Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
een week lukt nog wel, maar dan wordt het zeuren.quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het geprobeerd op vakantie, maar nee is niet te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik wel.. en dat is misschien nog wel het erge eraanquote:Op maandag 27 september 2010 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpen
als ik echt op vakantie ben mis ik het ook niet.(al is het 3 of 4 weken)quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik heb het min of meer 4 weken volgehouden. En dat was niet de eerste keer dat ik op mijn woonplek lange tijd geen internet ter beschikking had..quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben juist blij als ik geen internet heb.
Dan zit ik gelukkig niet de hele tijd 8er de pc
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/squote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Ik zit dan ook niet de hele tijd te internetten ofzo... maar ik moet gewoon iig bij mijn mail kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
omfg de snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Wij waren als een van de eerste met 'snel' internet.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Nee?quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?
is te zien , geen wonder dat je zo laat binnenkomt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar wel een productieve dag gehad
Nieuws moet ik ook kunnen volgenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Toen was ik daar nog blij meequote:
op vakantie gebruik ik teletekstquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuws moet ik ook kunnen volgen
Anders heb ik na een tijdje het idee dat ik onder een steen heb gelegen ofzo
Ik ook... of gewoon aan het eind van de dag ff nu.nl checkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
op vakantie ben ik offline op iedere manierquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
Even speedtestje doen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was ik daar nog blij mee
En nu zit ik draadloos en haal ik 500 kb/s en bedraad 2 mb/s
quote:
Ik draai het alleen om.quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)
Dat is wel kicken. Laatst voor iemand Ubuntu opgehaald in 1,5 minuut (700 MB)
dat staat er ookquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagenquote:Op maandag 27 september 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op vakantie ben ik offline op iedere manier
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemenquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagen
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemen
toen was ik op vakantie...quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.
Dat lijkt me ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat is, samen met de dood van Lady Diana het enige waarvan ik nog weet waar ik was toen ik het hoorde.quote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik vind het wel fijn als ik geen inet op vakantie heb.
Kan dan tenminste genieten van de vakantie.
daarom kijk ik ook eens in de week cnn , om te kijken of ze toevallig nog ergens een a-bommetje hebben gedropt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.quote:Op maandag 27 september 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet
Je hoorde het toevallig ofzo?
Ik kwam thuis uit school, thee aan de keukentafel. Ik hoorde op de radio iets ove brand, ongeluk en wtc. Dus tv aan. Vlak daarna het tweed vliegtuig. Tot die avond laat vastgeplakt gezeten aan de tv.quote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.
Ik zette de tv aan en toen het tweede vliegtuig erin
mja, dan zit er wel een naar smaakje aan je vakantiequote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee mijn schoonvader belde totaal in paniek.
Ik zette de tv aan en toen het tweede vliegtuig erin
Waarom naar belgie?quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik sta er van te kijken
Da's best netjes hoor.quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik sta er van te kijken
Ja, ben zelfs eerder naar huis gegaan.quote:Op maandag 27 september 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
Trusten Bos en pgr
[..]
mja, dan zit er wel een naar smaakje aan je vakantie
En toen de rest van de dag/vakantie tv gekeken
Bij mij koos ie ook Brussel, terwijl ook Rotterdam mogelijk was...quote:Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef JJH het volgende:
Belgenland zal wel de dichtsbijzijnd zijn.
daardoor naar huis?quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ben zelfs eerder naar huis gegaan.
Het was al een kutvakantie door de regen en dit was de limit
Dát lijkt me bizar!quote:Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
9/11
dit geloof je nooit.
ik lag de halve dag te pitten , geen radio of tv , ik kijk in de gids , stond er een film aangekondigd op SBS6 :
Eartquake in New York.
iets van 20:40 zet ik de tv aan op 6.
ik kijk die beelden en bedenk me dat dit er wel erg realistisch uitziet.
*ware internetters kunnen dit nagaan!*
Dat was wel de druppel:quote:
quote:
hier nog eenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
Ik krijg er gewoon rillingen over mijn rug van!
Klopt idd...quote:Op maandag 27 september 2010 23:59 schreef kitao het volgende:
9/11
dit geloof je nooit.
ik lag de halve dag te pitten , geen radio of tv , ik kijk in de gids , stond er een film aangekondigd op SBS6 :
Eartquake in New York.
iets van 20:40 zet ik de tv aan op 6.
ik kijk die beelden en bedenk me dat dit er wel erg realistisch uitziet.
*ware internetters kunnen dit nagaan!*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |