Zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Hoezoooooo?quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!
Nee heb ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
En dan toch het lef hebben om mee te posten
Heb je tattoo's?
Maar we zijn heul leif hoor, als je ons eenmaal kentquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Neh niet echt, is het de moeite nu nog te doen?quote:
Leeftijd, status, opleiding, inkomen, maten?quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.
Dit is ook wel een unicum hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch welquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Editeur het volgende:
Jow wat is er serieus mis met tattoo's?
Welke forums?quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Hoezo generalisatiequote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch wel
Met een hoog niveau.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dit is ook wel een unicum hoorZo snel gaat het niet vaak meer..
Opleiding?quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Met een hoog niveau.![]()
Die woorden die hier gebruikt worden, pfoe. Dan lijkt het net alsof ik op school zit joh.
www.beautygloss.nlquote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan zeggen dat wij moeilijke woorden gebruiken
Wtf is beautygloss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |