SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door LastRequest op 27-09-2010 14:03:26 ]The rock candy's melted, only diamonds now remain
Strebertjequote:Op maandag 27 september 2010 13:33 schreef Rituals het volgende:
Niet lui. Ben zelfs al bezig voor m'n tentamen.
Heb ik van t weekend ook gedaan, alleen nu heb ik iets aan m'n rug en kan ik niet zo lang zitten.. of liggen.. of staan.. of wat dan ook.. Dus ben meer tijd kwijt met een minder pijnlijke houding vinden dan daadwerkelijk iets doenquote:Op maandag 27 september 2010 13:40 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou luiheid.. Om dat te veranderen heb ik maar eens een weekplanning gemaakt
Prioriteiten stellen LR, prioriteitenquote:Op maandag 27 september 2010 13:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik van t weekend ook gedaan, alleen nu heb ik iets aan m'n rug en kan ik niet zo lang zitten.. of liggen.. of staan.. of wat dan ook.. Dus ben meer tijd kwijt met een minder pijnlijke houding vinden dan daadwerkelijk iets doen
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komenquote:Can. 351 - § 1 Om tot Kardinaal verheven te worden, worden door de Paus vrij mannen uitgekozen die ten minste de priesterwijding ontvangen hebben en uitmunten in de leer, de zeden, in vroomheid en in wijs oordeel bij het behandelen van zaken
Nee, de Ketchup song bedoelde ikquote:Op maandag 27 september 2010 13:47 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo! Wanneer heb je tentamen? Waarover?
Woensdag nog steeds een go, trouwens?quote:Op maandag 27 september 2010 13:46 schreef Californium het volgende:
oh, hai
Druk, dus denk dat ik ook even een planning ga maken voor deze week, en me er dan aan houden
Hai Lieffiequote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komen
Er staat niet bij wat er onder zeden verstaan wordt is het wel?quote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat uitmunten in de zeden blijkt de laatste tijd wel naar voren te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zover ik weet wel... even zorgen dat ik alles voor donderdag gewoon morgen klaar heb (of donderdagmorgenquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Woensdag nog steeds een go, trouwens?
Oh. Ik voelde net een intense band tussen onsquote:Op maandag 27 september 2010 13:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, de Ketchup song bedoelde ikeerste tentamen is pas 20 december ofzo.. Of naja eerste twee want heb er die dag 2
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Sander het volgende:
Tetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:Tstst, je moet nu al het werk van LR erbij doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LR moet zich een strakker aan de planning houden!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Nope, maar vindt het wel grappig dat er staat dat de persoon moet uitblinken in zeden, terwijl je zou verwachten dat het juist het uitblinken in zedenloosheid moet zijnquote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er staat niet bij wat er onder zeden verstaan wordt is het wel?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:49 schreef Sander het volgende:
Tetten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billen:Ze heeft een puffy nipple!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Dan blaas ik de andere wel wat bij!quote:
Mooizo, hier ook ff melden dat ik eventueel wat later ben donderdag ochtendquote:Op maandag 27 september 2010 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
zover ik weet wel... even zorgen dat ik alles voor donderdag gewoon morgen klaar heb (of donderdagmorgen)
Jij hebt plannenquote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooizo, hier ook ff melden dat ik eventueel wat later ben donderdag ochtend
Goed dat ik het weet, kan ik me voorbereidenquote:
Bitch, we's gonna party till we motherfucking dropquote:Op maandag 27 september 2010 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet, kan ik me voorbereiden
Niet en public hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bitch, we's gonna party till we motherfucking drop
Superleuk! Hopelijk gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 september 2010 14:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[RLS SC # 925] De MaandagMorgenBlues
Crossposten!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Niet en public heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan we zo doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |