50-100 euroquote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo stoer zegIk eet gerust in een normale tent met een leuke vrouw ¤50-¤ 100 weg.. wil je mij nu aanraken?
Dat dus. Van die Philips-doorsnee-mentaliteitquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Bemoeizuchtige conservatieve drol.
Ik had ook zo'n collega die nadrukkelijk commentaar moest leveren op wat mensen in de lunch aten.
Is dat een kaiserbroodje? Doe maar luxe... Wat is er mis met een boterham?
Is dat filet americain? Doe maar duur!
Is dat merk kaas? Wat is er mis met de huismerk kaas?
Waarom eet je wit brood? Bruin gezonder en bovendien lekkerder!
Waarom smeer je je brood aan je bureau? Normaal doe je dat gewoon thuis en ik doe het tegelijk met het brood voor mijn zoontje!
AAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Zo maaaaaan jij bent kankerstoer gekquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
50-100 eurodat is lafjes. Laatst nog 420 euro afgerekend na een etentje, dat is wat echte mannen doen
Handtekeningen en foto's worden na betaling van 10 euro opgestuurd.
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuisquote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van onzekerheid bij jou, spreek je uit eigen ervaring?
Mijn vriendin heeft genoeg aan mij, iets wat jij waarschijnlijk nooit zult meemaken.
Pizza Margarita.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuis
Vanaf hier ook. het is maar net hoever je wilt lopen..... Leeuwarden is ook meer een groot dorp.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik vermaak mij anders prima in de binnenstad. Alles op loopafstand. Het treinstation, de supermarkt, werk, winkels, kroegen etc. etc.
Hoe dan ook, het smaakt als hondenvoer als het vergelijkt met een lekker warm broodje beenham of een broodje mario met vers, koud drinken erbijquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet, brood vier à vijf uur uit de vriezer is niet ´uitgedroogd´.
Dat je dat maar weetquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo maaaaaan jij bent kankerstoer gek![]()
Mijn vriendin heeft smaak, dus de kans dat jij haar hebt volgeblaft is nihil.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vriendin was net in ieder geval niet onzeker toen ik haar volblafte. Zorg dan ook dat je samen iets met knoflook eet . Komt ze ook niks te kort thuis
Daarom bestelt ze ook een pizza margarita bij de shoarmatentquote:Op woensdag 29 september 2010 13:09 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft smaak, dus de kans dat jij haar hebt volgeblaft is nihil.
Een half uur.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef LoggedIn het volgende:
Daarnaast heb ik geen zin om sochtends een half uur eerder op te staan om mn 'boterhammen' te smeren
Ik ontbijt in de auto.. En 's middags ben ik aan het werk, of vrijwillig wakker. 's Ochtends niet, en dat is een wereld van verschilquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Een half uur.![]()
Dat tochtje naar de supermarkt duurt langer dan ´s ochtends wat boterhammen smeren, dat is maar een paar minuten werk. Gewoon tegelijk met het ontbijt bereiden.
Maar het lijkt ook niet meer op het brood wat vers bij de bakker vandaan komtquote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet, brood vier à vijf uur uit de vriezer is niet ´uitgedroogd´.
Precies die bemoeizucht en hypocrisie mbt andermans uitgaven altijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef Dastan het volgende:
Jij zegt: dat FOK!t beter. Zij vindt het eten beter. We hebben allemaal iets waar we ons geld aan willen uitgeven. Zij het een NS-jaarabonnement, zij het wat lekkerder eten in de pauze, waarom zou jij dat afkeuren?
Qua mannen betreft heeft ze zeker smaak. (jammer voor jou he?)quote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom bestelt ze ook een pizza margarita bij de shoarmatent![]()
faler !
Toen was Theo Maassen nog goed, nu is het een vervelende zeurderige aandachtshoer.quote:
Nee, lees elders. Lopend om de hoek.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:17 schreef banaantjeEE het volgende:Tevens, ga je met de trein naar de supermarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |