Neen, niets mis met die ´haakjes´.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef HostiMeister het volgende:
Dit zijn dan ook geen taal- of spelfouten maar stijlfouten. Het hoort niet.
Troll.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw aantijgingen slaan sowieso nergens op.
Gast, nu doe je het er gewoon om, hier is het gewoon he-le-maal niet gepast.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Neen, niets mis met die ´haakjes´.
net zoals jouw beweringen dat melk gezond is of dat een maaltijdsalade per definitie ongezonder als een boterham.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Jouw aantijgingen slaan sowieso nergens op.
Niet waar. Maar je wilt er niet aan. Die haakjes zijn niet verplicht, maar kunnen prima.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
Gast, nu doe je het er gewoon om, hier is het gewoon he-le-maal niet gepast.
Je bent wel een erg doorzichtige kloon, doe eens wat beter je best.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij ja. Telkens zit je weer te stangen.
Jewel, zelfs in deze tt.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin. Ik ben nauwelijks op spel- en taalfouten te betrappen. Sterker nog, ik heb nog nooit een ´TT-fail´ gemaakt.
Melk is gezond. Nogmaals: de hype die beweert dat het niet gezond zou zijn, moet maar eens stoppen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:25 schreef PeZu het volgende:
net zoals jouw beweringen dat melk gezond is of dat een maaltijdsalade per definitie ongezonder als een boterham.
Nee, je gebruikt ze écht wel verkeerd hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Maar je wilt er niet aan. Die haakjes zijn niet verplicht, maar kunnen prima.
Ik ben geen kloon. Ik post alles onder dit enige en originele account op heel veel subfora. Ik heb een FOK!pimpabonnement en ben op diverse FOK!meets geweest. Sowieso ben ik tegen klonen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je bent wel een erg doorzichtige kloon, doe eens wat beter je best.
Maar je bent naast kantoor-arbeider, treinspotter ook nog eens een afgestudeerde diëtist?quote:Op woensdag 29 september 2010 15:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Melk is gezond. Nogmaals: de hype die beweert dat het niet gezond zou zijn, moet maar eens stoppen.
En bekijk de ingrediënten van maaltijdsalades en volkoren brood. Dat laatste is echt veel gezonder.
Nee, want er staat een punt teveelquote:
Fine, gewoon een troll dan.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik post alles onder dit enige en originele account op heel veel subfora. Ik heb een FOK!pimpabonnement en ben op diverse FOK!meets geweest. Sowieso ben ik tegen klonen.
Nee, hoor. Na een geldbedrag kan men heel goed een punt plaatsen.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Nee, want er staat een punt teveel
Als hij daarvan geniet en het geld kan missen, wat is daar dan op tegen? Misschien vind hij "gewoon" brood minder lekker.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:30 schreef Walter81 het volgende:
Ik herken je klacht TS.
Collega van mij koopt iedere dag 2 kleine belegde stokbroodjes bij een of andere broodjeszaak. Voor 5,- per stuk ofzo.
Dat je dat 1x in de week doet kan ik me voorstellen, maar IEDERE DAGOmdat hij te lui is om zelf klaar te maken.
Of een , : ; ' "quote:Op woensdag 29 september 2010 15:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Na een geldbedrag kan men heel goed een punt plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |