende:
Eet jij maar lekker je lightproducten en zogenaamde gezonde vervangers, succes ermee!quote:
Ik eet normaal. ik heb hier een vrouw in huis dus ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Eet jij maar lekker je lightproducten en zogenaamde gezonde vervangers, succes ermee!
Gewoon eerlijke echte producten eten en niet zeiken.
Ik ben ook vaak te lui om brood te smerenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:22 schreef Socios het volgende:
- Een maaltijdsalade
- Twee mueslirepen
- Pepermunt
Het gaat erom dat de sla dus helemaal niet zo gezond is als dat door de fabrikant wordt beweerd.quote:Gezonde sla, in tegenstelling tot de ongezonde sla? Wederom, overbodig.
Het wordt zogenaamd ´lekker´ gemaakt door allerlei ´onzin´-toevoegingen.quote:Lekker, geheel correct.
Puur konijnenvoer bestaat natuurlijk niet alleen uit sla. Ik weet niet precies wat ze eten, maar het zou ook weleens (helm)gras kunnen zijn.quote:Puur konijnenvoer, met wat fantasie zou dit nog wel kunnen, maar door voorgenoemde (incorrecte) 'gezonde sla' enigszins overbodig.
Nee, hoor. Met het eten wordt niet letterlijk geknoeid. Dat zou kunnen als men het aan het verorberen is. Er wordt ´geknoeid´ omdat er onnodige toevoegingen bijkomen.quote:Geknoeid is waarschijnlijk de ergste. Je knoeit ergens mee of niet. Er is geen soort van knoeien.
Als je werkzaam bent in een ziekenhuis oid dan betaal je voor een complete warme maaltijd met vlees,groente,aardappelen oid maximaal 5 euro! (zonder drank) Daarbij heb je een keuze uit tweequote:
Socios, ik kan hier nog wel het een en ander over zeggen, maar ik gok dat dit tot het einde der tijd door kan gaan dus ik ga de moeite niet nemen. Geloof me, het klopt voor 80% niet wat je typt. Neem het van me aan of niet, het is aan jouquote:Op woensdag 29 september 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de sla dus helemaal niet zo gezond is als dat door de fabrikant wordt beweerd.
[..]
Het wordt zogenaamd ´lekker´ gemaakt door allerlei ´onzin´-toevoegingen.
[..]
Puur konijnenvoer bestaat natuurlijk niet alleen uit sla. Ik weet niet precies wat ze eten, maar het zou ook weleens (helm)gras kunnen zijn.
[..]
Nee, hoor. Met het eten wordt niet letterlijk geknoeid. Dat zou kunnen als men het aan het verorberen is. Er wordt ´geknoeid´ omdat er onnodige toevoegingen bijkomen.
Pure onzin. Ik ben nauwelijks op spel- en taalfouten te betrappen. Sterker nog, ik heb nog nooit een ´TT-fail´ gemaakt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
Socios, ik kan hier nog wel het een en ander over zeggen, maar ik gok dat dit tot het einde der tijd door kan gaan dus ik ga de moeite niet nemen. Geloof me, het klopt voor 80% niet wat je typt. Neem het van me aan of niet, het is aan jou
Zucht, ook dat niet. Op die manier kan men tevens aangeven op welke wijze iets bedoeld wordt, ook al is het geen officieel woord of officiële zin.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef Copycat het volgende:
Toch zijn je haakjes en verkeerd geplaatst en veelal onterecht geplaatst.
Dit zijn dan ook geen taal- of spelfouten maar stijlfouten. Het hoort niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Ik ben nauwelijks op spel- en taalfouten te betrappen. Sterker nog, ik heb nog nooit een ´TT-fail´ gemaakt.
Jouw aantijgingen slaan sowieso nergens op.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En Copycat weet het lekker beter.
Neen, niets mis met die ´haakjes´.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Dit zijn dan ook geen taal- of spelfouten maar stijlfouten. Het hoort niet.
Troll.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw aantijgingen slaan sowieso nergens op.
Gast, nu doe je het er gewoon om, hier is het gewoon he-le-maal niet gepast.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Neen, niets mis met die ´haakjes´.
net zoals jouw beweringen dat melk gezond is of dat een maaltijdsalade per definitie ongezonder als een boterham.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw aantijgingen slaan sowieso nergens op.
Niet waar. Maar je wilt er niet aan. Die haakjes zijn niet verplicht, maar kunnen prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Gast, nu doe je het er gewoon om, hier is het gewoon he-le-maal niet gepast.
Je bent wel een erg doorzichtige kloon, doe eens wat beter je best.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ja. Telkens zit je weer te stangen.
Jewel, zelfs in deze tt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Ik ben nauwelijks op spel- en taalfouten te betrappen. Sterker nog, ik heb nog nooit een ´TT-fail´ gemaakt.
Melk is gezond. Nogmaals: de hype die beweert dat het niet gezond zou zijn, moet maar eens stoppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef PeZu het volgende:
net zoals jouw beweringen dat melk gezond is of dat een maaltijdsalade per definitie ongezonder als een boterham.
Nee, je gebruikt ze écht wel verkeerd hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Maar je wilt er niet aan. Die haakjes zijn niet verplicht, maar kunnen prima.
Ik ben geen kloon. Ik post alles onder dit enige en originele account op heel veel subfora. Ik heb een FOK!pimpabonnement en ben op diverse FOK!meets geweest. Sowieso ben ik tegen klonen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je bent wel een erg doorzichtige kloon, doe eens wat beter je best.
Maar je bent naast kantoor-arbeider, treinspotter ook nog eens een afgestudeerde diëtist?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Melk is gezond. Nogmaals: de hype die beweert dat het niet gezond zou zijn, moet maar eens stoppen.
En bekijk de ingrediënten van maaltijdsalades en volkoren brood. Dat laatste is echt veel gezonder.
Nee, want er staat een punt teveelquote:
Fine, gewoon een troll dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik post alles onder dit enige en originele account op heel veel subfora. Ik heb een FOK!pimpabonnement en ben op diverse FOK!meets geweest. Sowieso ben ik tegen klonen.
Nee, hoor. Na een geldbedrag kan men heel goed een punt plaatsen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Nee, want er staat een punt teveel
Als hij daarvan geniet en het geld kan missen, wat is daar dan op tegen? Misschien vind hij "gewoon" brood minder lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef Walter81 het volgende:
Ik herken je klacht TS.
Collega van mij koopt iedere dag 2 kleine belegde stokbroodjes bij een of andere broodjeszaak. Voor 5,- per stuk ofzo.
Dat je dat 1x in de week doet kan ik me voorstellen, maar IEDERE DAGOmdat hij te lui is om zelf klaar te maken.
Of een , : ; ' "quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Na een geldbedrag kan men heel goed een punt plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |