Nieuws moet ik ook kunnen volgenquote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef JJH het volgende:
Vakantie is wat anders, dan lees ik ook geen krant en kijk ook geen journaal. Echt even 2 of 3 weken he-le-maal niets. Maar verder heb ik altijd wel internet in de buurt. Ik denk dat wij een jaar of 10 geleden onze eerste aansluiting kregen, asdl was net beschikbaar in ieder geva.
Toen was ik daar nog blij meequote:
op vakantie gebruik ik teletekstquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nieuws moet ik ook kunnen volgen
Anders heb ik na een tijdje het idee dat ik onder een steen heb gelegen ofzo
Ik ook... of gewoon aan het eind van de dag ff nu.nl checkenquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
op vakantie ben ik offline op iedere manierquote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
op vakantie gebruik ik teletekst
Even speedtestje doen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen was ik daar nog blij mee
En nu zit ik draadloos en haal ik 500 kb/s en bedraad 2 mb/s
quote:
Ik draai het alleen om.quote:Op maandag 27 september 2010 23:33 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben juist blij als ik geen internet heb.
Dan zit ik gelukkig niet de hele tijd 8er de pc
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zoiets heb ik op mijn werk ook (glasvezel)
Dat is wel kicken. Laatst voor iemand Ubuntu opgehaald in 1,5 minuut (700 MB)
dat staat er ookquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagenquote:Op maandag 27 september 2010 23:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op vakantie ben ik offline op iedere manier
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemenquote:Op maandag 27 september 2010 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Ik draai het alleen om.
Er staat letterlijk dat je alleen achter de pc vandaan komt als je geen internet hebt.
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.quote:Op maandag 27 september 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nieuws wil ik altijd en overal volgen en niet te vergeten de voetbaluitslagen
Dan is het goed.quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, moet je ook niet heel letterlijk nemen
toen was ik op vakantie...quote:Op maandag 27 september 2010 23:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfs nieuws gaat op een laag pitje, ik zou zelfs zoiets als een 9/11 toevallig tegen moeten komen. Anders zou ik het missen.
Dat lijkt me ook nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat is, samen met de dood van Lady Diana het enige waarvan ik nog weet waar ik was toen ik het hoorde.quote:Op maandag 27 september 2010 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen was ik op vakantie...
Damn die vakantie vergeet ik nooit meer
Dat.quote:Op maandag 27 september 2010 23:45 schreef pgrferrari het volgende:
Maar ik vind het wel fijn als ik geen inet op vakantie heb.
Kan dan tenminste genieten van de vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |