quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan een fipo hebben?
Het feit dat het me niet lukt om het te halen, Benny. Dat maakt het een stuk interessanter.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijf je wel recht lopen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn schoonouders zijn fantastisch
En dat meen ik
Ga nu een cocktail nemen
quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ik vast een teneriefse collage inseinen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn schoonouders zijn fantastisch
En dat meen ik
Ga nu een cocktail nemen
Zit er ook al een octopus bij haar....quote:
Ik zou je tandarts er op aanspreken, die hoort vullingen te plaatsen, geen toffees.quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer![]()
Er viel een toffee uit m'n bek
quote:
Ik zou het niet weten, ik ben nog nooit geband.quote:Op maandag 27 september 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat bans binnen een minuut gaan? Ik heb even gastmodje gespeeld, wat al niet hoort en ze zoeken het maar uit wat ze er mee willen.
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.quote:
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaakquote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.
En toen won ik. En toen zei ik dus 'fipo'.
Ik schaam me er nog voor..
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben roltrappen en anders stijl naar boven
blijf dan iig met beiden benen op de grondquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben roltrappen en anders stijl naar boven
Ga neuken, je raaskalt.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie ik mis jullie wel hoor
Nu niet meer, maar vroeger zei ik dat heel vaak, en nu soms nog wel eens...quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaak
wederzijdschquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie ik mis jullie wel hoor
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je tandarts er op aanspreken, die hoort vullingen te plaatsen, geen toffees.
ik had je getackeld.quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.
En toen won ik. En toen zei ik dus 'fipo'.
Ik schaam me er nog voor..
Ik heb zelfs irl visitekaartjesquote:
Ik ken dat wel ja.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaak
Eenquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken dat wel ja.. Wij zeiden voorheen ook heel vaak 'kuttopic' als iemand een depressief onderwerp aansneed of iets dergelijks. Best gênant eigenlijk.
.
quote:
Een van mijn pleegdochters doet die smiley meerdere keren per dagquote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eensmiley nadoen is nog erger...
daar kun je ook niks aan doenquote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik kan irl erg goed dedoen, vind ik zelf.
Nah, mijn telefoonnummer hoeft hier niet te staanquote:
*wacht op foto's*quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik kan irl erg goed dedoen, vind ik zelf.
Ah, zijn we toch familie.quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn pleegdochters doet die smiley meerdere keren per dag
Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.quote:
het steuntje helpt ook wel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vluggertje op het toilet... die met de rolstoelicoontje op de deur heeft meer ruimte
quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.
ik kan niet tegen mn verlies , sorry.quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]. Maar dan had ik met mijn poezelige neusje in de sneeuw gelegen!
Ze staat in een paella-wok?quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit in het restaurant en zit naar een nep lady gaga te kijken. En die moet nooit mee doen met een talentenjacht
OMGquote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit in het restaurant en zit naar een nep lady gaga te kijken. En die moet nooit mee doen met een talentenjacht
bummerquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Ga even aan me cocktail zuigen
zuig voorzichtig (en wel netjes slikken)quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwangerquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Helleuquote:
Van een cocktail wel?quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwanger
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwanger
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van een cocktail wel?
hihi, ik zei cock tail
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van een cocktail wel?
hihi, ik zei cock tail
Bij genoeg cocktails gebeuren er dingen dat zelfs Arnold Schwarzenegger zwanger kan worden.quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van een cocktail wel?
hihi, ik zei cock tail
quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zuig voorzichtig (en wel netjes slikken)
Nee, want dat was lekker subtiel en vooral niet dubbelzinnig?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Dan hield ik het nog netjes
quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Jullie zitten al te lang op fok zo te lezen
Neuh.quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dat was lekker subtiel en vooral niet dubbelzinnig?
donderdag 23 mei 2002 @ 22:29quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Symph houdt niet van morsen op het tafelkleedquote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Nee, want dat was lekker subtiel en vooral niet dubbelzinnig?
Je zult maar dik 133.000posts hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
donderdag 23 mei 2002 @ 22:29
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 133783 (gemiddeld 44 per dag)
Iets maar.
De Voodoo is goed.quote:
wat nou weer cue_less ?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Maar 4 jaar langer dan ik.. en zo'n 70.000 posts meerquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
donderdag 23 mei 2002 @ 22:29
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 133783 (gemiddeld 44 per dag)
Iets maar.
Je zult er maar 32.000 hebben.quote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult maar dik 133.000posts hebben.
Wat ik me eerder afvraag, waarom op half 11 's avonds registrerenquote:Op maandag 27 september 2010 23:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zult maar dik 133.000posts hebben.
Deed ik ook, maar dan 's ochtends.quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik me eerder afvraag, waarom op half 11 's avonds registreren
Hooker.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat ik me eerder afvraag, waarom op half 11 's avonds registreren
Ja.quote:
Ja.quote:
Ohw, komt die ook? Leuk... zet 'm erbijquote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny, zet TLK even bij de komers. Is een publiekstrekker.
Zie z'n laatste post in het meettopic.quote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, komt die ook? Leuk... zet 'm erbij
hihi, je zei komers en trekkersquote:Op maandag 27 september 2010 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Benny, zet TLK even bij de komers. Is een publiekstrekker.
Staat erbij.quote:
Die had ik ff gemist... thanksquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie z'n laatste post in het meettopic.
Wat zit er allemaal in?quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
Canarias heb ik genomen [ afbeelding ]
Speciale tandpasta aan de rand? Handig.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
Mannenkoor Karrenspoor.quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is lekker op de trekker, met je rubber door de blubber.
dat zegt huislief ook net tegen me.quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap de Nederlandse taal wel. (een beetje.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat goed dat je de naam met een tussen-n doet JJH.
volgende maand 11 jaarquote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef Cue_ het volgende:
Nachtbagger in ONZ(in)quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
nb?
Er stond iets van pron in het kwadraat
NB is nachtbagger. Noob.quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
nb?
Er stond iets van pron in het kwadraat
Ik lust geen bierquote:Op maandag 27 september 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar gaan we op de meet een biertje op drinken
ja, nog een biertje
Het blijft tof.quote:Op maandag 27 september 2010 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vertelde je inderdaad. Best knap dat je het al zo lang volhoud.
Dealquote:Op maandag 27 september 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
Met mijn 3 accounts 105.000 posts
Damn, ik ga ze verkopen voor een euro per stuk
slaap lekkerquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga m'n konijnenhol in, welterusten!
Weltrustenquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga m'n konijnenhol in, welterusten!
is ook zo.quote:Op maandag 27 september 2010 23:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het blijft tof.
Het is nu heeeel anders als toen, maar FOK! blijft gewoon leuk
ik ben er ook een paar maanden tussenuit geweest, maar het blijft toch kriebelen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef kitao het volgende:
[..]
is ook zo.
na viditel ben ik een erg lange tijd afgehaakt en heb pas sinds een jaar of 2.5 weer internet.
waarom ?
geen idee , voor mij hoefde het allemaal niet zo meer.
nee, werkt hier ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:21 schreef Chowi het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/video/nepotism/1251024/
Werkt het filmpje bij jullie wel en is mijn browser inderdaad fucked up of ligt het aan de site?.
Nope... het laden duurde een tijdje en daarna blijft het beeld zwartquote:Op maandag 27 september 2010 23:21 schreef Chowi het volgende:
http://www.nbc.com/The_Office/video/nepotism/1251024/
Werkt het filmpje bij jullie wel en is mijn browser inderdaad fucked up of ligt het aan de site?.
ik denk niet dat jij echt lang van het www ben afgesloten geweest , en dan nog bewust daarvan ook.quote:Op maandag 27 september 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben er ook een paar maanden tussenuit geweest, maar het blijft toch kriebelen.
Ben nu blij met dit account en daar blijft het ook bij
Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
een week lukt nog wel, maar dan wordt het zeuren.quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het geprobeerd op vakantie, maar nee is niet te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik wel.. en dat is misschien nog wel het erge eraanquote:Op maandag 27 september 2010 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpen
als ik echt op vakantie ben mis ik het ook niet.(al is het 3 of 4 weken)quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik heb het min of meer 4 weken volgehouden. En dat was niet de eerste keer dat ik op mijn woonplek lange tijd geen internet ter beschikking had..quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben juist blij als ik geen internet heb.
Dan zit ik gelukkig niet de hele tijd 8er de pc
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/squote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Ik zit dan ook niet de hele tijd te internetten ofzo... maar ik moet gewoon iig bij mijn mail kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
omfg de snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Wij waren als een van de eerste met 'snel' internet.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Nee?quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?
is te zien , geen wonder dat je zo laat binnenkomt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar wel een productieve dag gehad
Nieuws moet ik ook kunnen volgenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Toen was ik daar nog blij meequote:
op vakantie gebruik ik teletekstquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuws moet ik ook kunnen volgen
Anders heb ik na een tijdje het idee dat ik onder een steen heb gelegen ofzo
Ik ook... of gewoon aan het eind van de dag ff nu.nl checkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
op vakantie ben ik offline op iedere manierquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
Even speedtestje doen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was ik daar nog blij mee
En nu zit ik draadloos en haal ik 500 kb/s en bedraad 2 mb/s
quote:
Ik draai het alleen om.quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)
Dat is wel kicken. Laatst voor iemand Ubuntu opgehaald in 1,5 minuut (700 MB)
dat staat er ookquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagenquote:Op maandag 27 september 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op vakantie ben ik offline op iedere manier
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemenquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagen
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemen
toen was ik op vakantie...quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.
Dat lijkt me ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat is, samen met de dood van Lady Diana het enige waarvan ik nog weet waar ik was toen ik het hoorde.quote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik vind het wel fijn als ik geen inet op vakantie heb.
Kan dan tenminste genieten van de vakantie.
daarom kijk ik ook eens in de week cnn , om te kijken of ze toevallig nog ergens een a-bommetje hebben gedropt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.quote:Op maandag 27 september 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Je hoorde het toevallig ofzo?
Ik kwam thuis uit school, thee aan de keukentafel. Ik hoorde op de radio iets ove brand, ongeluk en wtc. Dus tv aan. Vlak daarna het tweed vliegtuig. Tot die avond laat vastgeplakt gezeten aan de tv.quote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.
Ik zette de tv aan en toen het tweede vliegtuig erin
mja, dan zit er wel een naar smaakje aan je vakantiequote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.
Ik zette de tv aan en toen het tweede vliegtuig erin
Waarom naar belgie?quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik sta er van te kijken
Da's best netjes hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik sta er van te kijken
Ja, ben zelfs eerder naar huis gegaan.quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
Trusten Bos en pgr
[..]
mja, dan zit er wel een naar smaakje aan je vakantie
En toen de rest van de dag/vakantie tv gekeken
Bij mij koos ie ook Brussel, terwijl ook Rotterdam mogelijk was...quote:Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
Belgenland zal wel de dichtsbijzijnd zijn.
daardoor naar huis?quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ben zelfs eerder naar huis gegaan.
Het was al een kutvakantie door de regen en dit was de limit
Dát lijkt me bizar!quote:Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
9/11
dit geloof je nooit.
ik lag de halve dag te pitten , geen radio of tv , ik kijk in de gids , stond er een film aangekondigd op SBS6 :
Eartquake in New York.
iets van 20:40 zet ik de tv aan op 6.
ik kijk die beelden en bedenk me dat dit er wel erg realistisch uitziet.
*ware internetters kunnen dit nagaan!*
Dat was wel de druppel:quote:
quote:
hier nog eenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
Ik krijg er gewoon rillingen over mijn rug van!
Klopt idd...quote:Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
9/11
dit geloof je nooit.
ik lag de halve dag te pitten , geen radio of tv , ik kijk in de gids , stond er een film aangekondigd op SBS6 :
Eartquake in New York.
iets van 20:40 zet ik de tv aan op 6.
ik kijk die beelden en bedenk me dat dit er wel erg realistisch uitziet.
*ware internetters kunnen dit nagaan!*
ben je nou nog niet onder zeil ?!quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zit nu op zolder op de rand van m'n wireless bereik
Ohja ik zou gaan slapen
Ohw zo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel de druppel:
Vakantie:
Wespennest aan de stacaravan.
Twee buitjes, een van 8 dagen en 1 van 6 dagen en toen NY
Toen was ik er echt klaar mee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
Die topic gallery van deze pagina trouwens.
Stuur eens door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net de meest vage PM uit mijn FOK! historie binnen
Geen idee wat die gast gezopen of gerookt heeft
Soms lijkt mod zijn mij best gaaf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net de meest vage PM uit mijn FOK! historie binnen
Geen idee wat die gast gezopen of gerookt heeft
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
Ik had zaterdag trouwens ook iemand bij de auto staan, die was ook zo stoned als een garnaal, minstens!
Ik snapte mezelf geeneens meer toen ik even met hem in gesprek was.
Graseter , hoe smaakt zo'n inktvis nu ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.
Geen een fatsoenlijk woord.
Ik heb ook met jou gepraat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.
Geen een fatsoenlijk woord.
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
Ik had zaterdag trouwens ook iemand bij de auto staan, die was ook zo stoned als een garnaal, minstens!
Ik snapte mezelf geeneens meer toen ik even met hem in gesprek was.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Graseter , hoe smaakt zo'n inktvis nu ?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het geval
Geen hijs die avond. It was all beer.quote:
Echt, dat hoor ik over een jaar nog volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het geval
niet meer Helder, hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, samen met Engel. Jullie waren allebei niet meer helder.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen hijs die avond. It was all beer.
[..]
Echt, dat hoor ik over een jaar nog volgens mij.
nou , crocodile dundee weet het wel , die kreeg effe een pijlstaartrog in zn rug.quote:
Het was m'n eerste. Ik heb trouwens ook voor het eerst een meisje aangeraakt daar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet meer Helder, hoe kan dat nou
Het was wel de tofste meet ooit
Ik zag alleen een gitaar op de foto's waarom niet daarquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond jullie allebei erg tof trouwens
Ja zoiets, ik heb uitgerekend dat ik er minstens een krat moet hebben ingegoten .quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
Vergeet niet dat ik bijna 15u bier aan het drinken geweest ben.
met perenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
symph, wat vind jij van die delen-knop?
Dat! Check ook mijn sig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet meer Helder, hoe kan dat nou
Het was wel de tofste meet ooit
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik heb uitgerekend dat ik er minstens een krat moet hebben ingegoten .
Ik praatte nog platter Twents dat RoD
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag alleen een gitaar op de foto's waarom niet daar
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?![]()
Had je een capo en plectrum bij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mij
Guitarist moest toch de laatste trein hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mij
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?![]()
Nee, het ligt niet aan jou, en dan nog boven en beneden ook...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, oke... dan ligt het niet aan mij
plectrum wel, capo nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Had je een capo en plectrum bij?
Precies... het had klikbaar moeten zijn, niet met zo'n mouseoverquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou, en dan nog boven en beneden ook...
Ze is nu ipv van veel FOK!en, veel aan het twitterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het. Ik heb alleen geen idee waar het over ging.
Ja onvoorstelbaar scherp zelfsquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
HW was sowieso de held tijdens het ontbijt, zo'n kater en dan toch nog zo scherp zijn.
dat is echt een tof nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan had ik een net niet correcte versie van wonderwall kunnen spelen.
eenschquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... het had klikbaar moeten zijn, niet met zo'n mouseover
Trouwens, heeft een mono en ik mochten toch mod van FEE worden? Lijkt me best gaaf, waar kan ik solliciteren tegen die tijd? Of gaat dat een erebaantje voor een bestaande mod worden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar scherp zelfs
En mono een half krat bier achter zijn kiezen om 11 uur...
Met capo op 2e fret is het makkelijk. Ik moet slagritme alleen nog verbeteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt een tof nummer
Dat had me ws wel gelukt. Morgen eens proberen
Dat is al jaren een vast teamquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, heeft een mono en ik mochten toch mod van FEE worden? Lijkt me best gaaf, waar kan ik solliciteren tegen die tijd? Of gaat dat een erebaantje voor een bestaande mod worden?
Ow okee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is al jaren een vast team
we hebben dezelfde gitaar geloof ikquote:
Bass is wel vet. Ik zou het wel willen spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben dezelfde gitaar geloof ik
Ik ben overigens de laatste tijd alleen nog maar aan het bassen
zet nou eens echte muziek neer ajb.quote:
De eerste 20 seconden kan ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
Ow, en nog even oefenen voor de volgende meet, kom op, je kan het:
Is ook vet, ik ben volledig overgestapt van toetsen (mijn eigenlijke instrument) naar bas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bass is wel vet. Ik zou het wel willen spelen![]()
Als ik goed gitaar kan spelen ga ik waarschijnlijk een bass kopen. Ik speel nu half jaartje gitaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |