abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 september 2010 @ 11:03:24 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_86893037
*O* Welkom bij de Nagelswapdoos! *O*

DE SPELREGELS

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Princess-a. Zij maakt de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Princess-a. Dan kan zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Er is een marge van drie minder, vijf meer. Rekenvoorbeeld: je haalt 8 spullen uit de doos. Je moet minimaal 5 en maximaal 13 spullen er voor terug stoppen.
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Princess-a met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder dit lijstje wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. Als je twijfelt, neem je contact op met Princess-a.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zal Princess-a steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Uiteraard blijft het Swapschrift gehandhaafd.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald *O*
• Meisjes die de vorige ronde wel aangemeld waren maar niet aan de beurt zijn gekomen krijgen voorrang!
[*]Het verzenden van de doos kost 6,75 via TNT post!

*O* *O* *O* *O* *O*

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Princess-a is eerste aanspreekpunt, maar alles gaat in overleg met stormqueen. Zo blijft het enigszins democratisch. Princess-a en stormqueen overleggen dus onderling als er vragen en/of opmerkingen zijn.
We hebben geen definitief aantal deelnemers. Dus inschrijven loopt gewoon door. Wel is het zo dat de coördinator de Doos ook nog een keer krijgt. Om te voorkomen dat hier ruzie over komt bepaal ik nu dat ik als 20e zelf weer aan de beurt ben. (aangezien ik weet wat er in en uit gaat wil ik dat nu alvast vast hebben liggen zodat ik niet achteraf het verwijt kan krijgen dat ik de doos op een goed moment naar me toe heb gehaald). Mocht het animo enorm zijn loopt dit gewoon door per 20 (dus dan ben ik ook weer als 40e, enz.). Princess-a gaat als 10e, en daarna eventueel als 30e.

*O* *O* *O* *O* *O*

Nog even dit:
Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

*O* *O* *O* *O* *O*

LIJST VAN DEELNEMERS:
klik op de naam voor het verslagje O+
AANMELDEN VIA PM BIJ PRINCESS-A!

Het restje eerste ronders:
Lindytje
Mirjam
MissJ
PartyHardy
Nune (scrollen voor het hele verslag)

En dan gaan we verder met...
Zoeperzazke
Diconnected
Milka82
MinderMutsig
princess-a
Ooi86
miss--moana
deerntie
SpaceInvaders
Joysa
liizsle
mirannie
Vamperotica
DeltaCephei
Stormqueen
• PartyHardy
-ladybird-
• beautyfreak
Renren-
• Mirjam 2
Puckzzz
Milka82 2
SpaceInvaders 2
samsuus
• Dwyn
Mirannie 2
Mss
• friekin_
• fehaflits
• DeltaCephei 2
Devilsanddust
• Diconnected 2
Princess-a 2
• Stormqueen 2
• Deerntie 2
• Zoeperzazke 2
• Cynthiaa

Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!

*O* Game on, girlz! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirjam op 01-11-2010 13:12:49 ]
disclaimer
pi_86893610
De tas heb ik natuurlijk lekker zelf gehouden _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86894072
en daar zijn we weer
pi_86894322
Jaa, 'onze' mooie koffer is weer op reis!
pi_86895361
Die how to :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_86896218
Leuk! Ik ben weer benieuwd!
Aids.
pi_86897910
Aaaaah wat leuk!!! :D Ben verschrikkelijk benieuwd!!! *gaat vast voor de deur zitten*
I had a signature once. It was awful.
pi_86902201
nice nice nice :D ik heb al heel wat leuke lakjes weggelegd. :D
www.beautyfreak.nl
Wanneer je half bezopen bent, heb je echt een gebrek aan doorzettingsvermogen.
pi_86908769
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:23 schreef princess-a het volgende:
De tas heb ik natuurlijk lekker zelf gehouden _O-
Oh :+ Ik dacht serieus dat je die erbij deed voor de handigheid :')
pi_86913683
quote:
Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Oh :+ Ik dacht serieus dat je die erbij deed voor de handigheid :')
Hahah ;) Ik heb De Koffer een extra boost proberen te geven met leuke lakkies, een nieuwe koffer gekocht, nog iets er in gestopt om de oude doos te herinneren. Die koffer kost al genoeg, zonder dat ik m'n boodschappentas erbij weggeef :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_86934536
Wie zou hem deze keer krijgen? :s)
pi_86934814
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie zou hem deze keer krijgen? :s)
Even in de herhaling :)

Zo daar ben ik weer, met even een kleine how to voor het verzenden van de Swapkoffer :P

Kijken of alles er in zit;

De "sjorband" goed vastmaken, zodat die op slot zit

Leuk papiertje er om heen zodat de koffer niet snel beschadigd

Tas er omheen zodat de koffer draagbaar is

Pakket aan de postkantoor meneer geven zodat die hem verder kan sturen naaaaarrrr

....

......

....

*O*

Oja; Ik heb een extra sjorband in de koffer gestopt. Mocht deze dus gaar worden dan mag ie in de prullenbak en mag de nieuwe om de koffer :)

Oja2; De oude doos is in de dozenhemel nu ;)
pi_86934870
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahah ;) Ik heb De Koffer een extra boost proberen te geven met leuke lakkies, een nieuwe koffer gekocht, nog iets er in gestopt om de oude doos te herinneren. Die koffer kost al genoeg, zonder dat ik m'n boodschappentas erbij weggeef :P
Ja ik dacht ook al 'waarom doet ze die mooie (en dure!) blond tas er nou omheen :+
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:16:28 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_86934886
ik zal de oude wel missen ;(
disclaimer
pi_86934973
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook al 'waarom doet ze die mooie (en dure!) blond tas er nou omheen :+
Hahah zodat ik kon fietsen met een koffer aan mn schouder ;)

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de oude wel missen ;(
Ik kan hem nog voor je uit de container vissen? O-)
Of even de herinnering sturen die ik voor de doos gemaakt heb ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:24:36 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_86935141
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hahah zodat ik kon fietsen met een koffer aan mn schouder ;)
[..]

Ik kan hem nog voor je uit de container vissen? O-)
Of even de herinnering sturen die ik voor de doos gemaakt heb ;)
Nee ik zie 'm over tien beurten wel O+ :*
disclaimer
pi_86935362
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nee ik zie 'm over tien beurten wel O+ :*
Haha.. vind het ook zo leuk dat jij het nu niet weet ;) Vertel je lekker nog maar heel weinig dan blijft het een verrassing :D
pi_86935536
Waar is nou de mooie nagelswapdoos image gebleven bovenaan dit topic ö
pi_86935797
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:37 schreef Killditzie het volgende:
Waar is nou de mooie nagelswapdoos image gebleven bovenaan dit topic ö
Die staat net als altijd in het nagellak ruiltopic ;)
pi_86938775
Veel plezier Zoeper!!!
pi_86953353
Hij is er en hij is gaaaaaf O+
pi_86957322
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef zoeperzazke het volgende:
*O* *O* Ik wacht rustig de PM af :D
pi_86957825
quote:
Leuk leuk leuk!! Ben erg benieuwd wat er nu weer uit gaat komen :D
pi_86959738
quote:
Spannend! Ben benieuwd naar de foto's!
  woensdag 29 september 2010 @ 18:49:38 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_86990593
*kick* :P
disclaimer
pi_86995442
Sorry, ivm de caviashow a.s. zaterdag die ik mee organiseer kom ik echt nergens aan toe... Maar t komt deze week nog hoor! :D
pi_87000794
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Sorry, ivm de caviashow a.s. zaterdag die ik mee organiseer kom ik echt nergens aan toe... Maar t komt deze week nog hoor! :D
Caviashow :7
pi_87013613
Cavia's O+
pi_87060188
kick.
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 23:36:10 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_87083982
Dat wordt zondag vrees ik :')
disclaimer
pi_87135689
Kick.
  zondag 3 oktober 2010 @ 17:08:11 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_87137074
Of maandag :P
disclaimer
pi_87144620
Ja nee ik ben er nog hoor :') Ik voel me echt ontzettend schuldig dat ik niet eerder een verslagje heb getypt, maar ik beloof dat de doos morgen de deur uitgaat! Het is gewoon enorm druk geweest met de show.... zal zo even kijken of ik al een beginnetje kan laten zien van het verslag, en anders komt ie uiterlijk morgen! :)
pi_87144974
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 20:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja nee ik ben er nog hoor :') Ik voel me echt ontzettend schuldig dat ik niet eerder een verslagje heb getypt, maar ik beloof dat de doos morgen de deur uitgaat! Het is gewoon enorm druk geweest met de show.... zal zo even kijken of ik al een beginnetje kan laten zien van het verslag, en anders komt ie uiterlijk morgen! :)
Was de show leuk? En jeeeeej *O* Heb weer helemaal frisse zin in alle nieuwe buiten en verslagjes *O*
pi_87170542
Goed, dankzij alle drukte (de show was super!) een kleine vertraging, maar ik beloof dat ik het volledig ga compenseren metw at ik in de koffer stop :Y

De koffer was hier dus dinsdag, en oef, hij is zwaar!!! Het inpakpapier is wel een beetje zwak om de koffer, ik raad de dames wel aan om indien mogelijk een beetje extra tape erom te doen voor de versteviging :)

Een prachtig pakketje.....

En een nog veeeel mooiere koffer!

Sesam open u.... Wat zit hij vol!!! Heb er echt uren in gesnuffeld haha, zo leuk!!

Oh hi!

Een foto van de buit post ik strakjes, evenals een dit-gaat-erin-plaatje, maar natuurlijk gaan we eerst bekend maken bij wie de postbode morgen aanbelt....

...

...

...

...

TRING!!!

.....

....

...

...

Fehaflits!
pi_87170651
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Goed, dankzij alle drukte (de show was super!) een kleine vertraging, maar ik beloof dat ik het volledig ga compenseren metw at ik in de koffer stop :Y

De koffer was hier dus dinsdag, en oef, hij is zwaar!!! Het inpakpapier is wel een beetje zwak om de koffer, ik raad de dames wel aan om indien mogelijk een beetje extra tape erom te doen voor de versteviging :)

Een prachtig pakketje.....
[ afbeelding ]

En een nog veeeel mooiere koffer!
[ afbeelding ]

Sesam open u.... Wat zit hij vol!!! Heb er echt uren in gesnuffeld haha, zo leuk!!
[ afbeelding ]

Oh hi!
[ afbeelding ]

Een foto van de buit post ik strakjes, evenals een dit-gaat-erin-plaatje, maar natuurlijk gaan we eerst bekend maken bij wie de postbode morgen aanbelt....

...

...

...

...

TRING!!!

.....

....

...

...

Fehaflits!
Leeeeuuuk *O* Had ik nog niet verteld ja, de koffer weegt dus in totaal 7 kilo :o
pi_87170708
Het is echt leuk gedaan met die koffer O+
Aids.
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:18:23 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_87170791
Is het een idee om fehaflits eerst even te mailen?
Want:

quote:
laatste bezoek: 24 dagen, 5 uur geleden.
aantal posts: 23 (gemiddeld 1 per dag)
dit stemt me wat onrustig :')
Dat we eerst ff iemand anders laten gaan ofzo?
disclaimer
pi_87171321
Nieuwe doos is kewl !! O+

Zou graag mee willen doen; maar heb te weinig lakjes (goeie lakjes) om te swappen :+ Aan het tempo dat ik bezig ben, kan ik over een half jaartje wel joinen :')
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87171467
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Is het een idee om fehaflits eerst even te mailen?
Want:
[..]

dit stemt me wat onrustig :')
Dat we eerst ff iemand anders laten gaan ofzo?
Dat lijkt me wel het beste... :Y
  maandag 4 oktober 2010 @ 15:39:12 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_87171509
We zijn even in beraad :7
disclaimer
pi_87171888
Terwijl ik even afwacht, de buit!

Catrice Ceaught on the Red Carpet, Collistar Viola Glitter, Gosh Ocean, Essence Thelma, Gosh Peachy, P2 Diva, Essence juicy orange, Models Own Disco Mix, Gosh Green Hawaii, CG Strawberry Fiels, Wet 'n Wild Night Prowl, Essence nail art Pen roze en een Konad plate, m24.

Denk je dat dat veel is? Nou.... Ik beloof je dat er echt heeeel veel leuks weer in terug gaat! Het lange wachten was de moeite waard hoor! ;)

En zo is de doos weer klaar voor vertrek....

maandag 4 oktober 2010 @ 15:55:49 #43
149959 SQ
snelle trees
pi_87172132
wat een superbuit! :D
disclaimer
pi_87172272
Goed bezig Zoeper! Nice! :D
Aids.
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:08:19 #45
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87172588
Damn, lekkere buit :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_87172987
Na overleg van de SwapKofferBazinnen is er voor de zekerheid toch een nieuw adres uit de hoed getrokken en ik heb de eer om het bekend te maken....

Dus ga maar voor de brievenbus liggen....

.... want morgen....

....

.....

.... is de pakketman.....

.....

.....

.....

.... bij jou.....

....

....

....

....

..... MIRJAM! :D *O*
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:19:21 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_87173008
Swapkofferbazinnen O+ :') _O-
disclaimer
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:19:34 #48
318437 Killditzie
Battered Rose
pi_87173015
Mooie buit :o
pi_87173267
MIRJAM YAYYYYY!

Wat een buit Zoeper!
pi_87173369
Whoei, mooie buit!
pi_87173523
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Heb altijd al een baasje willen zijn :')
Vette buit en veel plezier Mirjam :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 16:32:53 #52
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87173544
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moest ook hardop lachen _O-
pi_87174679
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK NA AL DAT WACHTEN OMG OMG OMG SPRINGT DOND
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87174750
:')
pi_87174784
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:00 schreef Mirjam het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK NA AL DAT WACHTEN OMG OMG OMG SPRINGT DOND
:D _O-
pi_87174806
quote:
Hahahahhaha _O- Ik zit hardop te lachen en mn mama snapt et niet helemaal _O-
  maandag 4 oktober 2010 @ 17:03:10 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_87174810
quote:
O+
disclaimer
pi_87174935
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_87177467
Gaat het alweer een beetje Mir :+
pi_87177544
ja O+ :+

issie er al? O+
pi_87177585
quote:
8-)
pi_87177720
OMG, wat een superbuit Zoeper!!! :9~

En heel veel plezier Mirjam *O*

@ Princess
Had ik al doorgegeven dat ik nog wel weer een rondje mee wil doen? Blijft super leuk :D
pi_87177955
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:32 schreef mirannie het volgende:
OMG, wat een superbuit Zoeper!!! :9~

En heel veel plezier Mirjam *O*

@ Princess
Had ik al doorgegeven dat ik nog wel weer een rondje mee wil doen? Blijft super leuk :D
Niet via de pm, zal ik je er weer bijgooien?
pi_87180783
hahaha Mirjam :D

Supercoole buit Zoeper!!
pi_87181455
Ik ben vergeten te melden dat ik ook Golden Rose flakies uit de doos gehaald heb :@ Die had ik al eens gebruikt deze week en vergeten bij de andere lakjes terug te zetten :@
pi_87186743
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:39 schreef princess-a het volgende:

[..]

Niet via de pm, zal ik je er weer bijgooien?
Graag!! :Y
Tenzij het nog te vroeg is hoor, dan wacht je nog maar even met me terug te mikken.
Dacht trouwens dat ik al ge-PM´d had, sorry
pi_87187087
Lijkt me zo tof om 'm eens te krijgen :D O+
pi_87187118
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 21:50 schreef mirannie het volgende:

[..]

Graag!! :Y
Tenzij het nog te vroeg is hoor, dan wacht je nog maar even met me terug te mikken.
Dacht trouwens dat ik al ge-PM´d had, sorry
Geeft niet, ik heb je in de lijst gezet maar wacht dan nog wel even met je in de hoed gooien :P
  maandag 4 oktober 2010 @ 22:01:56 #69
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87187493
Zoeper, wat een buit!!! *O*

En Mirjam: heeeeeeeeeel veel plezier ermee!!!! O+
Don't come closer, I might hurt you
pi_87192931
quote:
_O-
pi_87199519
Ben heel benieuwd of de pm+ verslag ook van die stuiterberichten worden :+
pi_87208204
:+
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 14:31:40 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_87208228
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 14:31 schreef Mirjam het volgende:
:+
*O* *O*
disclaimer
pi_87212616
}:|

dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:26:33 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_87212686
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:24 schreef Mirjam het volgende:

[ afbeelding ]
Whehehehe :')
disclaimer
pi_87213257
quote:

[ afbeelding ]
Whahaha! Ik dacht ze heeft niet door dat we die berichtjes gewoon kunnen lezen, en toen ging ik ze lezen 8-) Flauwe kerels altijd! Maar jeeeeej voor dat ie er al is *O* *O*
pi_87213537
Jeej, hij is er!! Ben benieuwd!
pi_87213850
:D
pi_87214032
flauw he? :')
ik was al helemaal teleurgesteld toen ik naar huis ging, had me er zo op verheugd :')
en toen stond hij er toch :') :D
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:00:26 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_87214113
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef Mirjam het volgende:
flauw he? :')
ik was al helemaal teleurgesteld toen ik naar huis ging, had me er zo op verheugd :')
en toen stond hij er toch :') :D
Toch heeft het wel wat. O+
disclaimer
pi_87214159
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Toch heeft het wel wat. O+
stiekem hoopte ik dat hij me in de zeik zat te nemen, en dat was ook zo *;
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:31:19 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87215371
Yay voor de doos!!! *O*

Stefan liegt wel vaker }:| (kermis ;) )
pi_87218566
quote:

[ afbeelding ]
Mannen :{

HIJ IS ER JEEEJ! SNUFFELEN!
pi_87257958
prachtige buit. :D:D
www.beautyfreak.nl
pi_87258877
ik snuffel en snuffel O+
ik neem dit keer wat meer de tijd om te snuffelen, dus aub geduld voor het verslag :s)
pi_87259087
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:04 schreef Mirjam het volgende:
ik snuffel en snuffel O+
ik neem dit keer wat meer de tijd om te snuffelen, dus aub geduld voor het verslag :s)
Hoe bevalt het? :D
pi_87259364
Er zit ook heel veel in om te snuffelen, dus neem de tijd!
pi_87259762
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:10 schreef princess-a het volgende:

[..]

Hoe bevalt het? :D
ja, top :Y
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 20:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Er zit ook heel veel in om te snuffelen, dus neem de tijd!
héél veel :9~
  woensdag 6 oktober 2010 @ 21:58:20 #89
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87264621
FF vraagje, zat ik trouwens al in de hoed voor deze ronde weer? :P
pi_87274794
Pictures! Verslag! :9
pi_87303167
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:44 schreef DeltaCephei het volgende:
Pictures! Verslag! :9
ja, ff geduld nog heur, ik ben nog aan het grabbelen :D
pi_87336318
oh, hai oO<
na de aankomst van de doos, die zorgvuldig geheim was gehouden zoals jullie hierboven kunnen zien, heb ik me flink bezig gehouden met grabbelen en graaien oO<

dit is wat ik uiteindelijk gevangen heb:

-mua hand peeling
-nfu.oh # 50
-sally hansen uptempo plum
-sinful colors st. thomas
-h&m cool summer'
-ozotic # 520 ( O+ )
-models own emerald city
-herome wic canberaa
-en niet op de foto; p2 ultra intense hand butter (wat is dat spul diiiik!)

en omdat ik de flauwste niet ben; hier wat ik terug heb gestopt:

pi_87336329
en nu willen jullie natuurlijk weten naar wie de doos verder gaat?
pi_87336338
of niet?
pi_87336354
ik kan 't ook geheim houden, voor de verandering?
pi_87336366
zo van, ik zeg niks? oO<
pi_87336373
of; ik hou jullie in spanning?
pi_87336394
oO<
pi_87336405
even zoeken wie het ook al weer was hoor
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:58:49 #100
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336415
hmm, waar stond dat nou?
pi_87336419
IK WIL HET WETEN!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:59:01 #102
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336421
ohja, m'n pm.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:59:12 #103
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336438
*opent PM*
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:59:36 #104
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336462
's ff kijken hoor
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 20:59:54 #105
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336475
ohja, hier staat het.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:00:45 #106
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336521
flauw he? ;(

anyway, de eerstvolgende gelukkige die de doos/koffer in ontvangst mag nemen
is
:
Dwyn !

gefeliciteerd! :)

de doos zal spoedig jouw kant op komen, ik PM je de track & trace code zodra ik die heb :Y
pi_87336553
;( Ik niet? Boo.

Geintje :* Veel plezier Dwyn!
Je hebt trouwens een super buit Mirjam O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:04:56 #108
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87336742
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:01 schreef DeltaCephei het volgende:
;( Ik niet? Boo.

Geintje :* Veel plezier Dwyn!
Je hebt trouwens een super buit Mirjam O+
sorry ;(

ja he?
redelijk bescheiden, edoch tof O+
pi_87337124
*O* Ben benieuwd! :D
It's all fun and games until someone loses a head
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87337361
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
-en niet op de foto; p2 ultra intense hand butter (wat is dat spul diiiik!)
Leuk Mirjam! :D En de intens hand butter is idd superdik, ik gebruik hem voor het slapen gaan voor poezelig zachte handjes de volgende ochtend O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:18:54 #111
86793 wwwer
The one and only
pi_87337513
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Leuk Mirjam! :D En de intens hand butter is idd superdik, ik gebruik hem voor het slapen gaan voor poezelig zachte handjes de volgende ochtend O+
O nooit wat van gemerkt... Zal er morgen eens op letten dan :)
Graaauuww?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:20:42 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_87337607
goeie buit!
disclaimer
pi_87337981
Oe, goeie buit inderdaad!!
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:29:09 #114
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_87337999
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
goeie buit!
Dat!! En al die posts! :D :')

En SQ: doe eens PM terug sturen :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:41:29 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87341618
net even alle lakjes opnieuw ingepakt in bubblewrap, toch mooi 3 kwartier mee bezig geweest :D
pi_87341657
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
net even alle lakjes opnieuw ingepakt in bubblewrap, toch mooi 3 kwartier mee bezig geweest :D
Whut alweer? Dat had ik ook gedaan :P Vette buit, ik vind foto's zo leuk O+
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:43:06 #117
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87341683
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:

[..]

Whut alweer? Dat had ik ook gedaan :P Vette buit, ik vind foto's zo leuk O+
ik had ook zo'n 98% uitgepakt ja :')
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:43:21 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87341694
voor het kijkgenot :9~
en the lulz :')
pi_87341933
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 22:43 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik had ook zo'n 98% uitgepakt ja :')
:') Het houd je van de straat ;)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 22:59:41 #120
318437 Killditzie
Battered Rose
pi_87342374
Mooie buit Mirjam. Paars O+
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:04:21 #121
149959 SQ
snelle trees
pi_87344774
goeie buit!
disclaimer
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 00:06:18 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_87344833
nieuwe telefoon fail :')
disclaimer
pi_87361157
WOW :o wat een geweldige buit :9~

Veel plezier Dwyn
pi_87361207
mooie buit mirjam!
www.beautyfreak.nl
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:09:59 #125
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87384954
ik dus net hard die koffer tnt-proof inpakken :Y)
10 keer gecontroleerd of alles er wel in zat, het is zo kut als je er later achterkomt dat er nog wat in moet :')
maar alles zat er in :Y
bijna klaar met inpakken, zie ik de spanband nog op tafel liggen..... :')
pi_87385014
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:09 schreef Mirjam het volgende:
10 keer gecontroleerd of alles er wel in zat, het is zo kut als je er later achterkomt dat er nog wat in moet :')
Dat is zuur! _O-
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:22:18 #127
318437 Killditzie
Battered Rose
pi_87385283
quote:
Ai :')
Laten we daar allemaal onze les uit halen hahah :P
pi_87391200
quote:
Dat zou ook echt wat voor mij zijn. :')
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:31:38 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87392724
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:45 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Dat zou ook echt wat voor mij zijn. :')
nou, learn the lesson now, not later :D
pi_87392903
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:31 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nou, learn the lesson now, not later :D
Ja, we zullen het zien. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87465143
Raad eens wat er net bij mij is afgeleverd! *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87465509
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Dwyn het volgende:
Je laatste TD bestelling! *O*
pi_87465777
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef princess-a het volgende:

[..]

Je laatste TD bestelling! *O*
Bijna! *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:03:58 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_87466525
hurray for koffer *O*
disclaimer
pi_87471681
Waiting for approval :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87472108
oehoe, spannend!!!
pi_87472474
kom maar op met dat verslag, ben benieuwd!!
pi_87476617
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Dwyn het volgende:
hoorray! *O*
ik kon helaas niet eerder de track & trace code pm'en, die had m'n vriend en ik lag vroeg in bed/moest vroeg werken dus had 'm niet meer gezien.. :')
pi_87488534
Verslagje!

Eerst de doos drie trappen opgesjouwd! Wat een zwaar ding!

Heul goed in gepakt,

Ontzettend veel spulletjes! *O*

Beer kijkt toe terwijl ik alles uitpak

Veel verpakkingsmateriaal!

De buit!
- WIC - Vienna
- Bourjois - Beige Glamour
- China Glaze - Sunrise
- P2 - Rich
- P2 - Trouble
- China Glaze - Zombie Zest
- China Glaze - Good Witch?

En dit gaat er weer in! Oh nee, dat mogen jullie niet zien! :D

En nu bewaakt beer de doos tot de volgende bekend is! :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  woensdag 13 oktober 2010 @ 10:57:43 #140
149959 SQ
snelle trees
pi_87488631
Whiej, leuke buit! *O*
disclaimer
pi_87488679
Goeie buit, heel wat bekende spulletjes :P Ben benieuwd wie de volgende is!
pi_87492112
Goede buit! :D Ik ben benieuwd!
pi_87492157
Leuke buit! *O*
pi_87496564
Willen jullie weten wie de volgende is? :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87497107
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:59 schreef Dwyn het volgende:
Willen jullie weten wie de volgende is? :D
:Y
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_87497659
De volgende is Diconnected! *O*

Morgen ga ik de doos /koffer weer op pad sturen! :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87504868
Jeuuuuuuuuuuj Dico! *O*
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:57:09 #148
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87504952
Oeh oeh oeh *O* Epic! Das mooi, als je em morgen stuurt, krijg ik em vrijdagmiddag als het goed is. En dan ben ik thuis :7

*O* Doos *O*

Oh shit, kan ik al m'n lakjes weer gaan uitpluizen :')
pi_87514531
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:57 schreef Diconnected het volgende:
Oeh oeh oeh *O* Epic! Das mooi, als je em morgen stuurt, krijg ik em vrijdagmiddag als het goed is. En dan ben ik thuis :7

*O* Doos *O*

Oh shit, kan ik al m'n lakjes weer gaan uitpluizen :')
Dat komt mooi uit. :D Ik ga 'em nog even mooi inpakken!
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87516091
Dwyn goeie score _O_
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_87532815

Daaaaag doos!

Met alvast mijn excuses aan Disconnected voor het crappy inpakwerk. :')

Hij is op het postkantoor versierd met nog wat feloranje 'zwaar+breekbaar' stickers. Volgens de postkantoormeneer weegt hij nu ruim 7 kilo. :D
Mijn nagellakjes
Londena Blog
pi_87534542
Altijd een leuk topic om te volgen :D , helaas zijn mijn lakjes van een prijsklasse dat ik niet mee kan doen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 14 oktober 2010 @ 19:23:54 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_87543690
het gaat niet om duur, het gaat om tof 8-)
disclaimer
pi_87543792
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat niet om duur, het gaat om tof 8-)
Kan best zijn maar ik denk niet dat er iemand op zit te wachten als ik mijn goedkope lakjes ga ruilen met dure. ;) Volgens mij was dat namelijk ook een probleem met de vorige rondes. :') Laat mij maar lekker lurken in dit topic. :P
Optimist tot in de kist
pi_87548995
*O* Oeh hij ziet er leuk uit Dwyn!

*reminder to self: pakpapier kopen*
pi_87555240
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 21:13 schreef Diconnected het volgende:
*O* Oeh hij ziet er leuk uit Dwyn!

*reminder to self: pakpapier kopen*
en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stuk :P
pi_87561994
Did someone say plakband? O+
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:01:48 #158
149959 SQ
snelle trees
pi_87562054
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:59 schreef DeltaCephei het volgende:
Did someone say plakband? O+
plakbandkoningin O+
disclaimer
pi_87562336
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:26 schreef princess-a het volgende:

[..]

en plakband! vooral heel veel waar het handvat zit want daar gaan de verpakkingen op stuk :P
ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetaped :D
alleen jammer dat de hema kennelijk is overgestapt op bruin plakband, m'n pakje zag er daardoor wat curieus uit :')
pi_87562575
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:14 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb gewoon dat héle ding compleet ingetaped :D
Ik heb d'r ook een halve rol overheen gegooid :Y
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:41:32 #161
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87571678
Hijs nog steeds voorgesorteerd ;(
pi_87571746
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:41 schreef Diconnected het volgende:
Hijs nog steeds voorgesorteerd ;(
Ik zie het ja. Dan zal het wel niet meer vanmiddag worden. ;(
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:49:06 #163
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87571981
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:43 schreef Dwyn het volgende:

[..]

Ik zie het ja. Dan zal het wel niet meer vanmiddag worden. ;(
Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier. :Y
pi_87573428
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:49 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Misschien is Ali snel vandaag ;D En anders zijn er morgen wel mensen thuis hier. :Y
Ik denk dat hij nog helemaal niet gesorteerd is, dus ga er maar vanuit dat het morgen wordt. :s)
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:49:30 #165
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87578880
Ik heb De Koffer *O*
pi_87579485
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb De Koffer *O*
Whieeeeeejjj *O*
pi_87582750
Hihi, óóit ga ik ook meedoen :D Zodra ik naar Londen geweest ben om nieuwe super-toffe lakjes
te kopen :) Jammer genoeg duurt dat nog wel even :P Tot dan lees ik de suppa-leuke verslagjes mee :s)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 20:15:40 #168
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87583758
*snuffelt*
pi_87586683
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:48 schreef Joell het volgende:
Hihi, óóit ga ik ook meedoen :D Zodra ik naar Londen geweest ben om nieuwe super-toffe lakjes
te kopen :) Jammer genoeg duurt dat nog wel even :P Tot dan lees ik de suppa-leuke verslagjes mee :s)
Volgens je profiel ben je een man? :D Maar je mag gerust meedoen hoor! :D Als je tegen die tijd ietsje vaker hebt meegepost :@
pi_87589494
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef princess-a het volgende:

[..]

Volgens je profiel ben je een man? :D Maar je mag gerust meedoen hoor! :D Als je tegen die tijd ietsje vaker hebt meegepost :@
Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xD

*zo, als het goed is ben ik nu een vrouw :P *
Und, ik gaat vaker posten :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:20:58 #171
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87589677
Verslag komt er vanavond nog aan *O*
pi_87589902
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Verslag komt er vanavond nog aan *O*
dat kan sneller!! o|O
pi_87590379
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb De Koffer *O*
Yay, toch nog! *O*
Mijn nagellakjes
Londena Blog
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:44:11 #174
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87590590
Correctie: ik ga vanavond niet redden, duik zo bedje in, moet morgen om 7 uur beginnen ;( Dus morgenmiddag verslag :Y
pi_87593108
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:16 schreef Joell het volgende:

[..]

Haha, ben ik een man?! Dat moet ik even veranderen dan xD

*zo, als het goed is ben ik nu een vrouw :P *
Und, ik gaat vaker posten :)
Nee dus. :')
Optimist tot in de kist
pi_87598943
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 23:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Nee dus. :')
Lol :P Hoe kan dat nu weer?! Dat ga ik even uitvogelen hoor
pi_87605056
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 22:44 schreef Diconnected het volgende:
Correctie: ik ga vanavond niet redden, duik zo bedje in, moet morgen om 7 uur beginnen ;( Dus morgenmiddag verslag :Y
*O*
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:40:02 #178
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87608603
*drumrolls*

Nou gister laat in de middag kreeg ik toch nog de Swapkoffer *O* dus het eerste wat ik deed was het papier scheuren:

Want dat vind ik leuk :9

Eenmaal geopend, zag ik al het moois wat er in zat O+

En na de hele avond swatchen, keuren en kleuren.... want men er lijkt wel meer in te zitten dan voorheen :D en das alleen maar goed. Er is voor iedereen wel wat wils!
En ik was helemaal blij! Want er werd tussen het uitzoeken door wat enkele *O*yaay*O* kreetjes geslagen in mijn kamer _O- En dit is mijn mooie buit O+

O+ Flakies, Koh - Blue Universe, P2 crackpolish, Orly - Royal Navy, China Glaze - FYI en Nubar - Iced Licorice O+

Ik ben er zo blij mee! *O*
Maar wees gerust... Ik heb er ook wat moois voor teruggedaan, namelijk:

:9

En zo ging de Koffer weer verder op avontuur... En daar krijgen jullie nog meer foto's van straks!

Maar jullie willen natuurlijk ook weten wie de volgende gelukkige is voor de Koffer....

*drumrolls again*

friekin_ is de gelukkige! *O*
pi_87608637
Wohow! Goede buit al weer!!!
pi_87608679
Toffe buit O+

En mede-limbo veel plezier O+ Zie het maar als verjaardagscadeautje ;)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:36:45 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_87610167
Superbuit! :9
disclaimer
pi_87610703
lekkere buit :9 (2 lakjes van mij, hihi)
en zitten er nou flakies in die koh? :9
pi_87611682
*O* Yeey O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 18:42:57 #184
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87611922
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
lekkere buit :9 (2 lakjes van mij, hihi)
en zitten er nou flakies in die koh? :9
Ja zitten flakies in die Koh. Hij is echt dikke liefde O+
pi_87618940
Zo, hele tijd niet geFokt en nu zie ik dit..
Mag iedereen mee doen aan de koffer? Heb hier volgens mij nog wel wat leuke lakjes staan voor liefhebber :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:13:09 #186
149959 SQ
snelle trees
pi_87619826
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:45 schreef Arwyn het volgende:
Zo, hele tijd niet geFokt en nu zie ik dit..
Mag iedereen mee doen aan de koffer? Heb hier volgens mij nog wel wat leuke lakjes staan voor liefhebber :)
Nuja, er zijn niet zoveel restricties, maar princess-a en ik willen het wel een beetje onder de reguliere posters in de nagellaktopics houden. Dus als je mee wil doen ben je welkom, maar dan is het wel fijn als je af en toe meepost in de andere topics zodat we je ook een beetje leren kennen ;)
disclaimer
pi_87640174
Ik wil ook weer meedoen *O*
maar wel pas als ik weer terug ben van vakantie (ik vertrek overmorgen voor 17 dagen naar de andere kant van de wereld) :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:25:56 #188
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87641784
Koffer word morgen verstuurd :D
pi_87651643
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 19:25 schreef Diconnected het volgende:
Koffer word morgen verstuurd :D
En ik ben er dinsdag om 'm aan te nemen en misschien ook alweer te verzenden, dus zal maar een korte stop zijn O+
pi_87682120
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:33 schreef MissJ het volgende:
Ik wil ook weer meedoen *O*
maar wel pas als ik weer terug ben van vakantie (ik vertrek overmorgen voor 17 dagen naar de andere kant van de wereld) :Y
Zal ik je er vast bijzetten met een notitie, voor mijzelf dus, dat ik je pas over 3 weken in de hoed gooi?

quote:
Op zondag 17 oktober 2010 22:22 schreef friekin_ het volgende:

[..]

En ik ben er dinsdag om 'm aan te nemen en misschien ook alweer te verzenden, dus zal maar een korte stop zijn O+
Stiekem houd ik daar wel van O+ Stuur je zo vast een pm met de volgende want ik ben morgen de hele dag op pad. Heb dan wel mn BB bij me om je lijstje te checken zodat de koffer eventueel dezelfde dag door kan *O*
pi_87682875
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 18:40 schreef princess-a het volgende:

[..]

Zal ik je er vast bijzetten met een notitie, voor mijzelf dus, dat ik je pas over 3 weken in de hoed gooi?
[..]

Stiekem houd ik daar wel van O+ Stuur je zo vast een pm met de volgende want ik ben morgen de hele dag op pad. Heb dan wel mn BB bij me om je lijstje te checken zodat de koffer eventueel dezelfde dag door kan *O*
Is goed meis. Aahhh heb er zo'n zin in O+
  maandag 18 oktober 2010 @ 19:03:02 #192
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87683090
Hijs onderweg *O*
pi_87690669
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:13 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nuja, er zijn niet zoveel restricties, maar princess-a en ik willen het wel een beetje onder de reguliere posters in de nagellaktopics houden. Dus als je mee wil doen ben je welkom, maar dan is het wel fijn als je af en toe meepost in de andere topics zodat we je ook een beetje leren kennen ;)
Dat is ook wel weer logisch :)
Moet ik toch maar eens van een mee-lezer een actieve deelnemen gaan worden!
pi_87690779
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:34 schreef Arwyn het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer logisch :)
Moet ik toch maar eens van een mee-lezer een actieve deelnemen gaan worden!
Gezellig *O*
pi_87710308
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:

[..]

Gezellig *O*
Haha, ik beloof nog niks hoor, moet het eerst maar eens een tijdje vol proberen te houden, dat reageren ;)
pi_87711541
Helaas. Mijn tnt mevrouw was hier net, maar ze had niets voor mij :'(
pi_87712363
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:24 schreef Arwyn het volgende:

[..]

Haha, ik beloof nog niks hoor, moet het eerst maar eens een tijdje vol proberen te houden, dat reageren ;)
Je hoeft niet elke dag in alle topics mee te posten hoor ;) Op een gegeven moment hebben wij ook wel zoiets van goh diegene komt regelmatig langs en dan is het prima. Alleen als iemand dus ineens een maand niet online is geweest dan word ik tenminste wat zenuwachtig en gaat de doos daar niet zomaar heen

quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef friekin_ het volgende:
Helaas. Mijn tnt mevrouw was hier net, maar ze had niets voor mij :'(
De trut :{w Misschien komt ie nog met DHL ofzo? en anders morgen meer geluk.. *O*
pi_87712672
Tja, dan kan het dus wel iets langer duren voor hij weer op pad gaat. Werken etc. :(
pi_87725352
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:12 schreef princess-a het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke dag in alle topics mee te posten hoor ;) Op een gegeven moment hebben wij ook wel zoiets van goh diegene komt regelmatig langs en dan is het prima. Alleen als iemand dus ineens een maand niet online is geweest dan word ik tenminste wat zenuwachtig en gaat de doos daar niet zomaar heen

Nee, dat kan ik me voorstellen, is opeens je koffer verdwenen! :o

Over die levertijd trouwens, pakketjes doen er tegenwoordig eigenlijk altijd 2 dagen over bij de TNT! Flauw he... :(
pi_87727591
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:31 schreef Arwyn het volgende:
Over die levertijd trouwens, pakketjes doen er tegenwoordig eigenlijk altijd 2 dagen over bij de TNT! Flauw he... :(
dat ligt er maar net aan, mijn ervaring (vanuit de webshop waarin we alles met TNT versturen) is dat toch het merendeel er de volgende dag wel is...
pi_87728756
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:22 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

dat ligt er maar net aan, mijn ervaring (vanuit de webshop waarin we alles met TNT versturen) is dat toch het merendeel er de volgende dag wel is...
Ja, vanuit webshops vaak wel ja! Maar de meeste dingen die ik over koop/verkoop doen er toch wel 2 dagen over.. Misschien dat ze onderscheidt maken tussen particulieren en bedrijven?? Geen idee..
pi_87760318
*O*

Mijn tas neergegooid bij binnenkomst. JAAA. Oh ja, en ballonnen, was eergisteren jarig ;)
pi_87760333
*O*
pi_87761151
*O*
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:57:17 #205
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87761274
*O* Yaay! Hijs lekker groen nog :P
pi_87761646
SWAPDOOSS :D
pi_87761876
Jezus. Ik ben blij dat ik vanavond geen afspraken heb :D :D
pi_87761917
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
:9~
pi_87761928
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:15 schreef friekin_ het volgende:
Anders had je die toch afgezegt? :D :9
pi_87761963
Echt erg dit. Ik ga toch maar eens eerst eten, en dan meteen er weer bovenop. :D
  woensdag 20 oktober 2010 @ 18:48:37 #211
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_87762985
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 18:18 schreef friekin_ het volgende:
Echt erg dit. Ik ga toch maar eens eerst eten, en dan meteen er weer bovenop. :D
leuk he O+
pi_87763646
Ja O+
pi_87767911
Zo. Klaar met kiezen. Nu verslagje maken O+ . En heeft zich een heugelijke gebeurtenis voorgedaan.. .... .........
pi_87768110
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Klaar met kiezen. Nu verslagje maken O+ . En heeft zich een heugelijke gebeurtenis voorgedaan.. .... .........
VERTEL!
pi_87769000
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:26 schreef friekin_ het volgende:
Watskebeurt? :D

En niet vergeten eerst je lijstje te pm'en he, voor je je verslag online gooit ;)
pi_87769452
Pm :')!
  woensdag 20 oktober 2010 @ 21:39:36 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_87771654
spannennnd *O*
disclaimer
pi_87777574
Die tas. O+ O+ en alhoewel ik niet meedoe ben ik toch altijd benieuwd naar de koffer. :')
Optimist tot in de kist
pi_87778222
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 23:47 schreef trovey het volgende:
Die tas. O+ O+ en alhoewel ik niet meedoe ben ik toch altijd benieuwd naar de koffer. :')
Leuk he O+

Nou. Daar issie dan: het verslag :9
pi_87778242
Zo hee! O+

Natuurlijk wist ik dat de Almachtige Grote Heul Heilige Swapkoffer vandaag zou arriveren, dus ik kwam al in opperbeste stemming thuis.

Zodra ik de trap met de koffer opgestommeld was, kon ik me eigenlijk niet meer beheersen :@ Want ik en lakjes, dat is liefde. O+
Toch besloot ik om eerst op mijn gemakje alle lieve kaartjes te lezen. Toen uiteraard het vriendenboekje (briljant idee :D ) en toen het swapschrift.

Beer verveelde zich. Enorm. Dus ik dacht.. laat hem een muziekje luisteren. Mijn beste vriendinnetje Snoezel kwam ook even om de hoek kijken. Samen zochten ze een lekker plaatje uit.

Terwijl ik me door talloze verpakkingen heen wroette, genoten ze samen heerlijk van de muziek. Beer fluisterde me zojuist in mijn oor: "Snoez heeft zo'n mooie ogen.. "

En toen? Toen wist ik welke lakjes in mijn stash mogen :D. Tot mijn grote vreugde zat Lubu Heels erin :9 , dus dat was sowieso een must!
De score:

Van links naar rechts:
- BeYu - 197
- OPI - Russian Navy
- OPI - Go Goth Baby Obscurity
- Claire's Mood Funky/Fabulous
- CG Lubu Heels
- OPI Light My Sapphire
- CG Gussied Up Again
- P2 Elegant

Uiteraard heb ik dingetjes teruggeplaatst. Zo ben ik dan ook wel weer ;)

Alleen... Ik was Beer en Snoezel kwijt! Ik zag ze ineens.. maar ik vond het nogal onbeleefd om te staren. Ik kreeg het idee dat het nogal intiem was......

Snoez vertelde me dat ze me gaat verlaten. Ze wil mee. Nederland verkennen. Betast worden door mooie handen. :'(

Dus. DeltaCephei Geef ze maar een dikke kus van me!

KUSJE!
pi_87778359
Porno in het nagelswaptopic :o

Leuk verslagje. ^O^

Offtopic: Tassie gekocht bij......(hier in te vullen) :P
Optimist tot in de kist
pi_87778541
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:13 schreef trovey het volgende:
Porno in het nagelswaptopic :o

Leuk verslagje. ^O^

Offtopic: Tassie gekocht bij......(hier in te vullen) :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87778803
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 00:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* trovey maakt even een snelkoppeling op het bureaublad

Bedankt. :*
Optimist tot in de kist
pi_87779008
Graag gedaan :)
pi_87779372
Toffff friekin! :D O+
pi_87781794
Goede buit!!!!

En leuk verslag!

Veel plezier Delta *O*
pi_87782153
Leuk verslag! :D
pi_87782802
Wat een buit en porno :o

JEEEJ SWAPDOOS! *O*
pi_87782825
Knuffeltjes O+
pi_87782899
Zou het echte liefde zijn tussen Beer en Snoezel?? O+
Anders krijg je zo'n gedoe als de porno over is.....

Veel plezier met de koffer Delta!
pi_87782964
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Arwyn het volgende:
Ja, dan willen ze niet meer samen in de doos he ;(
pi_87783436
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:09 schreef Arwyn het volgende:
_O-

Prachtige buit, leuk verslag! En leuk dat je het vriendenboekje een leuk idee vindt :D
pi_87783559
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

_O-

Prachtige buit, leuk verslag! En leuk dat je het vriendenboekje een leuk idee vindt :D
Echt geweldig ja, had vroeger ook tig van die boekjes _O-
pi_87784962
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 09:12 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Ja, dan willen ze niet meer samen in de doos he ;(
Pff, nee..
Dan moet zij weer terug naar haar oude huis, maar omdat ze de vrijheid dan al geproefd heeft, wil ze dat dan natuurlijk niet meer.. Drama!
pi_87785434
Ik hoef haar niet meer terug, de smerige overloopster.
pi_87785649
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:50 schreef friekin_ het volgende:
Ik hoef haar niet meer terug, de smerige overloopster.
_O- 8)7
pi_87786849
Wat een super lakjes :D & een leuk verslag :D
pi_87809294
* hoort Marvin Gaye in der hoofd 'Sexual Healing...'*
Leuk buit! DC veel plezier
pi_87810881
Leuke buit, en je hebt lakjes van mij :9 en ook leuk verslag gemaakt! Ik vond het vriendenboekje ook erg leuk O+

Veel plezier Delta!
pi_87971019
Zal hij vandaag komen?
pi_87996388
Morgen gaat hij op de post. Excuses voor de vertraging, werken in horeca etc.
pi_88069085
Ik wacht op goedkeuring :9
pi_88069250
Naar wie zou hij toe gaan? *O*
  donderdag 28 oktober 2010 @ 19:31:03 #244
149959 SQ
snelle trees
pi_88076633
verslagjeeeeee!
disclaimer
pi_88097337
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
verslagjeeeeee!
komt eraaaaan! w/
als ik het adres heb van de volgende kan hij vandaag nog weg :D
pi_88097446
Wie is de volgende? w/
pi_88097849
Eerst verslagje !! :X :D
pi_88098622
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Wie is de volgende? w/
Ik heb geen idee :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 10:45 schreef PriemGirl het volgende:
Eerst verslagje !! :X :D
Ja, ja!
pi_88098948
ik ben zo benieuwd naar het verslagje :D *O*
pi_88100128
Gisteren kwam Hans met DE DOOS. Ik had hem nog niet verwacht dus ik dacht WAT IS DIT?! Tot ik hem aanpakte en mijn armen bijna braken, toen wist ik het natuurlijk. :') :+

Toen ik hem open maakte zag ik dit:

Snoezel en Beer opgerakeld, wat blijkt? Ze zijn onwijs moe van de lange reis!

Ik heb lekker gesnuffeld en in de boekjes geschreven en dit is mijn buit!

- China Glaze Wagon Trail
- China Glaze Watermelon Rind
- P2 crackle tc
- L'oreal Star Magnet
- OPI baby
- Models Own Magneta Divine
- Nailart fimo & pailetgevallen
- Herome desinfectie tas-spray (niet op foto)

Natuurlijk heb ik ook leuke dingetjes terug erin gedaan, maar daar heb ik express geen foto van gemaakt }) })

Wie is de volgende? Ik heb geen idee :') De doos staat al ingepakt en klaar om verder te gaan!
pi_88100328
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 11:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Gisteren kwam Hans met DE DOOS. Ik had hem nog niet verwacht dus ik dacht WAT IS DIT?! Tot ik hem aanpakte en mijn armen bijna braken, toen wist ik het natuurlijk. :') :+

Toen ik hem open maakte zag ik dit:
[ afbeelding ]

Snoezel en Beer opgerakeld, wat blijkt? Ze zijn onwijs moe van de lange reis!
[ afbeelding ]

Ik heb lekker gesnuffeld en in de boekjes geschreven en dit is mijn buit!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- China Glaze Wagon Trail
- China Glaze Watermelon Rind
- P2 crackle tc
- L'oreal Star Magnet
- OPI baby
- Models Own Magneta Divine

Leuke lakjes ! Helemaal mijn smaak :P
- Nailart fimo & pailetgevallen
- Herome desinfectie tas-spray (niet op foto)

Natuurlijk heb ik ook leuke dingetjes terug erin gedaan, maar daar heb ik express geen foto van gemaakt }) })

Wie is de volgende? Ik heb geen idee :') De doos staat al ingepakt en klaar om verder te gaan!
Leuke lakjes! Helemaal mijn smaak :P
pi_88100410
Mooie buit O+
Ik had wel een foto met een cavia verwacht :D
pi_88100757
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 12:05 schreef Joysa het volgende:
Mooie buit O+
Ik had wel een foto met een cavia verwacht :D
Ik wist niet of er iemand allergisch was die meedoet, ik wilde eerst Snoezel en Beer bij mijn Beer in de kooi doen maar als er dus dan iemand allergisch was zou dat geen goed idee zijn :P
pi_88100898
WIE IS DE GELUKKIGE? WIE OH WIE?

Het is..

SPOILER
*O* *O* *O* *O*
Hij gaat vandaag nog op weg!
pi_88102304
Yeeeeeey *O* *O* *O*

Zo snel al! O+
pi_88102324
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:00 schreef Cyntiaa het volgende:
Yeeeeeey *O* *O* *O*

Zo snel al! O+
*O*
pi_88102459
Wat gaaaaf! Als hij vandaag met de post gaat dan is hij er morgen, ben toch de hele dag thuis *;
Ben benieuwd naar de reactie van mijn vriend, die vindt me maar een raar meisje haha! Al die lakjes.. O+ O+
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:24:00 #258
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_88103091
Leuk verslag! En je heb 2 lakjes van mij haha :P
pi_88108225
Goede buit Delta ^O^
Je bent alleen vergeten te schrijven welke LA Girl dat is :P (of ik lees er overheen, want onwijs moe) maar denk dat het Groupie is O+
pi_88110134
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 13:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Wat gaaaaf! Als hij vandaag met de post gaat dan is hij er morgen, ben toch de hele dag thuis *;
Ben benieuwd naar de reactie van mijn vriend, die vindt me maar een raar meisje haha! Al die lakjes.. O+ O+
Hij is onderweg!
Ik zal je even de T&T mailen!

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 15:44 schreef mirannie het volgende:
Goede buit Delta ^O^
Je bent alleen vergeten te schrijven welke LA Girl dat is :P (of ik lees er overheen, want onwijs moe) maar denk dat het Groupie is O+
Groupie idd, er zit geen stickertje op :P
pi_88110874
Delta = goed bezig *O*
pi_88112215
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 16:29 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hij is onderweg!
Ik zal je even de T&T mailen!
[..]

Groupie idd, er zit geen stickertje op :P
Groupie is echt 1 van mijn favoriete lakjes, echt mooi! En dankzij Bubsel heb ik Punk nu ook *O*
pi_88112558
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:23 schreef mirannie het volgende:

[..]

Groupie is echt 1 van mijn favoriete lakjes, echt mooi! En dankzij Bubsel heb ik Punk nu ook *O*
Echt he, vooral onder fel tl-licht is Groupie prachtig :9~ Eindelijk ook mijn fimo's, hart en wiel, er uit! Ze zijn zo leuk O+
pi_88113633
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 17:34 schreef princess-a het volgende:

[..]
Eindelijk ook mijn fimo's, hart en wiel, er uit! Ze zijn zo leuk O+
Ja O+
pi_88133704
Delta, de OPI baby is Sea I Told You, alleen dat staat nooit op de babyflesjes :) Mooie buit hoor, zeer zeker de moeite waard weer! :D
pi_88146536
De koffer is afgegeven bij de buren op #18 zie ik op de T&T :Y
pi_88147484
Leuke lakjes Delta! :D

En supersnel weer verstuurd, ben nu al benieuwd naar het volgende verslagje!
pi_88166858
De doos is binnen *O* Ik ga hem vandaag uitgebreid bekijken :D

Verslag volgt! :D :D
pi_88175032
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:

Kan niet wachten!! O-) :)
pi_88175682
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 11:00 schreef Cyntiaa het volgende:

* princess-a wacht geduldig op de PM :)
pi_88200661
Jeej wat een inhoud zeg!

Vanmiddag ga ik mijn verslag hier neerzetten!

Tot vanmiddag ladies! :*
  maandag 1 november 2010 @ 09:45:22 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_88200740
ik heb vannacht gedroomd dat ik de doos kreeg en dat er niks meer in zat :')
disclaimer
pi_88200755
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik de doos kreeg en dat er niks meer in zat :')
_O-
pi_88223618
Zodra ik de goedkeuring van princess-a heb plaats in mijn verslag en de naam van de volgende lucky lady! O+
pi_88224293
Woei, spannend!!
Ben benieuwd naar je verslag!
pi_88225173
Waah ik kan niet meer wachten! O-)
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:02:39 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_88244155
kick!
disclaimer
pi_88244182
Ik wacht nog op een PM terug van princess-a. De foto's staan al op mijn laptop dus een verslagje is vanavond zo gepiept!
pi_88244201
wij willen een verslagje ;(
pi_88244238
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik wacht nog op een PM terug van princess-a. De foto's staan al op mijn laptop dus een verslagje is vanavond zo gepiept!
Volgens mijn verzonden berichten heb je die al hoor ;) je hebt er zelfs op gereageerd!
pi_88244264
:') Klopt! Ik zou idd de naam en merk van het lakje sturen :P
pi_88246123
o|O
pi_88246911
:7 Ik weet.. Ik weet :7
pi_88258032
Ik word er telkens nieuwsgieriger van :P
pi_88259778
Het verslag :D

Zo heb je je net aangemeld om mee te doen... Heb je meteen de eer om de koffer te ontvangen! Heb heerlijk gelezen, mogen snuffelen en gelachen. De medereizigers hebben zich ook prima vermaakt!

De koffer! :D

Er zitten zoveel leuke dingen in! Heb de kaarten gelezen en in het vriendenboekje geschreven :D

Mijn buit!

(niet op volgorde van foto)
Back to earth KOH
Esssence top coat
P2 dangerous
Koh Pink
OPI kiss on the chic
CC Mrs. robinson
P2 dating time

O+

En wat er in gaat? Surprise.... ;)

En de koffer gaat naar...... *tromgeroffel*
SPOILER
*tromgeroffel*

:*

[ Bericht 21% gewijzigd door Cyntiaa op 02-11-2010 19:45:45 ]
pi_88259936
Jup,en nu de rest??? :D :D
pi_88260164
Swapkofferbuit O+ O+
pi_88260474
Moejje wel laten zien wat voor doosje er om Back to Earth van KOH zit O+
pi_88261000
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 19:53 schreef princess-a het volgende:
Moejje wel laten zien wat voor doosje er om Back to Earth van KOH zit O+
SPOILER
pi_88261002
Toffe buit *O*
pi_88261343
Leuk leuk! *O*
pi_88262294
woohoo! super leuke lakjes, voor die koh's O+
  dinsdag 2 november 2010 @ 20:53:43 #293
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_88263163
Toffe buit *O*
pi_88265096
*O* *O* *O*
pi_88267494
ooeee nice catch!!
pi_88319471
Hij is bij de buren bezorgt!!!! :D
pi_88319633
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is bij de buren bezorgt!!!! :D
Wieee *O*
pi_88322716
Yeey *O*
pi_88329316
Mensen aan de overkant zijn niet thuis :(
pi_88329466
Ik maak even een nieuw topic dus vanaf nu alsjeblieft niet meer reageren :P
pi_88330433
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')