SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door LastRequest op 27-09-2010 14:03:26 ]The rock candy's melted, only diamonds now remain
Strebertjequote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef Rituals het volgende:
Niet lui. Ben zelfs al bezig voor m'n tentamen.
Heb ik van t weekend ook gedaan, alleen nu heb ik iets aan m'n rug en kan ik niet zo lang zitten.. of liggen.. of staan.. of wat dan ook.. Dus ben meer tijd kwijt met een minder pijnlijke houding vinden dan daadwerkelijk iets doenquote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou luiheid.. Om dat te veranderen heb ik maar eens een weekplanning gemaakt
Prioriteiten stellen LR, prioriteitenquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik van t weekend ook gedaan, alleen nu heb ik iets aan m'n rug en kan ik niet zo lang zitten.. of liggen.. of staan.. of wat dan ook.. Dus ben meer tijd kwijt met een minder pijnlijke houding vinden dan daadwerkelijk iets doen
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komenquote:Can. 351 - § 1 Om tot Kardinaal verheven te worden, worden door de Paus vrij mannen uitgekozen die ten minste de priesterwijding ontvangen hebben en uitmunten in de leer, de zeden, in vroomheid en in wijs oordeel bij het behandelen van zaken
Nee, de Ketchup song bedoelde ikquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo! Wanneer heb je tentamen? Waarover?
Woensdag nog steeds een go, trouwens?quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef Californium het volgende:
oh, hai
Druk, dus denk dat ik ook even een planning ga maken voor deze week, en me er dan aan houden
Hai Lieffiequote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komen
Er staat niet bij wat er onder zeden verstaan wordt is het wel?quote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zover ik weet wel... even zorgen dat ik alles voor donderdag gewoon morgen klaar heb (of donderdagmorgenquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woensdag nog steeds een go, trouwens?
Oh. Ik voelde net een intense band tussen onsquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, de Ketchup song bedoelde ikeerste tentamen is pas 20 december ofzo.. Of naja eerste twee want heb er die dag 2
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Sander het volgende:
Tetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:Tstst, je moet nu al het werk van LR erbij doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LR moet zich een strakker aan de planning houden!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Nope, maar vindt het wel grappig dat er staat dat de persoon moet uitblinken in zeden, terwijl je zou verwachten dat het juist het uitblinken in zedenloosheid moet zijnquote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat niet bij wat er onder zeden verstaan wordt is het wel?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Sander het volgende:
Tetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:Ze heeft een puffy nipple!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dan blaas ik de andere wel wat bij!quote:
Mooizo, hier ook ff melden dat ik eventueel wat later ben donderdag ochtendquote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
zover ik weet wel... even zorgen dat ik alles voor donderdag gewoon morgen klaar heb (of donderdagmorgen)
Jij hebt plannenquote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooizo, hier ook ff melden dat ik eventueel wat later ben donderdag ochtend
Goed dat ik het weet, kan ik me voorbereidenquote:
Bitch, we's gonna party till we motherfucking dropquote:Op maandag 27 september 2010 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet, kan ik me voorbereiden
Niet en public hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch, we's gonna party till we motherfucking drop
Superleuk! Hopelijk gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[RLS SC # 925] De MaandagMorgenBlues
Crossposten!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet en public heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan we zo doen
![]()
quote:Op maandag 27 september 2010 14:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet en public heKleffe lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik hoop het voor jullie!quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crossposten!
Aldenhof, in het bejaardengedeelte!quote:Op maandag 27 september 2010 14:07 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik hoop het voor jullie!Fijne locatie?
Gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aldenhof, in het bejaardengedeelte!
Wel goed voor de sociale contactenquote:Op maandag 27 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je richting de a73 woont, heb je daar verdomd mooie huisjes/flatjes met mooi uitzicht (mooie natuur)quote:Op maandag 27 september 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen begon jijquote:
Pas maar op, straks gaan we ook onaardig tegen jou doenquote:Op maandag 27 september 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toen begon jij![]()
Jullie zijn gewoon een gemeen duo.
Ow noeeeeeeeeesquote:Op maandag 27 september 2010 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan we ook onaardig tegen jou doen
spreek voor jezelf.. hoe kan ik nu onaardig toen tegen hostiquote:Op maandag 27 september 2010 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas maar op, straks gaan we ook onaardig tegen jou doen
quote:Op maandag 27 september 2010 14:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
spreek voor jezelf.. hoe kan ik nu onaardig toen tegen hosti
Naast staddijk! Dus daar ja!quote:Op maandag 27 september 2010 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je richting de a73 woont, heb je daar verdomd mooie huisjes/flatjes met mooi uitzicht (mooie natuur)
Tof
Tof joh, eens per week fiets ik daar wel eens, zal naar jullie zwaaienquote:Op maandag 27 september 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naast staddijk! Dus daar ja!
Kom dan gewoon op de koffie!quote:Op maandag 27 september 2010 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tof joh, eens per week fiets ik daar wel eens, zal naar jullie zwaaien
Meestal richting mijn werk, weinig tijd. Anders kom ik wel een keer op de terugweg aan, neem ik meteen die al lang beloofde wietcakequote:Op maandag 27 september 2010 14:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kom dan gewoon op de koffie!
Gewoon een huisje, niet echt goedkoop, maar het is ook niet dat de aangepaste woningen voor het oprapen zijn.quote:Op maandag 27 september 2010 14:18 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, maar als je nu heel snel, en goedkoop een appartement kunt krijgen in een mooie omgeving, dan is dat toch vrij prima, of niet?
Ja precies, boodschappen en zulks doen we toch niet met de fiets. En we zijn al zoiets aan het zoeken. Nou ja, aan het regelen dat we urgentie kregen, toen hadden we urgentie en verviel de indicatie aangepast wonen. En nu belde iemand van de gemeente over die indicatie aangepast wonen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, daaromEn een mooie omgeving vind ik persoonlijk ook wel belangrijk. En volgens mij zijn jullie nu een maand of 3 bezig met kijken ofzo? Dan is dit toch best snel of niet
Oh, dus vervalt die indicatie op dat huis, of vervalt hij voor jullie en zijn ze nu te laat met het aanbieden?quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja precies, boodschappen en zulks doen we toch niet met de fiets. En we zijn al zoiets aan het zoeken. Nou ja, aan het regelen dat we urgentie kregen, toen hadden we urgentie en verviel de indicatie aangepast wonen. En nu belde iemand van de gemeente over die indicatie aangepast wonen.
Say what?quote:Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef Editeur het volgende:
Iemand al kaartjes voor die fllm geroggeld?
Geen idee, de meneer van de gemeente ging wel even bellen naar de woningbouwcorporatie, want die vond het nergens op slaan dat het is of urgentie of indicatie. Die hebben we nog niet gesproken, maar wel degene van de woningbouwcorporatie die daarover gaat en die ging gelijk afspraken maken. Normaal doet de meneer van de gemeente die laysa sprak niet eens aan contact met clienten dus die zal wel een dikke vinger hebben in de brokkelpap!quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, dus vervalt die indicatie op dat huis, of vervalt hij voor jullie en zijn ze nu te laat met het aanbieden?
Nouja, dan duimen we ff mee tochquote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee, de meneer van de gemeente ging wel even bellen naar de woningbouwcorporatie, want die vond het nergens op slaan dat het is of urgentie of indicatie. Die hebben we nog niet gesproken, maar wel degene van de woningbouwcorporatie die daarover gaat en die ging gelijk afspraken maken. Normaal doet de meneer van de gemeente die laysa sprak niet eens aan contact met clienten dus die zal wel een dikke vinger hebben in de brokkelpap!
'Killer inside me', een thriller waar je als Fokker! kaartjes voor kan krijgenquote:
Ah, wie ben je, wat doe je, waar woon je, en voor swarma: pics?quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef xJustgirlie het volgende:
Zoo, net dit topic + vorig Nijmegen topic doorgelezen.
Yes I'm new here
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef xJustgirlie het volgende:
Zoo, net dit topic + vorig Nijmegen topic doorgelezen.
Yes I'm new here
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, wie ben je, wat doe je, waar woon je, en voor swarma: pics?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Hoezoooooo?quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!
Nee heb ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
En dan toch het lef hebben om mee te posten
Heb je tattoo's?
Maar we zijn heul leif hoor, als je ons eenmaal kentquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Neh niet echt, is het de moeite nu nog te doen?quote:
Leeftijd, status, opleiding, inkomen, maten?quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.
Dit is ook wel een unicum hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch welquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Editeur het volgende:
Jow wat is er serieus mis met tattoo's?
Welke forums?quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Hoezo generalisatiequote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch wel
Met een hoog niveau.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dit is ook wel een unicum hoorZo snel gaat het niet vaak meer..
Opleiding?quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Met een hoog niveau.![]()
Die woorden die hier gebruikt worden, pfoe. Dan lijkt het net alsof ik op school zit joh.
www.beautygloss.nlquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij moeilijke woorden gebruiken
Wtf is beautygloss?
Goed feitjequote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
Ontdekking van de dag, het Noorse alfabet gaan van A tot Å
Niet dat jij weet neequote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen tattoo's
En Editeur, lees maar even terug en zie de PI
Wow, ander onderwerp blijkbaarquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm blijkbaar is er bij de sshn ook nog eens verschil tussen boekstaetedreef en boekstaetehof, die laatste is alleen via entree en die eerste heeft dus toch wel 2 kamer appartementen.. of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd? Hij stond iig bij de toegewezen wooneenheden gewoon bij de normale en niet bij appartementen.. En dan heet het ook Welgelegen ipv boekstaetedreef..
[ afbeelding ] Die of deze
[ afbeelding ]
Is vorige week dus gegaan naar iemand met net zoveel inschrijftijd als ons, maar dat was nummer 151 ofzo dus weet nu niet welke van de twee het is, ik baal dat ik er niet iedere week aan denk om te kijken
quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Not this shit again![]()
[ afbeelding ]
Op sterrebosch komt er binnenkort een puik app vrijquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm blijkbaar is er bij de sshn ook nog eens verschil tussen boekstaetedreef en boekstaetehof, die laatste is alleen via entree en die eerste heeft dus toch wel 2 kamer appartementen.. of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd? Hij stond iig bij de toegewezen wooneenheden gewoon bij de normale en niet bij appartementen.. En dan heet het ook Welgelegen ipv boekstaetedreef..
[ afbeelding ]
Is vorige week dus gegaan naar iemand met net zoveel inschrijftijd als ons, maar dat was nummer 151 ofzo dus weet nu niet welke van de twee het is, ik baal dat ik er niet iedere week aan denk om te kijken
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto jaquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Hier iemand nog trouwens die zaterdag naar Stretto/van Buren gaat?
Twee persoons?quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op sterrebosch komt er binnenkort een puik app vrij
ik kom dan ook wel ff langs als je er toch bentquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto ja
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto ja
ik toevalligquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Nou, euhm, ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Niet alleen daarover ging het snel tochquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef AMDB het volgende:
Het gaat wel snel hier vandaag, en dat allemaal vanwege een aantal tattoeages.
Tattoo's kunnen zeker wel sexy zijn bij vrouwen, ook hele armen getattoeëerd kunnen mooi zijn, maar niet helemaal mijn smaak
Nee van origine voor één persoon ontworpen, maar wanneer beiden student zijn op moment van samenwoning is dat toegestaan.quote:
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt dan aan jezelf. Moet je maar aangeven waar je grenzen liggen hè.
Straks laat ze ook nog een tattoo zettenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?
Nee hoor, ik zeg alleen dat je een nachtje uit zo leuk maakt als je zelf wilt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he, jij moet de foto hier plaatsen, en dan herkennen wij jou wel ipv andersomquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Heb jij ergens een foto dan?
Moet ik wel eerst snel een tatoeage laten zettenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik haat verrassingenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he, jij moet de foto hier plaatsen, en dan herkennen wij jou wel ipv andersom
Dit is idd welgelegen en de straat heet de boeksteatedreefquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dan, de Fuik?quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Difficult het volgende:
Persoonlijk vind ik geen één kroeg op de Molenstraat echt gezellig
Hey, zoiets heeft mijn zus ookquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst snel een tatoeage laten zettenIk denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, classy plek voor een tat.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, tribals zijn dus inderdaad vreselijk ordinairquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag bij de SSHN zowiezo niet.... Behalve als je het weer mooi wit schildert zodra je weg gaatquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al een nieuw appartement willen omdat ik leuke kleurtjes op de muur zou willen en dingen opnieuw zou willen inrichten en een nieuwe bank zou willen kopen
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinkenquote:
Ben daar nog nooit geweestquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinken
Wijfquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al een nieuw appartement willen omdat ik leuke kleurtjes op de muur zou willen en dingen opnieuw zou willen inrichten en een nieuwe bank zou willen kopen
Allebei van de sshnquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahha! maar welke van de twee was het nu? de bovenste? want die is nog best ruim voor sshn?
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweestWat voor sfeer hangt er/ wat voor slag mensen komt er
+ soms compagnie of dollars of shamrock ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinken
Maar je bent 16 en gaat dan graag naar de Stretto/Van Buren. Tja, hoort bij de leeftijd he?quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je een nachtje uit zo leuk maakt als je zelf wilt.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!
Speciaalbieren
quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!
Speciaalbieren
je kan toch altijd n nieuwe bank kopenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klopt! zijn er maar een stuk of 6 ofzo die ik groot genoeg vind eigenlijk. Dat zijn gouveneur / een paar bij Galgenveld (zijn er een paar echt enorm met 3 slaapkamersquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
I knowmaar ik was benieuwd welke het was geweest.. Want die bovenste komt nog wel in aanmerking voor onze wensen zeg maar
Ik bedoelde niet specifiek daar, ik bedoel in het algemeen, je kan alles zelf gezellig maken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je bent 16 en gaat dan graag naar de Stretto/Van Buren. Tja, hoort bij de leeftijd he?![]()
Niets mis mee, vaak genoeg geweest toen ik nog niet antiek was hoor![]()
Yash is gewoon een saaie huismus, kan ze ook niets aan doen.
dan kan je alsnog een pic plaaatsen natuurlijkquote:
Elke kroeg moet je wel met vrienden heen gaan, mij lijkt het allemaal niet gezellig in je eentje.quote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Samson moet je wel met vrienden heen gaan denk ik, alleen lijkt het me niet zo boeiend
Compagnie heb ik niet zoveel mee, Dollars is gezellig als er een bandje staat te spelenquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
+ soms compagnie of dollars of shamrock ofzo
quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben er eik maar 2 of 3, omdat IB zo fucking kieskeurig is
Had gekund ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan je alsnog een pic plaaatsen natuurlijk
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wiltquote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Elke kroeg moet je wel met vrienden heen gaan, mij lijkt het allemaal niet gezellig in je eentje.
Compagnie kom ik eigenlijk ook alleen met collega'squote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Difficult het volgende:
[..]
Compagnie heb ik niet zoveel mee, Dollars is gezellig als er een bandje staat te spelen
Shamrock kom ik alleen met de zomerfeesten
Met anderen jaquote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wilt
Nee, Samson is echt een 'kroeg', en iedereen zit daar aan tafels. Zonder vrienden zit je dus alleen, of met de stamgasten
Dat zou mooi zijn mên! Hopen dat jullie snel meer horen!quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Crossposten!
Ja maar de 2e keer was het een andere met volgens IB hele rare kleine kamers.. Ik had er eik wel op willen reageren.. Maar aan de andere kant.. die kamers waren idd maar 1,50 bij 1,50 ofzo.. dan heb je er nog niet veel aan..quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze er bijna nooit opkomen
hoewel die ene op galgenveld met die kinderkamer (ik hab geen kind nee
) er nu al 2 keer op is geweest vlak achter elkaar
Als het goed is staat er bovenaan je scherm een balkje met deze knopjes:quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef xJustgirlie het volgende:
Even offtopic, maar hoe the fuck werk je je profiel bij?
welke van de 6?quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Als het goed is staat er bovenaan je scherm een balkje met deze knopjes:
log uit | abonnementen | profiel | opties | reset sessie | zoeken
Daar dus
Blauwe hand ben ik nog nooit geweest! wat voor een kroeg is dat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Compagnie kom ik eigenlijk ook alleen met collega'skom ook nog wel eens bij de Blauwe hand ofzo...
1,75 bij 2,40 was de kleinstequote:Op maandag 27 september 2010 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar de 2e keer was het een andere met volgens IB hele rare kleine kamers.. Ik had er eik wel op willen reageren.. Maar aan de andere kant.. die kamers waren idd maar 1,50 bij 1,50 ofzo.. dan heb je er nog niet veel aan..
Trampstampquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super knus en gezellig als je met je maten wil bijkletsen. Plus veeeel soorten lekker bierquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Difficult het volgende:
[..]
Blauwe hand ben ik nog nooit geweest! wat voor een kroeg is dat?
We wonen al samen he, dus dan ga ik niet genoegen nemen met iets waar ik niet happy van wordtquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
1,75 bij 2,40 was de kleinstetis niet groot, maar je kunt er een troepkamer van maken of een studeerkamer ofzo, en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik vind dat jet het op een gegeven moment maar moet je het maar doen met wat je krijgt aangeboden
bij sshn is niet zoveel keus en via entree maak ik nog lang geen kans
Natuurlijk zal ik niet reageren of iets waar ik niet wil... maar zoiets zou ik niet laten schieten
![]()
Ja, ik vond het allemaal ook wel meevallenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
1,75 bij 2,40 was de kleinstetis niet groot, maar je kunt er een troepkamer van maken of een studeerkamer ofzo, en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar op een gegeven moment moet je het maar doen met wat je krijgt aangeboden
bij sshn is niet zoveel keus en via entree maak ik nog lang geen kans
daarom zeg ik, ik weet niet hoe het bij jullie zit...quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We wonen al samen he, dus dan ga ik niet genoegen nemen met iets waar ik niet happy van wordt
In het steegje meteen links naast het Waaggebouw, op de hoekquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Difficult het volgende:
Klinkt als de moeite waard om een keer heen te lopen, waar zit het ergens?
Is ook, en dat zal het verschil zijn met jullie situatiequote:Op maandag 27 september 2010 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom zeg ik, ik weet niet hoe het bij jullie zit...
Je lijkt wel een opa johquote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is ook, en dat zal het verschil zijn met jullie situatieOverigens is de ruimde die we naast de kamer op zich hebben, en de rust ook wel echt een pre hier
O dus als er een geen plek is kan je gewoon kan ik gewoon richting grote markt lopen :pquote:Op maandag 27 september 2010 15:20 schreef morgane het volgende:
[..]
In het steegje meteen links naast het Waaggebouw, op de hoek
Ik kan mij tandarts maar tot half 1 bereiken voor afspraken, als ik later bel krijg ik een antwoordapparaatquote:
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 27 september 2010 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoor jij trouwens niet in college te zitten
Het lijkt er meer op dat je constant zit te fokken..quote:
heb je nu al n fotoquote:Op maandag 27 september 2010 15:35 schreef xJustgirlie het volgende:
Ik moet lachen om reclame op radio.
'Schat, zullen we het weer eens doen?'
'Ja dat is inderdaad veel te lang geleden.'
'Ja want het was altijd zo leuk he?'
'Zullen we Bart en Ingrid dan ook vragen?'
'Met zn vieren? Dat is al helemaaaaal leuk.'
*Bowlen met vrienden. Dat zou je vaker moeten doen.*
REchtsquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Ergens gepost. Ga maar zoeken.
Je bent pas echt hip en ordinair als je in een kroeg een plattegrond van de SSHN op je reet laat zetten!quote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef Editeur het volgende:
Kamerafmetingen, tattoo's en kroegen. Gezellig vandaag in Nijmegen
Nou daar worden continue foto's gepost.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen het ene en het andere openbare topic?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent pas echt hip en ordinair als je in een kroeg een plattegrond van de SSHN op je reet laat zetten!
Met dit tempo zijn we toch bijna aan het volgende topic toequote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nou daar worden continue foto's gepost.
Ja, wtf, heb je hier al een nieuw topic na 15 pagina's?quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Met dit tempo zijn we toch bijna aan het volgende topic toe
Ik dacht er net aanquote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Editeur misschien is het handiger om die foto weg te halen als ze het niet wil
tis ook maar de vraag of het mag
Mja, maar via je Active Topics is hij toch net zo goed te vindenquote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nou daar worden continue foto's gepost.
Swarm edit sneller dan jij kan posten!quote:
zie sigquote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarm edit sneller dan jij kan posten!
Ja, het gaat me ook niet of iemand 'm vindt, want na lang zoeken op Hyves vind je me daar uiteindelijk ook wel (en wat maakt het uit of je 't hier op FOK kan zien of op Hyves?), maar het staat gewoon zo raar opeens een foto van iemand in een topic waar verder geen foto's worden gepost, terwijl dat andere topic ervoor is. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, maar via je Active Topics is hij toch net zo goed te vinden
Ik heb ook maar 1 handquote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarm edit sneller dan jij kan posten!
LoLLEReINZ! LOLLERCOASTERCopyright! Eindbaas! Mag je wel op fok zetten maar niet in een rapport!quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef royjn het volgende:
Zo rapport waar je een nacht voor doorhaalt is ook de grond in geboord door de klant.
Goed voor de motivatie
Yep.quote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
ik neem trouwens aan dat jullie allemaal in Nijmegen/omstreken wonen?
Is wel de bedoelingquote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
Zoietsquote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
In het buitenland. Aangezien hij zei dat wanneer hij terug was in Nederland direct een biermenu tot zich te nemenquote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Difficult het volgende:
Alleen AMDB woont momenteel niet in nijmegen of omstreken geloof ik ?
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?quote:
De moeite ook niet ;Dquote:
Truequote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?
Haha, allemaal handjes opsteken die het niet met zijn zusje heeft gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, als ik een jongen was zou ik echt zooo jouw zusje doen..
Brakkenstein boven allesquote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?
Haha, maffe dorpsbewoners ook altijd!quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
TrueNijmegen-noord jeweetzelluuuuuufffff
Heyendaal! Ook namens Swine!quote:
BestFriendForever voor altijdquote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Ach wat leuk, daar woont mijn BFF voor altijdd
Ik moest uitzoomen tot ik heel Nederland kon zien voordat Nijmegen op de kaart verscheen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)en,+Utrecht&t=h&z=14
Het is inderdaad bijzonder koutquote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef vogelkooi het volgende:
Komt door het weer, kout en nat. Lekker fokken.
owja, mischien leuk om te lezen: http://en.wikipedia.org/w(...)their_own_inventions Wel toepasselijk na het nieuws over de dood van de Segway baas die ook overleed aan zijn eigen uitvinding.quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heyendaal! Ook namens Swine! & vogelkooi
Niet echt meerquote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
Eens, alles wat op m'n to-do-list stond waarvoor ik naar buiten moest is meteen geschraptquote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef vogelkooi het volgende:
Komt door het weer, kout en nat. Lekker fokken.
Nederland is ook zo grootquote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik moest uitzoomen tot ik heel Nederland kon zien voordat Nijmegen op de kaart verscheen!
Zo koudt dat ik niet meer normal kan tiepen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is inderdaad bijzonder kout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
whehehequote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
owja, mischien leuk om te lezen: http://en.wikipedia.org/w(...)their_own_inventions Wel toepasselijk na het nieuws over de dood van de Segway baas die ook overleed aan zijn eigen uitvinding.
Ja, veel mensen denken dat ie daaraan gestorven is, maar de bofferdtd had het overleeft!quote:Pilarros of Athens (circa 550 BC), according to legend, was the first to be roasted in the brazen bull he made for Phalaris of Sicily for executing criminals, although he was taken out before he died.[24]
Ik zit daar ook een beetje tussen.....quote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef swarmahoer het volgende:
waar woon ik eigelijkcentrum of oost ofzo
?
Hunnerberg it isquote:Op maandag 27 september 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_en_buurten_in_Nijmegen
Zo dat zijn de wijken/buurten van Nijmegen! Weet je gelijk welke hood je represent jo!
quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heyendaal! Ook namens Swine!
Welke?quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Da's mooi klotequote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef royjn het volgende:
Zo rapport waar je een nacht voor doorhaalt is ook de grond in geboord door de klant.
Goed voor de motivatie
Riant pand daar? Mooie locatie!quote:Op maandag 27 september 2010 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
Bijleveldsingel
wijk 01 Stadscentrum; straatcode 03484
Raadsbesluit d.d. 4 maart 1905;
Raadsbesluit d.d. 9 juli 1924
"In 1896 (zie R.V. blz. 116 e.v.) verwierp de Gemeenteraad een voorstel om een straat te noemen naar Mr. François Pierre Bijleveld, Burgemeester van Nijmegen van 1837-1875, geboren te Middelburg, 26 Januari 1797, overleden te Nijmegen, 13 September 1878.
Noch in het voorstel van B. en W. tot het R. van 4 Maart 1905, noch in het R.V. wordt de naam van dezen burgemeester genoemd. (Zie verder R.V. 1904, bladz. 72 en 86)
Zijn zoon, Mr. Pieter Claude Bijleveld, geboren te Nijmegen, 2 Augustus 1828 en aldaar overleden 22 September 1898, was Burgemeester van Nijmegen van 1875-1898." (Teunissen 1933)
"Mr. François Pierre Bijleveld (R.N.L.), geb. Middelburg 26.1.1797, burgemeester 1837-1874, overl. Nijmegen 13.9.1878.
Mr. Pieter Claude Bijleveld (O.O.N.), geb. Nijmegen 28.8.1828, burgemeester 1875-1898, overl. 22.9.1898." (Leseman 2001)
Voordat hij zijn vader opvolgde in Nijmegen was mr. Pieter Claude Bijleveld burgemeester van Beusichem (1855-1868) en Zaltbommel (1868-1874). In Beusichem is een Burgemeester Bijleveldstraat.
Zijn jongste broer mr. Jean François Bijleveld (Nijmegen 23 april 1837 – Arnhem 1 maart 1905) was gemeenteraadslid en wethouder in Arnhem en rijksrachivaris in Gelderland; zie www.dbnl.org/tekst.
Op de plattegrond uit 1900 staat tussen Waldeck Pyrmontsingel, Wilhelminasingel, Oranjesingel en het laatste deel van de Daalseweg (Prins Hendrikstraat) nog het Militair Exercitie Terrein vermeld.
zie Bijleveldstraat, Oldenbarneveldstraat
centrum dus
Boven cafe de Mutsquote:Op maandag 27 september 2010 16:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Woon je in Brakkenstein? Waar?
3,5 jaar boven de Schlecker gewoond
Hoe kon ik dat missen?! Ik kijk altijd 14-jarige meisjes op hyves.quote:Op maandag 27 september 2010 16:08 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Je loopt achter, check Hyves van 14jarige breezersletjes en je weet wat ik bedoel.
Naah, die kom je toch weleens tegen?quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef Editeur het volgende:
[..]
Boven cafe de Muts![]()
[..]
Hoe kon ik dat missen?! Ik kijk altijd 14-jarige meisjes op hyves.
Thanx cheffiequote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Meesterchef het volgende:
Zo ook weer een uurtje wakker. Shiiit wat is d'r ineens veel gepost... gefeliciteerd Laysa!
Alleen: " IckK ben nii Arr0ganTquote:Op maandag 27 september 2010 16:31 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Naah, die kom je toch weleens tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |