Je bent pas echt hip en ordinair als je in een kroeg een plattegrond van de SSHN op je reet laat zetten!quote:Op maandag 27 september 2010 15:40 schreef Editeur het volgende:
Kamerafmetingen, tattoo's en kroegen. Gezellig vandaag in Nijmegen
Nou daar worden continue foto's gepost.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen het ene en het andere openbare topic?
quote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent pas echt hip en ordinair als je in een kroeg een plattegrond van de SSHN op je reet laat zetten!
Met dit tempo zijn we toch bijna aan het volgende topic toequote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nou daar worden continue foto's gepost.
Ja, wtf, heb je hier al een nieuw topic na 15 pagina's?quote:Op maandag 27 september 2010 15:44 schreef Editeur het volgende:
[..]
Met dit tempo zijn we toch bijna aan het volgende topic toe
Ik dacht er net aanquote:Op maandag 27 september 2010 15:45 schreef Laysa het volgende:
Editeur misschien is het handiger om die foto weg te halen als ze het niet wil
tis ook maar de vraag of het mag
Mja, maar via je Active Topics is hij toch net zo goed te vindenquote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nou daar worden continue foto's gepost.
Swarm edit sneller dan jij kan posten!quote:
zie sigquote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarm edit sneller dan jij kan posten!
Ja, het gaat me ook niet of iemand 'm vindt, want na lang zoeken op Hyves vind je me daar uiteindelijk ook wel (en wat maakt het uit of je 't hier op FOK kan zien of op Hyves?), maar het staat gewoon zo raar opeens een foto van iemand in een topic waar verder geen foto's worden gepost, terwijl dat andere topic ervoor is. Zo bedoelde ik het meer.quote:Op maandag 27 september 2010 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, maar via je Active Topics is hij toch net zo goed te vinden
Ik heb ook maar 1 handquote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarm edit sneller dan jij kan posten!
LoLLEReINZ! LOLLERCOASTERCopyright! Eindbaas! Mag je wel op fok zetten maar niet in een rapport!quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef royjn het volgende:
Zo rapport waar je een nacht voor doorhaalt is ook de grond in geboord door de klant.
Goed voor de motivatie
Yep.quote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
ik neem trouwens aan dat jullie allemaal in Nijmegen/omstreken wonen?
Is wel de bedoelingquote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
ik neem trouwens aan dat jullie allemaal in Nijmegen/omstreken wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |