Zo stoer zegquote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb gisteren samen met mijn vriendin voor 21 Euro bij de plaatstelijke shoarmazaak aan eten besteld, en opgegeten, ga je nu huilen????
Ik prefereer boterhammen sowieso boven ´luxe broodjes´. Ik prefereer boterhammen zelfs boven ´eten van een BBQ´.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Omdat na verloop van tijd, die boterhammen je strot uitkomen...
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??quote:Op woensdag 29 september 2010 12:52 schreef magik7777 het volgende:
Ik heb gisteren samen met mijn vriendin voor 21 Euro bij de plaatstelijke shoarmazaak aan eten besteld, en opgegeten, ga je nu huilen????
Prima, maar anderen willen graag wel maaltijd salade en luxe broodjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik prefereer boterhammen sowieso boven ´luxe broodjes´. Ik prefereer boterhammen zelfs boven ´eten van een BBQ´.
Ja, maar niet op de manier waarop jij het prettig vind..quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zo stoer zegIk eet gerust in een normale tent met een leuke vrouw ¤50-¤ 100 weg.. wil je mij nu aanraken?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??
Daar gaat mijn dagquote:Op woensdag 29 september 2010 12:55 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Ja, maar niet op de manier waarop jij het prettig vind..
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:53 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En daarna haar vieze shoarmakut zeker gebeft??
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?
En zij had geen shoarma besteld, ik zei alleen dat het bij een shoarmazaak besteld is....nitwit
Dus voor jou is het beter..?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik heb veel meer plezier van mijn FOK!abonnement. Het FOK!t zoveel beter. Daar kunnen geen vijf ´dure lunches´ i.p.v. een paar lekkere boterhammen tegenop.
Wat had ze dan besteld ? Lekker neuken met de bestelboy zeker ?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:57 schreef magik7777 het volgende:
[..]
Shoarma duwt zij in ieder geval niet in haar doos, misschien dat jouw vriendin dat doet?
En zij had geen shoarma besteld, ik zei alleen dat het bij een shoarmazaak besteld is....nitwit
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef LoggedIn het volgende:
Gast, kom opJe gaat toch niet met je broodtrommeltje met uitgedroogd brood met warm beleg zitten..
In die uren dat je trommel in je rugzak of whatever ligt, blijft je plakje ham echt niet lekker vers hoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.
En treinspotters.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:28 schreef wise het volgende:
mensen zoals straatvegers, winkelhulp, cassieres en conducteurs dat niet kunnen
Brood uit de vriezer is niet hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij vandaan komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat brood is niet ´uitgedroogd´. Komt uit de vriest en smaakt hetzelfde als wanneer het net bij de bakkerij wegkomt. En het beleg is niet ´warm´.
Ik bespeur enige vorm van onzekerheid bij jou, spreek je uit eigen ervaring?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat had ze dan besteld ? Lekker neuken met de bestelboy zeker ?
Vermoeiend, zulke types...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:02 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Bemoeizuchtige conservatieve drol.
Ik had ook zo'n collega die nadrukkelijk commentaar moest leveren op wat mensen in de lunch aten.
Is dat een kaiserbroodje? Doe maar luxe... Wat is er mis met een boterham?
Is dat filet americain? Doe maar duur!
Is dat merk kaas? Wat is er mis met de huismerk kaas?
Waarom eet je wit brood? Bruin gezonder en bovendien lekkerder!
Waarom smeer je je brood aan je bureau? Normaal doe je dat gewoon thuis en ik doe het tegelijk met het brood voor mijn zoontje!
AAAAAAAAAAAAAAAAARG!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Daarom doe ik dat de avond ervoor.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef r8ality het volgende:
's Ochtends moet je slapen. Geen brood smeren.
Jawelquote:Op woensdag 29 september 2010 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |