ben je nou nog niet onder zeil ?!quote:Op maandag 27 september 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zit nu op zolder op de rand van m'n wireless bereik
Ohja ik zou gaan slapen
Ohw zo...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was wel de druppel:
Vakantie:
Wespennest aan de stacaravan.
Twee buitjes, een van 8 dagen en 1 van 6 dagen en toen NY
Toen was ik er echt klaar mee
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:04 schreef JJH het volgende:
Die topic gallery van deze pagina trouwens.
Stuur eens door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net de meest vage PM uit mijn FOK! historie binnen
Geen idee wat die gast gezopen of gerookt heeft
Soms lijkt mod zijn mij best gaaf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg net de meest vage PM uit mijn FOK! historie binnen
Geen idee wat die gast gezopen of gerookt heeft
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
Ik had zaterdag trouwens ook iemand bij de auto staan, die was ook zo stoned als een garnaal, minstens!
Ik snapte mezelf geeneens meer toen ik even met hem in gesprek was.
Graseter , hoe smaakt zo'n inktvis nu ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.
Geen een fatsoenlijk woord.
Ik heb ook met jou gepraat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Toen jij tegen mij ging praten op de meet.
Geen een fatsoenlijk woord.
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het gevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:12 schreef JJH het volgende:
Ik had zaterdag trouwens ook iemand bij de auto staan, die was ook zo stoned als een garnaal, minstens!
Ik snapte mezelf geeneens meer toen ik even met hem in gesprek was.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:16 schreef kitao het volgende:
[..]
Graseter , hoe smaakt zo'n inktvis nu ?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het geval
Geen hijs die avond. It was all beer.quote:
Echt, dat hoor ik over een jaar nog volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe aan het eind van de meet was dat ook het geval
niet meer Helder, hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja, samen met Engel. Jullie waren allebei niet meer helder.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen hijs die avond. It was all beer.
[..]
Echt, dat hoor ik over een jaar nog volgens mij.
nou , crocodile dundee weet het wel , die kreeg effe een pijlstaartrog in zn rug.quote:
Het was m'n eerste. Ik heb trouwens ook voor het eerst een meisje aangeraakt daar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet meer Helder, hoe kan dat nou
Het was wel de tofste meet ooit
Ik zag alleen een gitaar op de foto's waarom niet daarquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:22 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond jullie allebei erg tof trouwens
Ja zoiets, ik heb uitgerekend dat ik er minstens een krat moet hebben ingegoten .quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef JJH het volgende:
Vergeet niet dat ik bijna 15u bier aan het drinken geweest ben.
met perenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
symph, wat vind jij van die delen-knop?
Dat! Check ook mijn sig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet meer Helder, hoe kan dat nou
Het was wel de tofste meet ooit
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja zoiets, ik heb uitgerekend dat ik er minstens een krat moet hebben ingegoten .
Ik praatte nog platter Twents dat RoD
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag alleen een gitaar op de foto's waarom niet daar
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?![]()
Had je een capo en plectrum bij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mij
Guitarist moest toch de laatste trein hebben?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou gaan spelen, maar de hoeveelheid aanspreekbare mensen was wat minder, en Guitarist was al weg volgens mij
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
HW: Hé wie heeft Finkers uitgenodigd?![]()
Nee, het ligt niet aan jou, en dan nog boven en beneden ook...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, oke... dan ligt het niet aan mij
plectrum wel, capo nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Had je een capo en plectrum bij?
Precies... het had klikbaar moeten zijn, niet met zo'n mouseoverquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet aan jou, en dan nog boven en beneden ook...
Ze is nu ipv van veel FOK!en, veel aan het twitterenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het. Ik heb alleen geen idee waar het over ging.
Ja onvoorstelbaar scherp zelfsquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
HW was sowieso de held tijdens het ontbijt, zo'n kater en dan toch nog zo scherp zijn.
dat is echt een tof nummerquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan had ik een net niet correcte versie van wonderwall kunnen spelen.
eenschquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies... het had klikbaar moeten zijn, niet met zo'n mouseover
Trouwens, heeft een mono en ik mochten toch mod van FEE worden? Lijkt me best gaaf, waar kan ik solliciteren tegen die tijd? Of gaat dat een erebaantje voor een bestaande mod worden?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja onvoorstelbaar scherp zelfs
En mono een half krat bier achter zijn kiezen om 11 uur...
Met capo op 2e fret is het makkelijk. Ik moet slagritme alleen nog verbeteren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is echt een tof nummer
Dat had me ws wel gelukt. Morgen eens proberen
Dat is al jaren een vast teamquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens, heeft een mono en ik mochten toch mod van FEE worden? Lijkt me best gaaf, waar kan ik solliciteren tegen die tijd? Of gaat dat een erebaantje voor een bestaande mod worden?
Ow okee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is al jaren een vast team
we hebben dezelfde gitaar geloof ikquote:
Bass is wel vet. Ik zou het wel willen spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben dezelfde gitaar geloof ik
Ik ben overigens de laatste tijd alleen nog maar aan het bassen
zet nou eens echte muziek neer ajb.quote:
De eerste 20 seconden kan ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef Symphonic het volgende:
Ow, en nog even oefenen voor de volgende meet, kom op, je kan het:
Is ook vet, ik ben volledig overgestapt van toetsen (mijn eigenlijke instrument) naar bas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bass is wel vet. Ik zou het wel willen spelen![]()
Als ik goed gitaar kan spelen ga ik waarschijnlijk een bass kopen. Ik speel nu half jaartje gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |