Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.quote:
het steuntje helpt ook wel.quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vluggertje op het toilet... die met de rolstoelicoontje op de deur heeft meer ruimte
quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang daar geen grote paella-wok staat, ik zie het probleem niet. Anders hangen de garnalen aan je lippen.
ik kan niet tegen mn verlies , sorry.quote:Op maandag 27 september 2010 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]. Maar dan had ik met mijn poezelige neusje in de sneeuw gelegen!
Ze staat in een paella-wok?quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit in het restaurant en zit naar een nep lady gaga te kijken. En die moet nooit mee doen met een talentenjacht
OMGquote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit in het restaurant en zit naar een nep lady gaga te kijken. En die moet nooit mee doen met een talentenjacht
bummerquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Ga even aan me cocktail zuigen
zuig voorzichtig (en wel netjes slikken)quote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwangerquote:Op maandag 27 september 2010 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Jullie zijn gekkies
Helleuquote:
Van een cocktail wel?quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwanger
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, als je aan iets anders gaat zuigen word je nooit zwanger
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van een cocktail wel?
hihi, ik zei cock tail
quote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van een cocktail wel?