5 euro smaakt hetquote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
hoe smaakt dat nou... zo'n supermarkt?
Jij veroordeelt ook mensen op wat ze eten, en op waar ze dat eten halen, dus ik zie wel enige gelijkenis.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Vergelijk mij en betrek mij niet bij die discussie. Ik heb daar niets mee te maken.
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:18 schreef Deckard het volgende:
Ik hou van diversiteit. Dus af en toe eet ik een boterham en af en toe een supermarkt. nomnomnom
Ik wel, bewaar maarquote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.
Ik weet niet of ze dat iedere dag doet. Ik jank niet. Het is haar geld, maar ik gun haar het ´inzicht op betere keuzes´.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:25 schreef L.no het volgende:
Soms heb je nou eenmaal geen zin om even brood te maken, dat is toch menselijk. Wie zegt dat ze het elke dag doet? Stel je voor dat ze het een keer doet in de zoveel maanden hè? Ga je dan ook klagen en janken?
Het is toch haar geld? Je doet net alsof ze honderden euro's kwijt heeft aan haar lunch.
Redelijk smaken die. Alhoewel ik die kinderen die 'hallo jumbo' meer belief.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
[..]
Vanavond eet ik een friteuse maar het mandje lust ik niet.
Hoe smaken fratsen trouwens?
Ik eet normaal altijd C1000 maar als ze goed te doen zijn wil ik ook wel eens een andere supermarkt eten.
Je jankt wel anders zou je er geen topic over openen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat iedere dag doet. Ik jank niet. Het is haar geld, maar ik gun haar het ´inzicht op betere keuzes´.
Nogmaals, ik jank niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:32 schreef L.no het volgende:
Je jankt wel anders zou je er geen topic over openen.
Nee, ze was er als ´een haas vandoor´.quote:Heb je haar persoonlijk advies gegeven dan?
Nee. Wat een stomme vraag ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom gebruik je telkens 'aanhalingstekens' ? Kick je daar op?
Ik constateer gewoon.quote:
Oooh nee he, deze onzin weer.... zuchtquote:Op woensdag 29 september 2010 12:37 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Melk gezonder? Dacht het niet, doe eens wat research.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef Roellie80 het volgende:
Wanneer je een full-time baan hebt zal je het begrijpen
Nee, hoor. Ik ga later op de dag pas met de trein.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:01 schreef Banzaiaap het volgende:
Wat ben jij chagrijnig man, trein gemist ofzo?
Kun je weer een uur hard werken om dat ´goed te maken´.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:06 schreef r8ality het volgende:
Zo, net voor 9,50 bij de Mac gelunched.
Nee, hoor. Dit topic faalt helemaal niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:03 schreef HugoBaas het volgende:
TS geef gewoon toe dat je faalt met je topic.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |