Ja, ik vond het allemaal ook wel meevallenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
1,75 bij 2,40 was de kleinstetis niet groot, maar je kunt er een troepkamer van maken of een studeerkamer ofzo, en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar op een gegeven moment moet je het maar doen met wat je krijgt aangeboden
bij sshn is niet zoveel keus en via entree maak ik nog lang geen kans
daarom zeg ik, ik weet niet hoe het bij jullie zit...quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We wonen al samen he, dus dan ga ik niet genoegen nemen met iets waar ik niet happy van wordt
In het steegje meteen links naast het Waaggebouw, op de hoekquote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef Difficult het volgende:
Klinkt als de moeite waard om een keer heen te lopen, waar zit het ergens?
Is ook, en dat zal het verschil zijn met jullie situatiequote:Op maandag 27 september 2010 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom zeg ik, ik weet niet hoe het bij jullie zit...
Je lijkt wel een opa johquote:Op maandag 27 september 2010 15:24 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is ook, en dat zal het verschil zijn met jullie situatieOverigens is de ruimde die we naast de kamer op zich hebben, en de rust ook wel echt een pre hier
O dus als er een geen plek is kan je gewoon kan ik gewoon richting grote markt lopen :pquote:Op maandag 27 september 2010 15:20 schreef morgane het volgende:
[..]
In het steegje meteen links naast het Waaggebouw, op de hoek
Ik kan mij tandarts maar tot half 1 bereiken voor afspraken, als ik later bel krijg ik een antwoordapparaatquote:
Moet jij niet werken?quote:Op maandag 27 september 2010 15:29 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoor jij trouwens niet in college te zitten
Het lijkt er meer op dat je constant zit te fokken..quote:
heb je nu al n fotoquote:Op maandag 27 september 2010 15:35 schreef xJustgirlie het volgende:
Ik moet lachen om reclame op radio.
'Schat, zullen we het weer eens doen?'
'Ja dat is inderdaad veel te lang geleden.'
'Ja want het was altijd zo leuk he?'
'Zullen we Bart en Ingrid dan ook vragen?'
'Met zn vieren? Dat is al helemaaaaal leuk.'
*Bowlen met vrienden. Dat zou je vaker moeten doen.*
REchtsquote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Ergens gepost. Ga maar zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |