De helft ongeveer. Maar tijdens een treinreis is het ook aan te raden om gewoon boterhammen in een broodtrommeltje mee te nemen. Zelf gebruik ik deze:quote:Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef Catch_me het volgende:
Socios hoeveel kost een fatsoenlijke lunch als ik deze op het station haal?
Nee, ik heb geen andere hobby´s. FOK!ken dan nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:25 schreef magik7777 het volgende:
Je hebt geen andere hobby's? Geen andere uitgaves waarvan andere mensen denken "das toch zonde van je geld?"
Er is wel een minimum uurloon.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee, er is minimum dagloon en weekloon, niet uurloon
9,50 is minimumloon ja.quote:
Die treinreizen zijn fantastisch, hoor. Vrijdag ga ik weer naar Frankfurt (Main) Hbf. 300 km/u erbij over een hogesnelheidslijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef ColtZ40 het volgende:
Omdat je nooit iets leuks doet. En maar zuinig doen en dan ga je dood.
Uhhh, nee, nee, en nog eens nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:28 schreef banaantjeEE het volgende:
Best zielig hoe al die users (die wss 14 jaar zijn en afhankelijk van de mama wat eten en dergelijke betreft) op Socios zitten te geven
Volgens mijn loonstrook is het minimum 1416 euro.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:31 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
9,50 is minimumloon ja.
9,50 x 168 uur = 1568 Euro bruto.
Dat is dus bijna minimunloon.
Nou ja, aan de hand van de hobby's die een bepaald persoon bezigt, heb je toch een hoop informatie mbt de financiële richting.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat heeft treinspotter daar nou weer mee te maken? Dat is een hobby, hoor. Daar word ik niet voor betaald.
Dus dat scheelt 150 bruto en is dus bijna minimumloon.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:32 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens mijn loonstrook is het minimum 1416 euro.
Wat een kromme redenatie.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Sh0t het volgende:
Nou ja, aan de hand van de hobby's die een bepaald persoon bezigt, heb je toch een hoop informatie mbt de financiële richting.
Door onder andere niet iedere dag een dure lunch te kopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
Hoe kan iemand daar in godsnaam van rondkomen?
Ja maar mensen die het dubbele verdienen kunnen dat dan dus wel betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Door onder andere niet iedere dag een dure lunch te kopen.
Zo moeilijk is het niet. Mijn zus heeft het zelfde. 1250 netto. 570 vaste lasten dan heb je nog 680 euro voor eten en drinken en andere dingen.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dus dat scheelt 150 bruto en is dus bijna minimumloon.
Als ik op termijn hopelijk ook het dubbele of meer verdien, dan koop ik nog niet iedere dag een lunch op die manier.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef HugoBaas het volgende:
Ja maar mensen die het dubbele verdienen kunnen dat dan dus wel betalen.
570 vaste lasten? Woont ze in een kartonnen doos?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet. Mijn zus heeft het zelfde. 1250 netto. 570 vaste lasten dan heb je nog 680 euro voor eten en drinken en andere dingen.
Dat gaat prima hoor, wij zitten hier gezamelijk aan zo'n 1200 euro vaste lasten (uitgaan, kleding etc. zit daar niet bij, boodschappen, mobieltjes, de gemeentelijke heffingen weer wel), kun je dan ook weer 400 vanaf trekken door de zorg en huurtoeslag, waardoor je maar 800 aan vaste lasten hebt.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De vrouw die jij bekritiseert doe dat wel, maar ik denk niet dat zij jou bekritiseert dat je braaf je bammetjes opeet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik op termijn hopelijk ook het dubbele of meer verdien, dan koop ik nog niet iedere dag een lunch op die manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |