Zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Hoezoooooo?quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!
Nee heb ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
En dan toch het lef hebben om mee te posten
Heb je tattoo's?
Maar we zijn heul leif hoor, als je ons eenmaal kentquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Neh niet echt, is het de moeite nu nog te doen?quote:
Leeftijd, status, opleiding, inkomen, maten?quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.
Dit is ook wel een unicum hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch welquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Editeur het volgende:
Jow wat is er serieus mis met tattoo's?
Welke forums?quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Hoezo generalisatiequote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch wel
Met een hoog niveau.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dit is ook wel een unicum hoorZo snel gaat het niet vaak meer..
Opleiding?quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Met een hoog niveau.![]()
Die woorden die hier gebruikt worden, pfoe. Dan lijkt het net alsof ik op school zit joh.
www.beautygloss.nlquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij moeilijke woorden gebruiken
Wtf is beautygloss?
Goed feitjequote:Op maandag 27 september 2010 14:49 schreef AMDB het volgende:
Ontdekking van de dag, het Noorse alfabet gaan van A tot Å
Niet dat jij weet neequote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen tattoo's
En Editeur, lees maar even terug en zie de PI
Wow, ander onderwerp blijkbaarquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm blijkbaar is er bij de sshn ook nog eens verschil tussen boekstaetedreef en boekstaetehof, die laatste is alleen via entree en die eerste heeft dus toch wel 2 kamer appartementen.. of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd? Hij stond iig bij de toegewezen wooneenheden gewoon bij de normale en niet bij appartementen.. En dan heet het ook Welgelegen ipv boekstaetedreef..
[ afbeelding ] Die of deze
[ afbeelding ]
Is vorige week dus gegaan naar iemand met net zoveel inschrijftijd als ons, maar dat was nummer 151 ofzo dus weet nu niet welke van de twee het is, ik baal dat ik er niet iedere week aan denk om te kijken
quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Not this shit again![]()
[ afbeelding ]
Op sterrebosch komt er binnenkort een puik app vrijquote:Op maandag 27 september 2010 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm blijkbaar is er bij de sshn ook nog eens verschil tussen boekstaetedreef en boekstaetehof, die laatste is alleen via entree en die eerste heeft dus toch wel 2 kamer appartementen.. of begrijp ik het nu weer helemaal verkeerd? Hij stond iig bij de toegewezen wooneenheden gewoon bij de normale en niet bij appartementen.. En dan heet het ook Welgelegen ipv boekstaetedreef..
[ afbeelding ] Die of deze
[ afbeelding ]
Is vorige week dus gegaan naar iemand met net zoveel inschrijftijd als ons, maar dat was nummer 151 ofzo dus weet nu niet welke van de twee het is, ik baal dat ik er niet iedere week aan denk om te kijken
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto jaquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Hier iemand nog trouwens die zaterdag naar Stretto/van Buren gaat?
Twee persoons?quote:Op maandag 27 september 2010 14:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op sterrebosch komt er binnenkort een puik app vrij
ik kom dan ook wel ff langs als je er toch bentquote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto ja
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als ik kapot geschuurd wil worden door vieze oude mannen met van die vieze staartjes en een ringbaardje ga ik wel naar stretto ja
ik toevalligquote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Nou, euhm, ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef xJustgirlie het volgende:
Niet alleen daarover ging het snel tochquote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef AMDB het volgende:
Het gaat wel snel hier vandaag, en dat allemaal vanwege een aantal tattoeages.
Tattoo's kunnen zeker wel sexy zijn bij vrouwen, ook hele armen getattoeëerd kunnen mooi zijn, maar niet helemaal mijn smaak
Nee van origine voor één persoon ontworpen, maar wanneer beiden student zijn op moment van samenwoning is dat toegestaan.quote:
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt dan aan jezelf. Moet je maar aangeven waar je grenzen liggen hè.
Straks laat ze ook nog een tattoo zettenquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?
Nee hoor, ik zeg alleen dat je een nachtje uit zo leuk maakt als je zelf wilt.quote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je Yashi nou een ordinaire snol?
Zo werkt het niet he, jij moet de foto hier plaatsen, en dan herkennen wij jou wel ipv andersomquote:Op maandag 27 september 2010 14:58 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Heb jij ergens een foto dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |