Zoietsquote:Op maandag 27 september 2010 15:55 schreef xJustgirlie het volgende:
ik neem trouwens aan dat jullie allemaal in Nijmegen/omstreken wonen?
In het buitenland. Aangezien hij zei dat wanneer hij terug was in Nederland direct een biermenu tot zich te nemenquote:Op maandag 27 september 2010 15:58 schreef Difficult het volgende:
Alleen AMDB woont momenteel niet in nijmegen of omstreken geloof ik ?
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?quote:
De moeite ook niet ;Dquote:
Truequote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?
Haha, allemaal handjes opsteken die het niet met zijn zusje heeft gedaan?quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarmi, als ik een jongen was zou ik echt zooo jouw zusje doen..
Brakkenstein boven allesquote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon Nijmegen dus! Of ben je nu een hippe neger die gaat roepen uit welke wijk die komt? Je zit nu echt op het randje hè Nog even en je hebt vast een tatoeage?
Haha, maffe dorpsbewoners ook altijd!quote:Op maandag 27 september 2010 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
TrueNijmegen-noord jeweetzelluuuuuufffff
Heyendaal! Ook namens Swine!quote:
BestFriendForever voor altijdquote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef xJustgirlie het volgende:
[..]
Ach wat leuk, daar woont mijn BFF voor altijdd
Ik moest uitzoomen tot ik heel Nederland kon zien voordat Nijmegen op de kaart verscheen!quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/map(...)en,+Utrecht&t=h&z=14
Het is inderdaad bijzonder koutquote:Op maandag 27 september 2010 16:05 schreef vogelkooi het volgende:
Komt door het weer, kout en nat. Lekker fokken.
owja, mischien leuk om te lezen: http://en.wikipedia.org/w(...)their_own_inventions Wel toepasselijk na het nieuws over de dood van de Segway baas die ook overleed aan zijn eigen uitvinding.quote:Op maandag 27 september 2010 16:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heyendaal! Ook namens Swine! & vogelkooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |