Een uur werken voor 9,50?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.![]()
Om nog maar niet te spreken over ´macvoedsel´ opzich.
Mensen die niet naar de asser van die vrouw kijken maar kijken wat ze kooptquote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die afkeurend kijken als die vrouw lekker wil eten
Mensen die bij de politie klikken voor geldquote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef r8ality het volgende:
Ik krijg netto nog meer. En verder klik ik een uurtje. Veel meer is het niet
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef r8ality het volgende:zeker weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar dequote:Op woensdag 29 september 2010 14:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek? Bruto, hè. Of ben je jonger dat je nog niet aan dat bedrag zit?
Het gaat erom ´wat voor eten´. Het is een verspilling omdat voor dat geld veel meer, beter en gezonder voedsel geproduceerd kan worden.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:13 schreef BlueMage het volgende:
Schandalig dat iemand geld durft uit te geven aan zoiets als eten! Wat een verspillilng! Mensen weten tegenwoordig absoluut niet meer met geld om te gaan!
Er is geen minimum uurloonquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar de
9,50 is minimum loon![]()
Ohw, okey. Ik hoop ook eens beter te verdienen. Maar dan nog zal ik niet zo´n bedrag aan een lunch uitgeven.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
Ik verdien netto dik meer per uur dan het bedrag dat jij bruto noemt. Vandaar de
Waar geef jij zoal je geld aan uit? Jij besteedt iedere Euro die je uitgeeft nuttig?quote:Op woensdag 29 september 2010 14:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat erom ´wat voor eten´. Het is een verspilling als voor dat geld veel meer, beter en gezonder voedsel geproduceerd kan worden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:20 schreef magik7777 het volgende:
Waar geef jij zoal je geld aan uit? Jij besteedt iedere Euro die je uitgeeft nuttig?
'goed te maken'quote:Op woensdag 29 september 2010 14:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.![]()
Om nog maar niet te spreken over ´macvoedsel´ opzich.
TS is arm.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.
Je hebt geen andere hobby's? Geen andere uitgaves waarvan andere mensen denken "das toch zonde van je geld?"quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Naast de ´vaste lasten´ een FOK!abonnement (zit veel vrije tijd in) en af en toe een treinreisje.
Wat heeft treinspotter daar nou weer mee te maken? Dat is een hobby, hoor. Daar word ik niet voor betaald.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:24 schreef Sh0t het volgende:
Ernaast....één compleet uur werken voor een tientjeBen je treinspotter ofzo?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |