Ja precies, boodschappen en zulks doen we toch niet met de fiets. En we zijn al zoiets aan het zoeken. Nou ja, aan het regelen dat we urgentie kregen, toen hadden we urgentie en verviel de indicatie aangepast wonen. En nu belde iemand van de gemeente over die indicatie aangepast wonen.quote:Op maandag 27 september 2010 14:21 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, daaromEn een mooie omgeving vind ik persoonlijk ook wel belangrijk. En volgens mij zijn jullie nu een maand of 3 bezig met kijken ofzo? Dan is dit toch best snel of niet
Oh, dus vervalt die indicatie op dat huis, of vervalt hij voor jullie en zijn ze nu te laat met het aanbieden?quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja precies, boodschappen en zulks doen we toch niet met de fiets. En we zijn al zoiets aan het zoeken. Nou ja, aan het regelen dat we urgentie kregen, toen hadden we urgentie en verviel de indicatie aangepast wonen. En nu belde iemand van de gemeente over die indicatie aangepast wonen.
Say what?quote:Op maandag 27 september 2010 14:25 schreef Editeur het volgende:
Iemand al kaartjes voor die fllm geroggeld?
Geen idee, de meneer van de gemeente ging wel even bellen naar de woningbouwcorporatie, want die vond het nergens op slaan dat het is of urgentie of indicatie. Die hebben we nog niet gesproken, maar wel degene van de woningbouwcorporatie die daarover gaat en die ging gelijk afspraken maken. Normaal doet de meneer van de gemeente die laysa sprak niet eens aan contact met clienten dus die zal wel een dikke vinger hebben in de brokkelpap!quote:Op maandag 27 september 2010 14:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Oh, dus vervalt die indicatie op dat huis, of vervalt hij voor jullie en zijn ze nu te laat met het aanbieden?
Nouja, dan duimen we ff mee tochquote:Op maandag 27 september 2010 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen idee, de meneer van de gemeente ging wel even bellen naar de woningbouwcorporatie, want die vond het nergens op slaan dat het is of urgentie of indicatie. Die hebben we nog niet gesproken, maar wel degene van de woningbouwcorporatie die daarover gaat en die ging gelijk afspraken maken. Normaal doet de meneer van de gemeente die laysa sprak niet eens aan contact met clienten dus die zal wel een dikke vinger hebben in de brokkelpap!
'Killer inside me', een thriller waar je als Fokker! kaartjes voor kan krijgenquote:
Ah, wie ben je, wat doe je, waar woon je, en voor swarma: pics?quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef xJustgirlie het volgende:
Zoo, net dit topic + vorig Nijmegen topic doorgelezen.
Yes I'm new here
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef xJustgirlie het volgende:
Zoo, net dit topic + vorig Nijmegen topic doorgelezen.
Yes I'm new here
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, wie ben je, wat doe je, waar woon je, en voor swarma: pics?
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Hoezoooooo?quote:Op maandag 27 september 2010 14:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Je hebt vast een geweldige indruk gekregen de mensen hier!
Nee heb ik niet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
En dan toch het lef hebben om mee te posten
Heb je tattoo's?
Maar we zijn heul leif hoor, als je ons eenmaal kentquote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
@ Rituals, dat valt aardig tegen
Neh niet echt, is het de moeite nu nog te doen?quote:
Leeftijd, status, opleiding, inkomen, maten?quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Aangenaam, Lisa, Malden, en over die foto's, dat komt nogwel eens.
Dit is ook wel een unicum hoorquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch welquote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef Editeur het volgende:
Jow wat is er serieus mis met tattoo's?
Welke forums?quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef xJustgirlie het volgende:
Die snelheid van posten hier ben ik niet gewend joh, bij andere forums gaat 't toch wel wat rustiger aan toe.
Hoezo generalisatiequote:Op maandag 27 september 2010 14:45 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mensen met tattoo's zijn ordinair, dat weet je toch wel
Met een hoog niveau.quote:Op maandag 27 september 2010 14:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dit is ook wel een unicum hoorZo snel gaat het niet vaak meer..
Opleiding?quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Met een hoog niveau.![]()
Die woorden die hier gebruikt worden, pfoe. Dan lijkt het net alsof ik op school zit joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |