Moet ik wel eerst snel een tatoeage laten zettenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?
Ik haat verrassingenquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zo werkt het niet he, jij moet de foto hier plaatsen, en dan herkennen wij jou wel ipv andersom
Dit is idd welgelegen en de straat heet de boeksteatedreefquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm blijkbaar is er bij de sshn ook nog eens verschil tussen boekstaetedreef en boekstaetehof, die laatste is alleen via entree en die eerste heeft dus toch wel 2 kamer appartementen.. of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd? Hij stond iig bij de toegewezen wooneenheden gewoon bij de normale en niet bij appartementen.. En dan heet het ook Welgelegen ipv boekstaetedreef..
[ afbeelding ] Die of deze
[ afbeelding ]
Is vorige week dus gegaan naar iemand met net zoveel inschrijftijd als ons, maar dat was nummer 151 ofzo dus weet nu niet welke van de twee het is, ik baal dat ik er niet iedere week aan denk om te kijken
Wat dan, de Fuik?quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Difficult het volgende:
Persoonlijk vind ik geen één kroeg op de Molenstraat echt gezellig
Hey, zoiets heeft mijn zus ookquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst snel een tatoeage laten zettenIk denk aan zoiets:
[ afbeelding ]
Ja, classy plek voor een tat.quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, tribals zijn dus inderdaad vreselijk ordinairquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag bij de SSHN zowiezo niet.... Behalve als je het weer mooi wit schildert zodra je weg gaatquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al een nieuw appartement willen omdat ik leuke kleurtjes op de muur zou willen en dingen opnieuw zou willen inrichten en een nieuwe bank zou willen kopen
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinkenquote:
Ben daar nog nooit geweestquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinken
Wijfquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou alleen al een nieuw appartement willen omdat ik leuke kleurtjes op de muur zou willen en dingen opnieuw zou willen inrichten en een nieuwe bank zou willen kopen
Allebei van de sshnquote:Op maandag 27 september 2010 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ahha! maar welke van de twee was het nu? de bovenste? want die is nog best ruim voor sshn?
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!quote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ben daar nog nooit geweestWat voor sfeer hangt er/ wat voor slag mensen komt er
+ soms compagnie of dollars of shamrock ofzoquote:Op maandag 27 september 2010 15:03 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar Samson of ergens op de grote markt om een biertje te drinken
Maar je bent 16 en gaat dan graag naar de Stretto/Van Buren. Tja, hoort bij de leeftijd he?quote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg alleen dat je een nachtje uit zo leuk maakt als je zelf wilt.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!
Speciaalbieren
quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kent Samson niet, dat is een hele grote schande!
Speciaalbieren
je kan toch altijd n nieuwe bank kopenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klopt! zijn er maar een stuk of 6 ofzo die ik groot genoeg vind eigenlijk. Dat zijn gouveneur / een paar bij Galgenveld (zijn er een paar echt enorm met 3 slaapkamersquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
I knowmaar ik was benieuwd welke het was geweest.. Want die bovenste komt nog wel in aanmerking voor onze wensen zeg maar
Ik bedoelde niet specifiek daar, ik bedoel in het algemeen, je kan alles zelf gezellig maken.quote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar je bent 16 en gaat dan graag naar de Stretto/Van Buren. Tja, hoort bij de leeftijd he?![]()
Niets mis mee, vaak genoeg geweest toen ik nog niet antiek was hoor![]()
Yash is gewoon een saaie huismus, kan ze ook niets aan doen.
dan kan je alsnog een pic plaaatsen natuurlijkquote:
Elke kroeg moet je wel met vrienden heen gaan, mij lijkt het allemaal niet gezellig in je eentje.quote:Op maandag 27 september 2010 15:08 schreef IrishBastard het volgende:
Samson moet je wel met vrienden heen gaan denk ik, alleen lijkt het me niet zo boeiend
Compagnie heb ik niet zoveel mee, Dollars is gezellig als er een bandje staat te spelenquote:Op maandag 27 september 2010 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
+ soms compagnie of dollars of shamrock ofzo
quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben er eik maar 2 of 3, omdat IB zo fucking kieskeurig is
Had gekund ja.quote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dan kan je alsnog een pic plaaatsen natuurlijk
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wiltquote:Op maandag 27 september 2010 15:10 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Elke kroeg moet je wel met vrienden heen gaan, mij lijkt het allemaal niet gezellig in je eentje.
Compagnie kom ik eigenlijk ook alleen met collega'squote:Op maandag 27 september 2010 15:11 schreef Difficult het volgende:
[..]
Compagnie heb ik niet zoveel mee, Dollars is gezellig als er een bandje staat te spelen
Shamrock kom ik alleen met de zomerfeesten
Met anderen jaquote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je kunt het zo gezellig maken als je zelf wilt
Nee, Samson is echt een 'kroeg', en iedereen zit daar aan tafels. Zonder vrienden zit je dus alleen, of met de stamgasten
Dat zou mooi zijn mên! Hopen dat jullie snel meer horen!quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[RLS SC # 925] De MaandagMorgenBlues
Crossposten!
Ja maar de 2e keer was het een andere met volgens IB hele rare kleine kamers.. Ik had er eik wel op willen reageren.. Maar aan de andere kant.. die kamers waren idd maar 1,50 bij 1,50 ofzo.. dan heb je er nog niet veel aan..quote:Op maandag 27 september 2010 15:12 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze er bijna nooit opkomen
hoewel die ene op galgenveld met die kinderkamer (ik hab geen kind nee
) er nu al 2 keer op is geweest vlak achter elkaar
Als het goed is staat er bovenaan je scherm een balkje met deze knopjes:quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef xJustgirlie het volgende:
Even offtopic, maar hoe the fuck werk je je profiel bij?
welke van de 6?quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef morgane het volgende:
[..]
Als het goed is staat er bovenaan je scherm een balkje met deze knopjes:
log uit | abonnementen | profiel | opties | reset sessie | zoeken
Daar dus
Blauwe hand ben ik nog nooit geweest! wat voor een kroeg is dat?quote:Op maandag 27 september 2010 15:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Compagnie kom ik eigenlijk ook alleen met collega'skom ook nog wel eens bij de Blauwe hand ofzo...
1,75 bij 2,40 was de kleinstequote:Op maandag 27 september 2010 15:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar de 2e keer was het een andere met volgens IB hele rare kleine kamers.. Ik had er eik wel op willen reageren.. Maar aan de andere kant.. die kamers waren idd maar 1,50 bij 1,50 ofzo.. dan heb je er nog niet veel aan..
Trampstampquote:Op maandag 27 september 2010 14:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Super knus en gezellig als je met je maten wil bijkletsen. Plus veeeel soorten lekker bierquote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Difficult het volgende:
[..]
Blauwe hand ben ik nog nooit geweest! wat voor een kroeg is dat?
We wonen al samen he, dus dan ga ik niet genoegen nemen met iets waar ik niet happy van wordtquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
1,75 bij 2,40 was de kleinstetis niet groot, maar je kunt er een troepkamer van maken of een studeerkamer ofzo, en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik vind dat jet het op een gegeven moment maar moet je het maar doen met wat je krijgt aangeboden
bij sshn is niet zoveel keus en via entree maak ik nog lang geen kans
Natuurlijk zal ik niet reageren of iets waar ik niet wil... maar zoiets zou ik niet laten schieten
![]()
Ja, ik vond het allemaal ook wel meevallenquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Californium het volgende:
[..]
1,75 bij 2,40 was de kleinstetis niet groot, maar je kunt er een troepkamer van maken of een studeerkamer ofzo, en ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar op een gegeven moment moet je het maar doen met wat je krijgt aangeboden
bij sshn is niet zoveel keus en via entree maak ik nog lang geen kans
daarom zeg ik, ik weet niet hoe het bij jullie zit...quote:Op maandag 27 september 2010 15:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
We wonen al samen he, dus dan ga ik niet genoegen nemen met iets waar ik niet happy van wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |