Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
een week lukt nog wel, maar dan wordt het zeuren.quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ergens schuimbekkend ergens in een hoekje liggen als ik een week zonder internet zou moeten.
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het geprobeerd op vakantie, maar nee is niet te doenquote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik wel.. en dat is misschien nog wel het erge eraanquote:Op maandag 27 september 2010 23:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wtf, dat kan ik dan echt niet begrijpen
als ik echt op vakantie ben mis ik het ook niet.(al is het 3 of 4 weken)quote:Op maandag 27 september 2010 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar toen het zover was, was het best te doen
Ik heb het min of meer 4 weken volgehouden. En dat was niet de eerste keer dat ik op mijn woonplek lange tijd geen internet ter beschikking had..quote:Op maandag 27 september 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben juist blij als ik geen internet heb.
Dan zit ik gelukkig niet de hele tijd 8er de pc
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/squote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Ik zit dan ook niet de hele tijd te internetten ofzo... maar ik moet gewoon iig bij mijn mail kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben juist blij als ik geen internet heb.
Dan zit ik gelukkig niet de hele tijd 8er de pc
omfg de snelheidquote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Wij waren als een van de eerste met 'snel' internet.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had toen kabel en als iedereen in de straat zijn computer uit had, had ik een downloadsnelheid van 7 kb/s
Nee?quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Non argument. Dus als er geen internet is moet je achter een pc zitten?
is te zien , geen wonder dat je zo laat binnenkomt.quote:Op maandag 27 september 2010 23:34 schreef DeZwabber het volgende:
maar wel een productieve dag gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |