quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is er zo geweldig aan een fipo hebben?
Het feit dat het me niet lukt om het te halen, Benny. Dat maakt het een stuk interessanter.quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
blijf je wel recht lopen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn schoonouders zijn fantastisch
En dat meen ik
Ga nu een cocktail nemen
quote:Op maandag 27 september 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal ik vast een teneriefse collage inseinen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn schoonouders zijn fantastisch
En dat meen ik
Ga nu een cocktail nemen
Zit er ook al een octopus bij haar....quote:
Ik zou je tandarts er op aanspreken, die hoort vullingen te plaatsen, geen toffees.quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer![]()
Er viel een toffee uit m'n bek
quote:
Ik zou het niet weten, ik ben nog nooit geband.quote:Op maandag 27 september 2010 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat bans binnen een minuut gaan? Ik heb even gastmodje gespeeld, wat al niet hoort en ze zoeken het maar uit wat ze er mee willen.
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.quote:
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaakquote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.
En toen won ik. En toen zei ik dus 'fipo'.
Ik schaam me er nog voor..
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben roltrappen en anders stijl naar boven
blijf dan iig met beiden benen op de grondquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben roltrappen en anders stijl naar boven
Ga neuken, je raaskalt.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie ik mis jullie wel hoor
Nu niet meer, maar vroeger zei ik dat heel vaak, en nu soms nog wel eens...quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaak
wederzijdschquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Kutjepikandijvie ik mis jullie wel hoor
quote:Op maandag 27 september 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou je tandarts er op aanspreken, die hoort vullingen te plaatsen, geen toffees.
ik had je getackeld.quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er een keer op, dat ik naar huis liep met mijn vriend en dat hij ineens een sprint begon te trekken, waarna ik dat ook deed en het een soort wedstrijd werd wie het eerst thuis was.
En toen won ik. En toen zei ik dus 'fipo'.
Ik schaam me er nog voor..
Ik heb zelfs irl visitekaartjesquote:
Ik ken dat wel ja.quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Getrouwd zijn met iemand die ook op FOK! zit geeft af en toe ook rare dingen. Het "Opgelost, slotje" hoor ik vaak
Eenquote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ken dat wel ja.. Wij zeiden voorheen ook heel vaak 'kuttopic' als iemand een depressief onderwerp aansneed of iets dergelijks. Best gênant eigenlijk.
.
quote:
Een van mijn pleegdochters doet die smiley meerdere keren per dagquote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eensmiley nadoen is nog erger...
daar kun je ook niks aan doenquote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik kan irl erg goed dedoen, vind ik zelf.
Nah, mijn telefoonnummer hoeft hier niet te staanquote:
*wacht op foto's*quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef JJH het volgende:
Ik kan irl erg goed dedoen, vind ik zelf.
Ah, zijn we toch familie.quote:Op maandag 27 september 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn pleegdochters doet die smiley meerdere keren per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |